Wersja archiwalna 2015-12-03 13:09:14
Zapytanie ofertowe na: „Sukcesywne dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie w terminie do dnia 31 grudnia 2016 roku”
sygn. postępowania: DPS.ZP-Upr.10.2015
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie
zaprasza do złożenia oferty cenowej na zadanie pn.: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie w terminie do dnia 31 grudnia 2016 roku na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 roku, poz.907 z późn. zmianami), dla zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30.000 euro
Dom Pomocy Społecznej w Młodzieszynie, informuje, że przeprowadza postępowanie ofertowe na zakup materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych w 2016 roku.
I .Zamawiający:
Dom Pomocy Społecznej w Młodzieszynie
ul. Wyszogrodzka 101
96 – 512 Młodzieszyn
NIP: 837 – 10 – 16 – 778
REGON: 000301339
tel.: (46) 861 – 69 – 16
faks: (46) 863 – 55 – 07
e-mail: przetargi.dpsmlodzieszyn@onet.pl
II. Przedmiot zamówienia:
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie w terminie do dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2016 roku.
III. Warunki dostawy:
1. Dostawa do magazynu Zamawiającego (96 – 512 Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 101) transportem na koszt Wykonawcy.
2. Dostawa w ilościach i asortymencie wg zamówienia Zamawiającego.
3. Dostawa w cenach brutto określonych przez Wykonawcę dla każdego asortymentu zgodnie ze złożoną ofertą.
4. Zapłata za dostawę przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury.
5. Dostawy sukcesywne – według bieżących potrzeb Zamawiającego, w terminach określonych zamówieniem.
IV. Termin składania ofert:
1. Ofertę należy złożyć do 16 grudnia 2015 roku do godz.12.00.
2. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie (konsola na parterze budynku administracyjnego) siedziby Zamawiającego na dziennik podawczy w opisanych kopertach w następujący sposób: „Oferta cenowa na zakup i dostawę materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie w 2016 roku”
3. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona Wykonawcy nie otwarta.
4. Termin otwarcia ofert: 16 grudnia 2015 roku, godz.12.15.
5. Kryteria oceny ofert – cena brutto za przedmiot zamówienia (całość) – 100%
Załączniki:
1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1
2. Projekt umowy – załącznik nr 2
3. Formularz asortymentowo – cenowy – załącznik nr 3
Młodzieszyn, dnia 3 grudnia 2015 roku
Zatwierdził: Konrad Jakubowski - Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie
dps.zp-upr.10.2015_-_zapytanie_ofertowe_-_materialy_biurowe_dla_dps_w_mlodzieszynie_na_2016_rok.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
- Data udostępnienia w BIP: 2015-12-03
- Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-12-03 13:09:14
- Liczba odsłon: 603
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: