Zapytanie ofertowe na: „Sukcesywne dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie w terminie do dnia 31 grudnia 2016 roku”

sygn. postępowania: DPS.ZP-Upr.10.2015


Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie

zaprasza do złożenia oferty cenowej na zadanie pn.: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie w terminie do dnia 31 grudnia 2016 roku na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 roku, poz.907 z późn. zmianami), dla zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30.000 euro

Dom Pomocy Społecznej w Młodzieszynie, informuje, że przeprowadza postępowanie ofertowe na zakup materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych w 2016 roku.

I .Zamawiający:

Dom Pomocy Społecznej w Młodzieszynie

ul. Wyszogrodzka 101

96512 Młodzieszyn

NIP: 837 – 10 – 16 – 778

REGON: 000301339

tel.: (46) 861 – 69 – 16

faks: (46) 863 – 55 – 07

e-mail: przetargi.dpsmlodzieszyn@onet.pl

II. Przedmiot zamówienia:

Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie w terminie do dnia  podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2016 roku.

III. Warunki dostawy:

1. Dostawa do magazynu Zamawiającego (96512 Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 101) transportem na koszt Wykonawcy.

2. Dostawa w ilościach i asortymencie wg zamówienia Zamawiającego.

3. Dostawa w cenach brutto określonych przez Wykonawcę dla każdego asortymentu zgodnie ze złożoną ofertą.

4. Zapłata za dostawę przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. 

5. Dostawy sukcesywnewedług bieżących potrzeb Zamawiającego, w terminach określonych zamówieniem. 

IV. Termin składania ofert:

1. Ofertę należy złożyć do 16 grudnia 2015 roku do godz.12.00.

2. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie (konsola na parterze budynku administracyjnego) siedziby Zamawiającego na dziennik podawczy w opisanych kopertach w następujący sposób: Oferta cenowa na zakup i dostawę materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie w 2016 roku

3. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona Wykonawcy nie otwarta.

4. Termin otwarcia ofert: 16 grudnia 2015 roku, godz.12.15.

5. Kryteria oceny ofertcena brutto za przedmiot zamówienia (całość)100%


Załączniki:

1. Formularz ofertowyzałącznik nr 1

2. Projekt umowyzałącznik nr 2

3. Formularz asortymentowocenowyzałącznik nr 3


Młodzieszyn, dnia 3 grudnia 2015 roku                                    

Zatwierdził: Konrad Jakubowski - Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie


dps.zp-upr.10.2015_-_zapytanie_ofertowe_-_materialy_biurowe_dla_dps_w_mlodzieszynie_na_2016_rok.doc

dps.zp-upr.10.2015_-_zapytanie_ofertowe_-_materialy_biurowe_dla_dps_w_mlodzieszynie_na_2016_rok_-_zalacznik_asortymentowy.doc

dps.zp-upr.10.2015_-_zapytanie_ofertowe_-_materialy_biurowe_dla_dps_w_mlodzieszynie_na_2016_rok_-_komplet.pdf

dps.zp-upr.10.2015_-_zapytanie_ofertowe_-_materialy_biurowe_dla_dps_w_mlodzieszynie_na_2016_rok_-_rozstrzygniecie.pdf

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
  • Data udostępnienia w BIP: 2015-12-16
  • Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2015-12-16 16:34:21
  • Liczba odsłon: 602
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4336294]

przewiń do góry