Wersja archiwalna 2015-03-26 12:55:34
Zapytanie ofertowe: „Sukcesywne dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie w terminie do dnia 31 grudnia 2015 roku”
sygn. postępowania: DPS.ZP-Upr.5.2015
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie
zaprasza do złożenia oferty cenowej na zadanie pn.: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie w terminie do dnia 31 grudnia 2015 roku
na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2013 roku, poz.907 z późn. zmianami), dla zamówienia, którego wartość nie
przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30.000 euro
Dom Pomocy Społecznej w Młodzieszynie, informuje, że przeprowadza postępowanie ofertowe na zakup materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych w 2015 roku.
I .Zamawiający:
Dom Pomocy Społecznej w Młodzieszynie
ul. Wyszogrodzka 101
96 – 512 Młodzieszyn
NIP: 837 – 10 – 16 – 778
REGON: 000301339
tel.: (46) 861 – 69 – 16
faks: (46) 863 – 55 – 07
e-mail: przetargi.dpsmlodzieszyn@onet.pl
II. Przedmiot zamówienia:
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie w terminie do dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2015 roku.
III. Warunki dostawy:
- Dostawa do magazynu Zamawiającego (96 – 512 Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 101) transportem na koszt Wykonawcy.
- Dostawa w ilościach i asortymencie wg zamówienia Zamawiającego.
- Dostawa w cenach brutto określonych przez Wykonawcę dla każdego asortymentu zgodnie ze złożoną ofertą.
- Zapłata za dostawę przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury.
- Dostawy sukcesywne – według bieżących potrzeb Zamawiającego, w terminach określonych zamówieniem.
IV. Termin składania ofert:
- Ofertę należy złożyć do 27 marca 2015 roku do godz.10.00.
- Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie (konsola na parterze budynku administracyjnego) siedziby Zamawiającego na dziennik podawczy w opisanych kopertach w następujący sposób:
„Oferta cenowa na zakup i dostawę materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie w 2015 roku”
3. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona Wykonawcy nie otwarta.
4. Termin otwarcia ofert: 27 marca 2015 roku, godz.10.30.
5. Kryteria oceny ofert – cena brutto za przedmiot zamówienia (całość) – 100%
Załączniki:
Formularz ofertowy – załącznik nr 1
Projekt umowy – załącznik nr 2
Formularz asortymentowo – cenowy – załącznik nr 3
Młodzieszyn, dnia 17 marca 2015 roku
Zatwierdził:
Iwona Przydatek
/-/
p. o. Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie
dps.zp-upr.5.2015_-_zapytanie_ofertowe_-_materialy_biurowe.doc
dps.zp-upr.5.2015_-_zapytanie_ofertowe_-_materialy_biurowe_-_zalacznik_asortymentowy.doc
dps.zp-upr.5.2015_-_zapytanie_ofertowe_-_materialy_biurowe.pdf
dps.zp-upr.5.2015_-_zapytanie_ofertowe_-_materialy_biurowe_-_wyjasnienia_25-03-2015.doc
dps.zp-upr.5.2015_-_zapytanie_ofertowe_-_materialy_biurowe_-_uniewaznienie.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
- Data udostępnienia w BIP: 2015-03-26
- Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-03-26 12:55:34
- Liczba odsłon: 1297
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: