Zapytanie ofertowe: „Sukcesywne dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie w terminie do dnia 31 grudnia 2015 roku”


 sygn. postępowania: DPS.ZP-Upr.5.2015


 

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie

 

zaprasza do złożenia oferty cenowej na zadanie pn.: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie w terminie do dnia 31 grudnia 2015 roku

na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych

(Dz. U. z 2013 roku, poz.907 z późn. zmianami), dla zamówienia, którego wartość nie

przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30.000 euro


 

Dom Pomocy Społecznej w Młodzieszynie, informuje, że przeprowadza postępowanie ofertowe na zakup materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych w 2015 roku.


I .Zamawiający:

Dom Pomocy Społecznej w Młodzieszynie

ul. Wyszogrodzka 101

96512 Młodzieszyn

NIP: 837 – 10 – 16 – 778

REGON: 000301339

tel.: (46) 861 – 69 – 16

faks: (46) 863 – 55 – 07

e-mail: przetargi.dpsmlodzieszyn@onet.pl


II. Przedmiot zamówienia:

Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie w terminie do dnia  podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2015 roku.


III. Warunki dostawy:

  1. Dostawa do magazynu Zamawiającego (96512 Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 101) transportem na koszt Wykonawcy.
  2. Dostawa w ilościach i asortymencie wg zamówienia Zamawiającego.
  3. Dostawa w cenach brutto określonych przez Wykonawcę dla każdego asortymentu zgodnie ze złożoną ofertą.
  4. Zapłata za dostawę przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. 
  5. Dostawy sukcesywnewedług bieżących potrzeb Zamawiającego, w terminach określonych zamówieniem.  

IV. Termin składania ofert:

  1. Ofertę należy złożyć do 27 marca 2015 roku do godz.10.00.
  2. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie (konsola na parterze budynku administracyjnego) siedziby Zamawiającego na dziennik podawczy w opisanych kopertach w następujący sposób:

Oferta cenowa na zakup i dostawę materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie w 2015 roku

3. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona Wykonawcy nie otwarta.

4. Termin otwarcia ofert: 27 marca 2015 roku, godz.10.30.

5. Kryteria oceny ofertcena brutto za przedmiot zamówienia (całość)100%

 

 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowyzałącznik nr 1

  2. Projekt umowyzałącznik nr 2

  3. Formularz asortymentowocenowyzałącznik nr 3

 

Młodzieszyn, dnia 17 marca 2015 roku                                    


Zatwierdził:


Iwona Przydatek

/-/

p. o. Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie


dps.zp-upr.5.2015_-_zapytanie_ofertowe_-_materialy_biurowe.doc

dps.zp-upr.5.2015_-_zapytanie_ofertowe_-_materialy_biurowe_-_zalacznik_asortymentowy.doc

dps.zp-upr.5.2015_-_zapytanie_ofertowe_-_materialy_biurowe.pdf

dps.zp-upr.5.2015_-_zapytanie_ofertowe_-_materialy_biurowe_-_wyjasnienia_25-03-2015.doc

W dniu 26 marca 2015 roku została błędnie zamieszczona informacja o unieważnieniu niniejszego postępowania, gdyż termin składania ofert upływał w dniu 27 marca 2015 roku, a nie w dniu 26 marca 2015 roku. Zamawiający przyjmie i oceni wszystkie oferty, które wpłynęły w terminie określonym w zapytaniu ofertowym, czyli do dnia 27 marca 2015 roku do godz.10.00.

dps.zp-upr.5.2015_-_zapytanie_ofertowe_-_materialy_biurowe_-_rozstrzygniecie_-_str_1.pdf

dps.zp-upr.5.2015_-_zapytanie_ofertowe_-_materialy_biurowe_-_rozstrzygniecie_-_str_2.pdf

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4328264]

przewiń do góry