Wersja archiwalna 2021-01-22 16:00:59
Sochaczew, dnia 20 stycznia 2021 roku
Wykonawcy wg rozdzielnika
Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert
„Dostawa oprogramowania MS Office 2019 do komputerów będących na wyposażeniu Starostwa Powiatowego w Sochaczewie”
sygn. postępowania: ZP.272.PU.02.2021
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 roku, poz.2019 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 130.000 złotych (art.2 ust.1 pkt.1 ustawy).
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 roku, poz.1740 z późn. zm.).
1. Zamawiający:
Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sochaczewie
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 65
96 – 500 Sochaczew
Tel.: (46) 864 – 18 – 40
Faks: (46) 864 – 18 – 71
https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa 50 – 55 licencji wieczystych oprogramowania Microsoft Office 2019 Home & Business – wersja ESD lub OEM (kod producenta: T5D-03183) w polskiej wersji językowej do komputerów z systemem operacyjnym Windows, będących na wyposażeniu Starostwa Powiatowego w Sochaczewie (1 licencja na 1 komputer).
48.00.00.00-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Oprogramowanie stanowiące przedmiot zamówienia powinno zostać dostarczone Zamawiającemu na trwałym nośniku danych (płyta CD/DVD, pendrive) lub poprzez wskazanie dostępu do plików źródłowych przez internet. Wykonawca wraz z oprogramowaniem powinien dostarczyć wymaganą ilość licencji wraz z kluczami w sposób przewidziany dla dostawy oprogramowania.
Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (nie dopuszcza się oferowania licencji z rynku wtórnego), wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie był przedmiotem praw osób trzecich. Licencje powinny wskazywać na pochodzenie produktu z legalnych źródeł sprzedaży i nie naruszać w tym zakresie praw autorskich producenta – firmy Microsoft.
Oprogramowanie powinno posiadać taki sposób licencjonowania, aby umożliwić Zamawiającemu jego zainstalowanie na innym komputerze, niż pierwotnie zostało zainstalowane, pod warunkiem deinstalacji z komputera, na którym odbyła się pierwotna instalacja.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił minimum 12 miesięcznej gwarancji na oferowany produkt, na podstawie dowodu sprzedaży.
Uwaga! Gwarancja Wykonawcy nie może ograniczać gwarancji producenta.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia oferowany Zamawiającemu musi spełniać wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie oraz posiadać odpowiednie pozwolenia dopuszczające do obrotu na terytorium Polski, w tym w zakresie dysponowania prawami autorskimi do oferowanego oprogramowania.
Wykonawca zapewni opiekę techniczną w podstawowym zakresie w czasie korzystania z oprogramowania przez okres objęty gwarancją (1 rok) w dniach i godzinach pracy Zamawiającego (poniedziałek – piątek w godzinach 8.00 – 16.00).
Wykonawca zapewni aktualizację oprogramowania oraz bibliotek przez Internet w czasie obowiązywania gwarancji (1 rok).
Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
3. Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca obowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia – tj. dostarczyć oprogramowanie wraz z licencjami w terminie 14 dni od dnia zlecenia dostawy przez Zamawiającego.
4. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia i pobrania dokumentacji:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ul. M. J. Piłsudskiego 65, 96 – 500 Sochaczew lub telefonicznie pod numerem tel. (46) 864 – 18 – 45 lub 864 – 18 – 89. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: Pan Ireneusz Góralczyk (sprawy formalno – prawne) oraz Panowie Marcin Łużyński / Tomasz Taras (opis przedmiotu zamówienia). Dopuszcza się kontakt poprzez pocztę elektroniczną na poniższe adresy: przetargi@powiatsochaczew.pl oraz it@powiatsochaczew.pl.
Zaproszenie do składania ofert, wraz z formularzem ofertowym, załącznikami, projektem umowy można pobrać w siedzibie Zamawiającego lub ze strony internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sochaczewie https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/.
5. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
3) wykonają usługę na własny koszt i ryzyko,
4) zapewnią realizację zamówienia bez zaliczkowania,
5)zapewnią 30 – dniowy termin płatności po zrealizowaniu zamówienia,
- nie byli skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.
6. Zawartość oferty:
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
1) wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1,
2)kserokopię zaświadczenia z właściwego rejestru, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (ewidencja działalności gospodarczej lub KRS),
3)oświadczenie o niekaralności – załącznik Nr 2,
Zamawiający przewiduje możliwość żądania wyjaśnień w zakresie złożonych ofert, jak również ich uzupełnienia w zakresie wymaganych dokumentów, za wyjątkiem poprawiania ceny przez Wykonawców.
7. Kryteria wyboru.
Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej zaoferowanej ceny brutto za wynagrodzenia Wykonawcy za przedmiot zamówienia. Zamawiający zamówi minimalnie 50 sztuk licencji, a maksymalnie 55 sztuk licencji MS Office 2019 Home & Business.
Kryteria cenowe:
Wynagrodzenie Wykonawcy za dostawę oprogramowania (1 licencja) – 100 %
Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji.
8. Opis sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tę, która spełnia wszystkie postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz posiada najniższą cenę, zgodnie z kryteriami określonymi w punkcie 7 zapytania ofertowego.
9. Forma, miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie elektronicznej i przesłać ją wraz z załącznikami (zeskanowane dokumenty w plikach .pdf – dokumenty powinny być wcześniej wydrukowane, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy oraz opieczętowane) na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl i it@powiatsochaczew.pl. Termin doręczenia oferty upływa w dniu 27 stycznia 2021 roku o godz. 12.00.
Po upływie tego terminu Zamawiający zapozna się ze złożonymi ofertami i dokona ich oceny.
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie nie będzie podlegała ocenie.
11. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału postępowaniu,
2) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
3) koszt realizacji dostawy jest wyższy, niż suma środków przeznaczona na zrealizowanie zamówienia.
12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę, adres Wykonawcy i cenę usługi, którego ofertę wybrano zostanie przekazana Wykonawcy odrębnym pismem, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia składania ofert, a jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów – 14 dni od dnia na złożenie wyjaśnień lub uzupełnienie dokumentów. Zamawiający nie przewiduje procedur odwoławczych.
W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty wybranemu Wykonawcy zostanie zlecona realizacja dostawy przedmiotu zamówienia w terminie określonym w zapytaniu.
Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę VAT w terminie do 7 dni od dnia przekazania kompletu oprogramowania stanowiącego przedmiot zamówienia.
Fakturę należy wystawiać na: Powiat Sochaczewski; ul. marsz. J. Piłsudskiego 65; 96 – 500 Sochaczew; NIP: 837 – 15 – 11 – 868, a jako płatnika wskazać: Starostwo Powiatowe w Sochaczewie; ul. marsz. J. Piłsudskiego 65; 96 – 500 Sochaczew.
Zapłata należności za realizację przedmiotu zamówienia nastąpi przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze VAT w terminie minimum 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
Zapłatę uważa się za dokonaną w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Sochaczew, dnia 20 stycznia 2021 roku
W imieniu Zamawiającego - Powiatu Sochaczewskiego
Tadeusz Głuchowski /-/
Wicestarosta Sochaczewski
w/z Starosty
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
- Data udostępnienia w BIP: 2021-01-20 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-01-22 16:00:59
- Liczba odsłon: 2707
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: