Wersja archiwalna 2020-12-30 15:47:09

Sochaczew, dnia 8 grudnia 2020 roku

 

 

 

Wykonawcy wg rozdzielnika

 

 

 

Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert

 

„Sukcesywne dostawy środków czystości, chemii gospodarczej oraz artykułów higienicznych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sochaczewie w terminie do dnia 31 grudnia 2021 roku

 

 

sygn. postępowania: ZP.272.PU.16.2020

 

Zarząd Powiatu w Sochaczewie zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w postępowaniu na wybór Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw środków czystości, chemii gospodarczej oraz artykułów higienicznych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sochaczewie w terminie do dnia 31 grudnia 2021 roku.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 roku, poz.1843 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 EURO (art. 4 pkt.8 ustawy).

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 roku, poz.1740 z późn. zm.).

 

  1. Zamawiający:

Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sochaczewie

ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 65, 96-500 Sochaczew

Tel.: (46) 864-18-40

Faks: (46) 864-18-71

https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/

  1. Przedmiot zamówienia:

Sukcesywne dostawy środków czystości, chemii gospodarczej oraz artykułów higienicznych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sochaczewie w terminie do dnia 31 grudnia 2021 roku.

  1. Warunki dostawy:
  1. dostawa do siedziby Zamawiającego (ul. M. J. Piłsudskiego 65; 96-500 Sochaczew) transportem na koszt Wykonawcy;
  2. dostawa w ilościach i asortymencie wg zamówienia Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawców innych produktów, niż wzorcowe (ujęte w tabelach asortymentowo – ilościowych), jeżeli zaproponowane produkty będą posiadać parametry nie gorsze, niż te wzorcowe (wielkości muszą być tożsame, jeżeli tylko występują w obrocie handlowym i Wykonawca musi załączyć kartę produktu lub inny dokument, z którego będzie wynikać posiadanie wymaganych parametrów). Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania, gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie może dostarczyć produktów w wielkościach wskazanych przez Zamawiającego (np. wycofanie z produkcji), ale w takiej sytuacji Wykonawca powinien zaproponować produkt wielkością najbardziej zbliżony do wymaganego i jednocześnie dokonać proporcjonalnego przeliczenia jego ceny do wielkości wymaganej (w opisie należy zaznaczyć wówczas wielkość oferowanego produktu, jego cenę za taką wielkość oraz proporcjonalnie przeliczoną do wielkości ujętej w formularzu asortymentowo – cenowym);
  3. dostawa w cenach brutto określonych przez Wykonawcę dla każdego asortymentu zgodnie ze złożoną ofertą;
  4. zapłata za dostawę przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury; 
  5. dostawy sukcesywne. Zamawiający będzie realizował zamówienie wg potrzeb i nie gwarantuje Wykonawcy realizacji zamówienia w wielkościach wskazanych w tabelach asortymentowo – ilościowych (są tam ujęte maksymalne wielkości zamawianych produktów);
  6. Wykonawca musi złożyć ofertę na pełny asortyment ujęty w zapytaniu ofertowym.
  1. Termin wykonania zamówienia:

Wykonawca obowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia sukcesywnie – tj. dostarczyć zamawiane produkty od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej, niż od dnia 1 stycznia 2021 roku) do dnia 31 grudnia 2021 roku.

  1. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia i pobrania dokumentacji:

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ul. M. J. Piłsudskiego 65, 96-500 Sochaczew lub telefonicznie pod numerem tel. (46) 864-18-45 lub 864-18-32. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: Pan Ireneusz Góralczyk (sprawy formalno – prawne) oraz Pani Marzena Rytel (opis przedmiotu zamówienia). Preferowany kontakt poprzez pocztę elektroniczną na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl.

Zaproszenie do składania ofert, wraz z formularzem ofertowym, załącznikami, projektem umowy można pobrać w siedzibie Zamawiającego lub ze strony internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sochaczewie https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/.

  1. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
  2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
  3. wykonają usługę na własny koszt i ryzyko,
  4. zapewnią realizację zamówienia bez zaliczkowania w okresie realizacji umowy,
  5. zapewnią minimum 30 – dniowy termin płatności po zrealizowaniu dostawy (wystawiane za 1 – miesięczne okresy rozliczeniowe),
  6. nie byli skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.
  1. Zawartość oferty:

Oferta  powinna  zawierać następujące dokumenty:

  1. wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1;
  2. wypełniony formularz asortymentowo – cenowy – załącznik Nr 2;
  3. kserokopię zaświadczenia z właściwego rejestru, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (ewidencja działalności gospodarczej lub KRS);
  4. oświadczenie o niekaralności – załącznik Nr 3.

Zamawiający przewiduje możliwość żądania wyjaśnień w zakresie złożonych ofert, jak również ich uzupełnienia w zakresie wymaganych dokumentów, za wyjątkiem poprawiania ceny przez Wykonawców.

  1. Kryteria wyboru:

Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej zaoferowanej ceny brutto za wynagrodzenia Wykonawcy za przedmiot zamówienia.

Kryteria cenowe:

  • Wynagrodzenie Wykonawcy za całość zamówienia (z formularza cenowego) – 100 %

Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji, z zastrzeżeniami określonymi w umowie.

  1. Opis sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty:

Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tę, która spełnia wszystkie postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz posiada najniższą cenę, zgodnie z kryteriami określonymi w punkcie 8 zapytania ofertowego.

  1. Forma, miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:

Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie elektronicznej i przesłać ją wraz z załącznikami (zeskanowane dokumenty w plikach .pdf – dokumenty powinny być wcześniej wydrukowane, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy oraz opieczętowane) na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl i pniemira@powiatsochaczew.pl. Termin doręczenia oferty upływa w dniu 16 grudnia 2020 roku o godz. 10.00. Po upływie tego terminu Zamawiający zapozna się ze złożonymi ofertami i dokona ich oceny.

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie nie będzie podlegała ocenie.

Przed podpisaniem umowy – Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do złożenia Zamawiającemu oferty w wersji papierowej (oryginał).

  1. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania:

Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:

  1. nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału postępowaniu,
  2. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
  3. koszt realizacji dostawy jest wyższy, niż suma środków przeznaczona na zrealizowanie zamówienia.
  1. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę, adres Wykonawcy i cenę usługi, którego ofertę wybrano zostanie przekazana Wykonawcy odrębnym pismem, najpóźniej w terminie 7 dni od dnia składania ofert, a jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów – 7 dni od dnia na złożenie wyjaśnień lub uzupełnienie dokumentów. Zamawiający nie przewiduje procedur odwoławczych.

  1. Informacja końcowe:

W terminie do 14 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty wybranemu Wykonawcy zostanie zlecona realizacja dostawy przedmiotu zamówienia w terminie określonym w zapytaniu.

Faktury za realizację przedmiotu zamówienia należy wystawiać na: Powiat Sochaczewski; ul. M. J. Piłsudskiego 65; 96 – 500 Sochaczew; NIP: 837 – 15 – 11 – 868, a jako płatnika wskazać: Starostwo Powiatowe w Sochaczewie; ul. M. J. Piłsudskiego 65; 96 – 500 Sochaczew.

Zapłata należności za realizację przedmiotu zamówienia nastąpi przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze VAT w terminie minimum 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.

Zapłatę uważa się za dokonaną w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

 

Sochaczew, dnia 8 grudnia 2020 roku

 

W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie

Tadeusz Głuchowski /-

Wicestarosta Sochaczewski

w/z Starosty

 

 

Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4328480]

przewiń do góry