Wersja archiwalna 2020-11-24 16:15:01

Sochaczew, dnia 24 listopada 2020 roku

 

 

Wykonawcy zainteresowani

wzięciem udziału w postępowaniu

 

 

Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert

 

„Zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego jednorodzinnego na Placówkę Opiekuńczo – Wychowawczą dla 14 dzieci z przebudową kotłowni olejowej na kotłownię gazową (gaz ziemny) oraz budowa wewnętrznego przyłącza gazowego od granicy działki do istniejącej sieci gazowej”

 

 

sygn. postępowania: ZP.272.PU.13.2020

 

Zarząd Powiatu w Sochaczewie zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do składania ofert w postępowaniu na wybór Wykonawcy w zakresie realizacji prac budowalnych polegających na zmianie sposobu użytkowania budynku mieszkalnego jednorodzinnego na Placówkę Opiekuńczo – Wychowawczą dla 14 dzieci z przebudową kotłowni olejowej na kotłownię gazową (gaz ziemny) oraz budowa wewnętrznego przyłącza gazowego od granicy działki do istniejącej sieci gazowej.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 roku, poz.1843 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 EURO (art.4 pkt.8 ustawy).

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 roku, poz.1740 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 roku, poz.1333 z późn. zm.).

 

1. Zamawiający:

 

Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu

ul. Marszałka Jozefa Piłsudskiego 65

96 – 500 Sochaczew

Tel.: (46) 864 – 18 – 40

Faks: (46) 864 – 18 – 71

https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/

 

2.   Określenie przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiot zamówienia obejmuje realizację prac budowalnych polegających na zmianie sposobu użytkowania budynku mieszkalnego jednorodzinnego na Placówkę Opiekuńczo – Wychowawczą dla 14 dzieci z przebudową kotłowni olejowej na kotłownię gazową (gaz ziemny) oraz budowa wewnętrznego przyłącza gazowego od granicy działki do istniejącej sieci gazowej.

W ramach zamówienia realizowane będą roboty budowlane w miejscowości Sochaczew, obręb: Chodaków, na działce przy ulicy Jana Matejki 18B, nr ewid. 891/1 – zgodnie z zapisami dokumentacji projektowej, obejmującej: części opisowe, rzuty, kosztorys oraz STWiORB.

Prace budowlane zostaną wykonane na podstawie zgłoszenia oraz pozwolenia na budowę złożonego w Starostwie Powiatowym w Sochaczewie.

Do zakresu prac wchodzą m.in.:

Roboty ziemne, roboty przy ścianach fundamentowych, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej fundamentów, roboty przy ścianach, malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych, docieplenie ścian budynków płytami styropianowymi, malowanie elewacji farbą silikatową, wykonanie podokienników, roboty przy posadzkach, roboty przy dachu wraz z częściowym rozebraniem więźby dachowej, montaż klapy dymowej, demontaż i montaż stolarki okiennej oraz drzwiowej wraz z obróbkami, budowa schodów zewnętrznych do kotłowni, uprzątnięcie terenu po robotach budowlanych, wykonanie instalacji elektrycznej wraz z pomiarami, zainstalowanie centralek sygnalizacji pożaru, wykonanie instalacji uziemienia i PE w kotłowni, wykonanie instalacji sanitarnych, w tym: instalacji c.o., wykonanie kotłowni, wykonanie instalacji gazowej z próbami szczelności.

Informacje o wpisie do rejestru zabytków: obiekty nie są położone na obszarze prawnie chronionym ustanowiony w trybie przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków, przedmiotowe budynki nie są wpisane do rejestru zabytków oraz gminnej ewidencji.

Dane o zagrożeniach dla środowiska: przedmiotowa działka nie jest położona w obszarze prawnie chronionym, ustanowionym w trybie przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. Prawo o ochronie przyrody. Ewentualne dane o lęgu ptaków.

Dostęp do drogi publicznej: działka na której zlokalizowane są budynki posiada dostęp do drogi publicznej.

Zakres robót: Wykonawca robót budowlanych zobowiązany będzie do wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami tj.:

- ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane;

- rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych;

- ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;

- rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy

Działki na której będą realizowane prace budowlane jest ogrodzona oraz znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej. Przed przystąpieniem do prac, teren należy oznakować tablicami ostrzegawczymi.

Wykonawca na własną odpowiedzialność i na swój koszt podejmie środki zapobiegawcze wymagane przez okoliczności, aby nie naruszać praw właścicieli posesji i budynków sąsiadujących z terenem prac budowlanych oraz minimalizować zakłócenia lub szkody wynikające z prowadzenia robót budowlanych. Wykonawca zostanie obciążony kosztami napraw uszkodzeń powstałych w wyniku prowadzonych prac.

Kody CPV:

45453000-7    Roboty remontowe i renowacyjne

45400000-1    Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6    Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45420000-7    Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45324000-4    Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45320000-6    Roboty izolacyjne

45440000-3    Roboty malarskie i szklarskie

45430000-0    Pokrywanie podłóg i ścian

45443000-4    Roboty elewacyjne

45261210-9    Wykonywanie pokryć dachowych

45310000-3    Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9    Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

Prace rozbiórkowe w ramach realizacji zamówienia należy prowadzić pod nadzorem uprawnionych osób zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz zasadami BHP.

Zamawiający zaleca wykonanie oględzin obiektów stanowiących przedmiot wyburzenia przed złożeniem oferty.

Z uwagi na prowadzenie prac w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu szkolnego, prace należy prowadzić w sposób zapewniający normalne funkcjonowanie tejże placówki oraz z zachowaniem szczególnego bezpieczeństwa przebywającej na terenie obiektu młodzieży szkolnej.

 

3. Termin wykonania zamówienia:

 

Wykonawca obowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do dnia 31 grudnia 2020 roku (łącznie z wykonaniem kosztorysu powykonawczego oraz zgłoszeniem obiektu do odbioru końcowego).

 

4. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia i pobrania dokumentacji:

 

Zamawiający informuje, że szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ul. M. J. Piłsudskiego 65, 96 – 500 Sochaczew lub telefonicznie pod numerem tel. (46) 864 – 18 – 45. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest: Pan Ireneusz Góralczyk (sprawy formalno – prawne). Wyjaśnienia dotyczące opisu przedmiotu zamówienia będą udzielane przez Pana Jerzego Królika pod numerem telefonu. (46) 864 – 18 – 61. Dopuszcza się kontakt poprzez pocztę elektroniczną na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl.

Zamawiający ponosi odpowiedzialność jedynie za treść wyjaśnień przekazywanych pisemnie lub publikowanych na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Sochaczewie.

Zaproszenie do składania ofert, wraz z formularzem ofertowym, załącznikami, projektem umowy można pobrać w siedzibie Zamawiającego lub ze strony internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sochaczewie https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/.

 

5.    Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1)            posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie – Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednych robót budowlanych w zakresie prac ogólnobudowlanych, obejmujących m.in. wykonanie kotłowni gazowej, o wartości co najmniej 100.000 złotych,

2)            posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

3)            znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4)            zrealizują prace na własny koszt i ryzyko,

5)            zapewnią realizację zamówienia bez zaliczkowania w okresie realizacji umowy,

6)            zapewnią 36 – miesięczny okres gwarancji na zrealizowane prace,

7)            zapewnią 30 – dniowy termin płatności po zrealizowaniu prac,

  1. nie byli skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.

 

6.   Zawartość oferty:

 

Oferta  powinna  zawierać następujące dokumenty:

1)            wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1,

2)oświadczenie o niekaralności – załącznik Nr 2,

3)parafowany projekt umowy – załącznik Nr 3,

4)kosztorys ofertowy, przygotowany w oparciu o dokumentację projektową, kosztorys nakładczy i przeprowadzone oględziny  – załącznik Nr 4,

5)kserokopię zaświadczenia z właściwego rejestru, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (ewidencja działalności gospodarczej lub KRS) – załącznik Nr 5,

6)zaświadczenia (kserokopie): o posiadaniu wymaganych uprawnień do nadzorowania prac przez osoby mające realizować zamówienie oraz przynależności do samorządu zawodowego w branży ogólnobudowlanej, instalacyjnej elektrycznej i instalacyjnej sanitarnej – załącznik Nr 6,

7)pełnomocnictwo – jeżeli wymaga tego sposób reprezentacji Wykonawcy – załącznik Nr 7.

Zamawiający przewiduje możliwość żądania wyjaśnień w zakresie złożonych ofert, jak również ich uzupełnienia w zakresie wymaganych dokumentów, za wyjątkiem poprawiania ceny przez Wykonawców.

 

7.   Kryteria wyboru.

 

1)             Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej zaoferowanej łącznej ceny brutto za wynagrodzenia Wykonawcy za przedmiot zamówienia.

          Kryteria cenowe:

          Wynagrodzenie Wykonawcy za prace budowlane                                         – 100 %

2)             Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji. Ostateczna cena wynikać będzie ze sporządzonego kosztorysu powykonawczego

3)             Cena ofertowa obejmuje również wynagrodzenie na wszystkie obowiązki Wykonawcy, niezbędne do zrealizowania zamówienia i podana została w poziomie cen z okresu złożenia oferty. W cenie ujęto między innymi koszty uzyskania niezbędnych badań, ekspertyz, opinii, itp., także koszty prac, których wykonanie niezbędne jest do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, jak np.: koszty wszystkich prac przygotowawczych, koszty utrzymania, dozoru i ubezpieczenia oraz koszty uporządkowania terenu po wykonaniu.

4)             Odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną cenę ofertową obejmuje także:

  1. organizację i zagospodarowanie terenu prac,
  2. ubezpieczenie OC,
  3. po zakończeniu prac, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,
  4. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu prac objętych przedmiotem umowy.

5)             Ceny jednostkowe przyjęte w kosztorysie ofertowym są cenami zryczałtowanymi i nie podlegają zmianie do zakończenia realizacji prac.

 

8.    Opis sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty:

 

Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tę, która spełnia wszystkie postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz posiada najniższą cenę, zgodnie z kryteriami określonymi w punkcie 7 zapytania ofertowego.

 

9.   Forma, miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:

 

Ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką) na druku „formularz ofertowy”, wraz załącznikami.

Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 2 grudnia 2020 roku do godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego w Biurze Podawczym (parter budynku Starostwa Powiatowego) – osobiście lub dostarczyć za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej albo złożyć elektronicznie na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego dnia 2 grudnia 2020 roku o godz. 12.30 w pokoju Nr 217 (Mała Sala Konferencyjna)

Na kopercie należy umieścić nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, nazwę i adres Zamawiającego oraz napis: „Zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego jednorodzinnego na Placówkę Opiekuńczo – Wychowawczą dla 14 dzieci z przebudową kotłowni olejowej na kotłownię gazową (gaz ziemny) oraz budowa wewnętrznego przyłącza gazowego od granicy działki do istniejącej sieci gazowej. Nie otwierać przed dniem 2 grudnia 2020 roku przed godziną 12.30”.

W przypadku ofert dostarczonych pocztą lub poprzez kuriera za dzień wpływu uznaje się dzień dostarczenia oferty do Zamawiającego.

Ze względu na panujący stan zagrożenia epidemicznego w związku z występowaniem koronawirusa SARS-CoV-2, Zamawiający zaleca złożenie oferty w formie elektronicznej oraz przesłanie jej wraz z załącznikami (zeskanowane dokumenty w plikach .pdf – dokumenty powinny być wcześniej wydrukowane, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy oraz opieczętowane) na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl. Termin doręczenia oferty upływa w dniu 2 grudnia 2020 roku o godz.12.00. Zamawiający informuje, że nie dysponuje narzędziami, które uniemożliwiłyby zapoznania się z treścią oferty złożonymi w powyższy sposób przed datą składania ofert, a w związku z tym informuje, by je składać za elektronicznym zwrotnym potwierdzeniem odbioru, co pozwoli zweryfikować Wykonawcy datę zapoznania się przez Zamawiającego ze złożoną ofertą oraz zapewni nienaruszenie zasad uczciwej konkurencji.

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie nie będzie podlegała ocenie.

 

11. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.

 

Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:

1)            nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału postępowaniu,

2)            wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,

3)            koszt wykonania usługi jest wyższy, niż suma środków przeznaczona na zrealizowanie zamówienia.

 

12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę, adres Wykonawcy i cenę usługi, którego ofertę wybrano zostanie przekazana Wykonawcy odrębnym pismem. Jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów – czynności te ulegną wydłużeniu o czas niezbędny na złożenie wyjaśnień lub uzupełnienie dokumentów. Zamawiający nie przewiduje procedur odwoławczych.
 

13. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:

 

W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego po dokonaniu wyboru oferty, wybrany w tym zakresie Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy o treści zgodnej z załączonym wzorem i na warunkach złożonej oferty
 

 

Sochaczew, dnia 24 listopada 2020 roku

 

W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie

Tadeusz Głuchowski /-/

Wicestarosta Sochaczewski

w/z Starosty

Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4341596]

przewiń do góry