Wersja archiwalna 2020-10-29 16:25:41

Sochaczew, dnia 19 października 2020 roku

 

 

Wykonawcy wg rozdzielnika

 

 

Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert

 

„Świadczenie usługi holowania (przewiezienia) pojazdów

na parking Powiatowego Zarządu Dróg w Sochaczewie

 

 

sygn. postępowania: ZP.272.PU.09.2020

Zarząd Powiatu w Sochaczewie zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w postępowaniu na wybór Wykonawcy w zakresie holowania (przewiezienia) pojazdów na parking Powiatowego Zarządu Dróg w Sochaczewie.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 roku, poz.1843 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 EURO (art.4 pkt.8 ustawy).

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 roku, poz.1740 z późn. zm.) i ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2020 roku, poz.110 z późn. zm.).

 

1. Zamawiający:

 

Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sochaczewie

ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 65

96 – 500 Sochaczew

Tel.: (46) 864 – 18 – 40

Faks: (46) 864 – 18 – 71

https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/

 

2.   Określenie przedmiotu zamówienia:

 

Holowanie (Przewiezienie) wskazanych przez Zamawiającego pojazdów usuniętych z dróg w trybie art. 130a ustawy prawo o ruchu drogowym i nie odebranych przez właścicieli lub osoby uprawnione w terminie trzech miesięcy od dnia ich usunięcia, z wyznaczonego parkingu znajdującego się w Sielicach 25A (siedziba Trans – Partner P.P.H.U. Pastuszko B.T.), przy DK 50 – na parking Powiatowego Zarządu Dróg w Sochaczewie przy ulicy Gwardyjskiej 10.

Opis przedmiotu zamówienia:

1)             Przedmiotem zamówienia jest załadunek, przewiezienie oraz rozładunek pojazdów osobowych.

2)             Przewidywana ilość pojazdów do przewiezienia – od 50 do 70 pojazdów.

3)             Dystans pomiędzy parkingami – około 6 kilometrów.

4)             Miejsca postojowe na terenie obydwu parkingów utwardzone, umożliwiające wjazd lawety z pojazdem oraz załadunek i rozładunek.

5)             Podstawą realizacji zamówienia będzie wystawienie przez Zamawiającego zlecenia ze wskazaniem ilości pojazdów do przewiezienia – na podstawie rozstrzygnięcia zapytania ofertowego.

6)             Zapłata za zrealizowanie zamówienia będzie dokonana bezgotówkowo przelewem bankowym na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia doręczenia faktury VAT wystawionej Zamawiającemu.

7)             Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

8)             Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej przewidziane przepisami ustawy PZP.

 

3. Termin wykonania zamówienia:

 

Wykonawca obowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia sukcesywnie w terminie 7 dni od dnia udzielenia zamówienia (wystawienia zlecenia z ilością pojazdów i załącznikiem opisowym).

 

4. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia i pobrania dokumentacji:

 

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ul. M. J. Piłsudskiego 65,           96 – 500 Sochaczew lub telefonicznie pod numerem tel. (46) 864 – 18 – 45 lub 864 – 18 – 27. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: Pan Ireneusz Góralczyk (sprawy formalno – prawne) oraz Pan Lesław Siergiej (opis przedmiotu zamówienia). Dopuszcza się kontakt poprzez pocztę elektroniczną na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl.

Zaproszenie do składania ofert, wraz z formularzem ofertowym, załącznikami, projektem umowy można pobrać w siedzibie Zamawiającego lub ze strony internetowej  BIP Starostwa Powiatowego w Sochaczewie https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/.

 

5.    Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1)             posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

2)            znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

3)            dysponują min. 1 auto lawetą do przewozu pojazdów o DMC do 3,5 tony;

4)            wykonają usługę na własny koszt i ryzyko;

5)            posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności, obejmujące m.in. ryzyka związane z uszkodzeniami przewożonych pojazdów;

6)            zapewnią realizację zamówienia bez zaliczkowania w okresie realizacji umowy;

7)            zapewnią 30 – dniowy termin płatności po wykonaniu usługi;

8)            nie byli skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.

 

6.   Zawartość oferty:

 

1)             Oferta  powinna  zawierać następujące dokumenty:

a)             wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1,

b)             kserokopię zaświadczenia z właściwego rejestru, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (ewidencja działalności gospodarczej lub KRS),

c)             oświadczenie o niekaralności – załącznik Nr 2,

2)             Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a)             wezwania Wykonawców w celu uzupełnienia braków w ofercie lub złożenia wyjaśnień do treści oferty;

b)             negocjacji w sytuacji, gdy zostanie złożona jedna oferta, która będzie przekraczać założenia budżetowe przewidziane na realizację zamówienia;

c)             przeprowadzenia rozmów z wybranym Wykonawcą celem odpowiedniego uszczegółowienia warunków realizacji zamówienia.

 

7.   Kryteria wyboru:

 

Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej zaoferowanej ceny brutto za wynagrodzenia Wykonawcy za przedmiot zamówienia – cena za holowanie (przewiezienie) 1 pojazdu, podaną w formularzu ofertowym.

Kryteria cenowe:

Wynagrodzenie Wykonawcy za holowanie (przewiezienie) 1 pojazdu                               – 100 %

Cena końcowa będzie stanowiła iloczyn ceny holowania (przewiezienia) 1 pojazdu i ilości pojazdów, których holowanie (przewiezienia) zleci Zamawiający. 70 sztuk pojazdów – to górna granica, do której Zamawiający może zlecić przewóz.

Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji.

 

8.    Opis sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty:

 

Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tę, która spełnia wszystkie postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz posiada najniższą cenę, zgodnie z kryteriami określonymi w rozdziale 7 zapytania ofertowego.

Oferty Wykonawców zostaną przez Zamawiającego poszeregowane zgodnie z zaproponowanymi cenami – od najtańszej (najkorzystniejszej) do najdroższej.

Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od wykonania zadania, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny lub unieważni postępowanie i przeprowadzi nowe.

 

9.   Forma, miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:

 

Ofertę należy sporządzić w języku polskim.

Ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką) na druku „formularz ofertowy”, wraz załącznikami.

Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 23 października 2020 roku do godz. 13.00 w siedzibie Zamawiającego w Biurze Podawczym (parter budynku Starostwa Powiatowego) – osobiście lub dostarczyć za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej lub elektronicznie na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego dnia 23 października 2020 roku o godz. 13.30 w pokoju Nr 217 (Mała Sala Konferencyjna)

Na kopercie należy umieścić nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, nazwę i adres Zamawiającego oraz napis: „Świadczenie usługi holowania (przewiezienia) pojazdów na parking Powiatowego Zarządu Dróg w Sochaczewie. Nie otwierać przed dniem 23 października 2020 roku przed godziną 13.30”.

W przypadku ofert dostarczonych pocztą lub poprzez kuriera za dzień wpływu uznaje się dzień dostarczenia oferty do Zamawiającego.

Ze względu na panujący stan zagrożenia epidemicznego w związku z występowaniem koronawirusa SARS-CoV-2, Zamawiający zaleca złożenie oferty w formie elektronicznej oraz przesłanie jej wraz z załącznikami (zeskanowane dokumenty w plikach .pdf – dokumenty powinny być wcześniej wydrukowane, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy oraz opieczętowane) na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl. Termin doręczenia oferty upływa w dniu 23 października 2020 roku o godz.13.00. Zamawiający informuje, że nie dysponuje narzędziami, które uniemożliwiłyby zapoznania się z treścią oferty złożonymi w powyższy sposób przed datą składania ofert, a w związku z tym informuje, by je składać za elektronicznym zwrotnym potwierdzeniem odbioru, co pozwoli zweryfikować Wykonawcy datę zapoznania się przez Zamawiającego ze złożoną ofertą oraz zapewni nienaruszenie zasad uczciwej konkurencji.

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie nie będzie podlegała ocenie.

Po upływie tego terminu Zamawiający zapozna się ze złożonymi ofertami i dokona ich oceny.

 

11. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.

Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:

1)            nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału postępowaniu,

2)            wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,

3)            koszt realizacji dostawy jest wyższy, niż suma środków przeznaczona na zrealizowanie zamówienia.

 

12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę, adres Wykonawcy i cenę usługi, którego ofertę wybrano zostanie przekazana Wykonawcy odrębnym pismem, po przeprowadzeniu procedury weryfikacyjnej, a jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów – nastąpi to po uzyskaniu wyjaśnień lub uzupełnienie dokumentów przez Wykonawców. Zamawiający nie przewiduje procedur odwoławczych.

Zamawiający odrzuci oferty rażąco niezgodne z treścią zapytania ofertowego, których nie można poprawić w toku udzielenia wyjaśnień i uzupełnienia dokumentów.
 

13. Informacja końcowe:

 

W terminie do 14 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty wybranemu Wykonawcy zostanie zlecona realizacja przedmiotu zamówienia w terminie określonym w zapytaniu. Wystawione zlecenie będzie zawierało informację o terminie realizacji zamówienia oraz konkretną ilość pojazdów, jak również załącznik wskazujący konkretne pojazdy do przewiezienia oraz upoważnienie do ich odebrania z aktualnego miejsca przechowywania.

 
Sochaczew, dnia 19 października 2020 roku
 
 

W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie

Jolanta Gonta /-/

Starosta Sochaczewski

 

 

zp.272.pu.09.2020_-_uslugi_holownicze_na_rzecz_powiatu_sochaczewskiego_-_zapytanie_ofertowe.doc
zp.272.pu.09.2020_-_uslugi_holownicze_na_rzecz_powiatu_sochaczewskiego_-_zapytanie_ofertowe.pdf 
 
Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4334375]

przewiń do góry