Wersja archiwalna 2020-10-16 17:32:04
Sochaczew, dnia 16 października 2020 roku
Wykonawcy zainteresowani
wzięciem udziału w postępowaniu
Zapytanie
ofertowe – zaproszenie do składania ofert
„Prace rozbiórkowe obiektów Zespołu Szkół
Rolnicze
Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sochaczewie”
sygn. postępowania: ZP.272.PU.08.2020
Zarząd Powiatu w Sochaczewie
zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do składania ofert w
postępowaniu na wybór Wykonawcy w zakresie realizacji prac rozbiórkowych
obejmujących 4 obiekty Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego
w Sochaczewie przy ulicy M. J. Piłsudskiego
63.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest
poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2019 roku, poz.1843 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza
równowartości kwoty 30.000 EURO (art.4 pkt.8 ustawy).
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu
zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks
cywilny (Dz. U. z 2019 roku, poz.1145 z późn. zm.).
1. Zamawiający:
Powiat
Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu
ul. Marszałka
Jozefa Piłsudskiego 65
96 – 500 Sochaczew
Tel.: (46) 864 – 18
– 40
Faks: (46) 864 – 18 – 71
https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/
2.
Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje
realizację prac rozbiórkowych obejmujących 4 obiekty Zespołu Szkół Rolnicze
Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sochaczewie przy ulicy M. J. Piłsudskiego 63.
W ramach zamówienia
realizowane będą roboty budowlane polegające na rozbiórce budynków użytkowych,
usytuowanych na dz. nr ewid. 2005/20 w miejscowości Sochaczew, obręb: Sochaczew
Wschód – zgodnie z zapisami części opisowej, obejmującej rzuty i dokumentację
fotograficzną obiektów przewidzianych do wyburzenia, jak również uproszczone
dane konstrukcyjne oraz zakres wyburzeń.
Rozbiórka zostanie wykonana
na podstawie zgłoszenia w Starostwie Powiatowym w Sochaczewie.
Informacje o wpisie do
rejestru zabytków: obiekty planowane do wyburzenia nie są położone na obszarze
prawnie chronionym ustanowiony w trybie przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003
r. o ochronie zabytków, przedmiotowe budynki nie są wpisane do rejestru
zabytków oraz gminnej ewidencji.
Dane o zagrożeniach dla
środowiska: przedmiotowa działka nie jest położona w obszarze prawnie
chronionym, ustanowionym w trybie przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r.
Prawo o ochronie przyrody. Ewentualne dane o lęgu ptaków.
Dostęp do drogi publicznej:
działka na której zlokalizowane są budynki posiada dostęp do drogi publicznej.
Zakres robót: Wykonawca
robót rozbiórkowych zobowiązany będzie do wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi
przepisami tj.:
- ustawy z dnia 7 lipca
1994 r. Prawo budowlane;
- rozporządzenia Ministra
Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy
podczas wykonywania robót budowlanych;
- ustawy z dnia 14 grudnia
2012 r. o odpadach;
- rozporządzenia Ministra
Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych
przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy
Działki na których
zlokalizowane są budynki przeznaczone do rozbiórki są częściowo ogrodzone oraz
w bezpośrednim sąsiedztwie obiektów szkolnych oraz administracyjnych Powiatu
Sochaczewskiego. Przed przystąpieniem do rozbiórki teren w otoczeniu budynków
należy ogrodzić oraz oznakować tablicami ostrzegawczymi. Budynki oznaczone numerami
1 i 3 oraz obiekt nr 4 należy rozebrać wraz z fundamentami, posadzkami oraz
wszystkimi pozostałymi elementami. Przy rozbiórce obiektu nr 2 fundamenty
budynku należy pozostawić.
Należy rozebrać inne
elementy i instalacje napotkane w trakcie robót a niezaewidencjonowane. Materiały
(odpady) z rozbiórki należy wywieźć na wysypisko śmieci w celu utylizacji,
elementy budynku nadające się do recyklingu należy wywieźć do stosownego punktu
skupu. Elementy betonowe i ceramiczne pozyskane z rozbiórki należy
przetransportować na teren działki oznaczonej numerem ewidencyjnym 2008
położonej przy ulicy Bartosza Głowackiego, którą proponuje się na lokalizację
kruszarki oraz jako plac magazynowa kruszywa (zgodnie z załączoną mapą). Kruszywo
pozyskane z rozbiórki stanowić będzie własność Zamawiającego.
Ubytki gruntu powstałe po
rozbiórce należy uzupełnić piaskiem do poziomu 20 cm poniżej istniejącego
terenu. Pozostałą warstwę należy wypełnić ziemią i wyrównać do istniejącego
poziomu gruntu. Ogrodzenie ustawione na okres rozbiórki należy rozebrać i
wywieźć, teren działek uporządkować.
Zamówienie obejmuje również
wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z przekazaniem jej do
Wydziału Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego
w Sochaczewie, wykonanej przez osobę wykonującą samodzielną funkcję w
dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia
zawodowe. Jeden egzemplarz inwentaryzacji powykonawczej z potwierdzeniem
przekazania do ww. wydziału należy przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu
odbioru końcowego. Wykonawca na własną odpowiedzialność i na swój koszt
podejmie środki zapobiegawcze wymagane przez okoliczności, aby nie naruszać
praw właścicieli posesji i budynków sąsiadujących z terenem rozbiórki oraz minimalizować
zakłócenia lub szkody wynikające z prowadzenia robót budowlanych. Wykonawca
zostanie obciążony kosztami napraw uszkodzeń powstałych w wyniku prowadzonych
prac.
Kody
CPV:
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
Prace
rozbiórkowe w ramach realizacji zamówienia należy prowadzić pod nadzorem
uprawnionych osób zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz zasadami BHP.
Zamawiający
zaleca wykonanie oględzin obiektów stanowiących przedmiot wyburzenia przed złożeniem
oferty.
Z
uwagi na prowadzenie prac w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu szkolnego, prace
należy prowadzić w sposób zapewniający normalne funkcjonowanie tejże placówki
oraz z zachowaniem szczególnego bezpieczeństwa przebywającej na terenie obiektu
młodzieży szkolnej.
3. Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca obowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w
terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy (łącznie z wykonaniem
geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej).
4. Sposób uzyskania informacji
dotyczących przedmiotu zamówienia i pobrania dokumentacji:
Zamawiający
informuje, że szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można
uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w
Sochaczewie, ul. M. J. Piłsudskiego 65, 96 – 500 Sochaczew lub
telefonicznie pod numerem tel. (46) 864 – 18 – 45. Pracownikiem uprawnionym do
kontaktów z Wykonawcami jest: Pan Ireneusz Góralczyk (sprawy formalno –
prawne). Wyjaśnienia dotyczące opisu przedmiotu zamówienia będą udzielane przez
Pana Jerzego Królika. Dopuszcza się kontakt poprzez pocztę elektroniczną
na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl.
Zamawiający ponosi
odpowiedzialność jedynie za treść wyjaśnień przekazywanych pisemnie lub
publikowanych na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Sochaczewie.
Zaproszenie do
składania ofert, wraz z formularzem ofertowym, załącznikami, projektem umowy
można pobrać w siedzibie Zamawiającego lub ze strony internetowej BIP Starostwa
Powiatowego w Sochaczewie https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/.
5. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy:
1)
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie –
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednych robót budowlanych w
zakresie prac rozbiórkowych, o wartości co najmniej 20.000 złotych,
2)
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
3)
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)
zrealizują prace na własny koszt i ryzyko,
5)
zapewnią realizację zamówienia bez zaliczkowania w
okresie realizacji umowy,
6)
zapewnią 36 – miesięczny okres gwarancji na
zrealizowane prace,
7)
zapewnią 30 – dniowy termin płatności po zrealizowaniu prac,
8)
nie byli skazani za przestępstwa popełnione w
związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom
osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo
przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu
osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub
przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu
popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.
6. Zawartość oferty:
Oferta
powinna zawierać następujące
dokumenty:
1)
wypełniony
formularz ofertowy – załącznik Nr 1,
2)oświadczenie o niekaralności – załącznik Nr 2,
3)parafowany projekt umowy – załącznik Nr 3,
4)kosztorys ofertowy, przygotowany w oparciu o wycenę własną
i przeprowadzone oględziny – załącznik
Nr 4,
5)kserokopię zaświadczenia z właściwego rejestru,
uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (ewidencja
działalności gospodarczej lub KRS) – załącznik Nr 5,
6)zaświadczenia (kserokopie): o posiadaniu wymaganych uprawnień do
nadzorowania prac przez osoby mające realizować zamówienie oraz przynależności
do samorządu zawodowego – załącznik Nr 6,
7)pełnomocnictwo – jeżeli wymaga tego sposób reprezentacji Wykonawcy –
załącznik Nr 7.
Zamawiający przewiduje możliwość żądania wyjaśnień w zakresie złożonych
ofert, jak również ich uzupełnienia w zakresie wymaganych dokumentów, za
wyjątkiem poprawiania ceny przez Wykonawców.
7. Kryteria wyboru.
1)
Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej zaoferowanej
łącznej ceny brutto za wynagrodzenia Wykonawcy za przedmiot zamówienia.
Kryteria cenowe:
Wynagrodzenie Wykonawcy
za prace rozbiórkowe – 100 %
2)
Cena ofertowa
podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega
waloryzacji.
3)
Cena ofertowa obejmuje
również wynagrodzenie na wszystkie obowiązki Wykonawcy, niezbędne do
zrealizowania zamówienia i podana została w poziomie cen z okresu złożenia
oferty. W cenie ujęto między innymi koszty uzyskania niezbędnych badań,
ekspertyz, opinii, itp., także koszty prac, których wykonanie niezbędne jest do
prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, jak np.: koszty wszystkich prac
przygotowawczych, koszty utrzymania, dozoru i ubezpieczenia oraz koszty
uporządkowania terenu po wykonaniu.
4)
Odpowiedzialność
Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną cenę ofertową obejmuje także:
a)
organizację i zagospodarowanie terenu prac,
b)
ubezpieczenie OC,
c)
po zakończeniu prac, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie
terenu,
d)
zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz
ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu prac objętych
przedmiotem umowy.
5)
Ceny jednostkowe przyjęte
w kosztorysie ofertowym są cenami zryczałtowanymi i nie podlegają zmianie do
zakończenia realizacji prac.
8. Opis sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tę, która
spełnia wszystkie postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz posiada
najniższą cenę, zgodnie z kryteriami określonymi w punkcie 7 zapytania
ofertowego.
9. Forma, miejsce i termin złożenia i
otwarcia ofert:
Ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i
trwałą techniką) na druku „formularz ofertowy”, wraz załącznikami.
Ofertę należy złożyć w zaklejonej
kopercie w terminie do dnia 23 października 2020 roku do godz. 12.00 w
siedzibie Zamawiającego w Biurze Podawczym (parter budynku Starostwa
Powiatowego) – osobiście lub dostarczyć za pośrednictwem poczty lub firmy
kurierskiej lub elektronicznie na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl. Otwarcie
ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego dnia 23 października 2020 roku o
godz. 12.30 w pokoju Nr 217 (Mała Sala Konferencyjna)
Na kopercie należy umieścić nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, nazwę i
adres Zamawiającego oraz napis: „Prace rozbiórkowe obiektów Zespołu Szkół Rolnicze
Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sochaczewie. Nie otwierać przed dniem 23 października
2020 roku przed godziną 12.30”.
W przypadku ofert dostarczonych pocztą lub poprzez kuriera za dzień
wpływu uznaje się dzień dostarczenia oferty do Zamawiającego.
Ze względu na
panujący stan zagrożenia epidemicznego w związku z występowaniem koronawirusa
SARS-CoV-2, Zamawiający zaleca złożenie oferty w formie elektronicznej oraz
przesłanie jej wraz z załącznikami (zeskanowane dokumenty w plikach .pdf –
dokumenty powinny być wcześniej wydrukowane, podpisane przez osoby upoważnione
do reprezentacji Wykonawcy oraz opieczętowane) na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl.
Termin doręczenia oferty upływa w dniu 23 października 2020 roku o godz.12.00.
Zamawiający informuje, że nie dysponuje narzędziami, które uniemożliwiłyby
zapoznania się z treścią oferty złożonymi w powyższy sposób przed datą
składania ofert, a w związku z tym informuje, by je składać za elektronicznym
zwrotnym potwierdzeniem odbioru, co pozwoli zweryfikować Wykonawcy datę
zapoznania się przez Zamawiającego ze złożoną ofertą oraz zapewni nienaruszenie
zasad uczciwej konkurencji.
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie nie będzie
podlegała ocenie.
11. Sytuacje
dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający
unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących
przypadkach:
1)
nie
złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału postępowaniu,
2)
wystąpiła
istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej
przewidzieć,
3)
koszt
wykonania usługi jest wyższy, niż suma środków przeznaczona na zrealizowanie
zamówienia.
12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze
najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę, adres Wykonawcy
i cenę usługi, którego ofertę wybrano zostanie przekazana Wykonawcy odrębnym
pismem. Jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów
– czynności te ulegną wydłużeniu o czas niezbędny na złożenie wyjaśnień lub
uzupełnienie dokumentów. Zamawiający nie przewiduje procedur odwoławczych.
13. Informacja o terminie i miejscu
podpisania umowy:
W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego po dokonaniu wyboru oferty, wybrany w tym zakresie Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy o treści zgodnej z załączonym wzorem i na warunkach złożonej oferty
Sochaczew, dnia 16 października 2020 roku
W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie
Michał Orzeszek /-/
Sekretarz Powiatu
z up. Starosty Sochaczewskiego
zp.272.pu.08.2020_-_prace_rozbiorkowe_obiektow_zs_rcku_w_sochaczewie_-_zapytanie_ofertowe.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
- Data udostępnienia w BIP: 2020-10-16
- Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-10-16 17:32:04
- Liczba odsłon: 1485
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: