IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 95,00 |
Warunki ubezpieczenia | 5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Zgodnie ze wzorem do SIWZ.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Nie przewiduje się.
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
Istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w
postępowaniu oferty rozumiane są zgodnie z art. 144 ust. 1e PZP. 2.
Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień umowy w
stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty (w tym w szczególności
zmiany dotyczącej wzajemnych świadczeń stron umowy ubezpieczenia), w
przypadku, gdy wystąpi: a) sytuacja, w której Wykonawca wprowadzi do
obrotu w czasie trwania umowy ubezpieczenia zmiany do stosowanych przez
niego wzorców umownych, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do niniejszej
umowy ubezpieczenia możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść
Zamawiającego, b) zmiana w obowiązujących przepisach prawa mająca wpływ
na świadczenie usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania
dostosowująca warunki umowy ubezpieczenia do zmian w przepisach prawa,
c) zmiana na rynku ubezpieczeniowym, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu
do niniejszej umowy ubezpieczenia możliwe jest wprowadzenie jedynie
zmian na korzyść Zamawiającego, d) doubezpieczenia, podwyższenia lub
obniżenia pod/limitów w okresie ubezpieczenia, rozszerzenia lub
zawężenia zakresu ubezpieczenia lub zmianę innych elementów Umowy oraz
rozliczenia i aktualizacji składek ubezpieczeniowych (w tym rat składek)
z nią związanych, które to sytuacje nie stanowią realizacji postanowień
umowy ubezpieczenia – w przypadku zidentyfikowania i uzasadnienia przez
Zamawiającego potrzeby dokonania takiej zmiany, e) sytuacja, w której
wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy
wykonawca, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu,
nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za
sobą innych istotnych zmian umowy, niż przewidziane przez Zamawiającego w
SIWZ. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za
zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem
nieważności. 4. Wszystkie przypadki, określone w pkt. IV.5.2 powyżej,
stanowią katalog istotnych zmian, na których dokonanie w umowie
Zamawiający oraz Wykonawca mogą wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie
zobowiązania do wyrażenia takiej zgody ani przez Zamawiającego ani
przez Wykonawcę. 5. W sytuacji, gdy w trakcie okresu ubezpieczenia zajdą
następujące zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości
minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki
godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10
października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z
2018 r., poz. 2177 ze zm.), c) zasad podlegania ubezpieczeniom
społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysokości
wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z
dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, które
mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, wynagrodzenie
należne Wykonawcy zostanie w sposób odpowiadający powyższym zmianom
zwaloryzowane. Wykonawca wnioskując do Zamawiającego o dokonanie zmian
wynagrodzenia na tej podstawie jest zobowiązany udowodnić, w jaki sposób
powyższe zmiany wpływają na koszty wykonania przez niego zamówienia. W
sytuacji, gdy jest bezspornym, że powyższe zmiany mają wpływ na koszty
wykonania zamówienia przez Wykonawcę, następuje zmiana postanowień umowy
dotyczących wynagrodzenia Wykonawcy w formie pisemnej pod rygorem
nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca
informacje o charakterze poufnym (Część poufną SIWZ) może uzyskać
poprzez Platformę zakupową EIB. Wykonawca uzyskuje dostęp do Platformy
zakupowej EIB poprzez rejestrację konta lub zalogowanie, jeżeli posiada
wcześniej zarejestrowane konto. Rejestracja Wykonawcy na platformie
odbywa się poprzez wypełnienie odpowiedniego kwestionariusza dostępnego
pod adresem: https://eib.logintrade.net/rejestracja/
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-13, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Z otwarcia
ofert zostanie przeprowadzona na żywo transmisja online. Zamawiający
umieści na www.eib.com.pl w dziale PRZETARGI i specjalnym odnośniku do
niniejszego postępowania oraz na Platformy zakupowej EIB:
https://eib.logintrade.net/ także w odnośniku do niniejszego
postępowania dokładny adres, pod którym transmisja będzie przeprowadzona
i szczegóły dotyczące możliwości w niej uczestniczenia. Transmisja
będzie dostępna dla wszystkich zainteresowanych. W związku z powyższą
formą jawnego otwarcia ofert Zamawiający nie przewiduje dodatkowej
możliwości uczestniczenia w nim w sposób bezpośredni, osobisty. Klauzula
informacyjna zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27.4.2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(dalej RODO) jest dostępna pod adresem www.eib.com.pl w dziale PRZETARGI
i specjalnym odnośniku do niniejszego postępowania. W celu zapewnienia,
że wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne wynikające z RODO, w
szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO
względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane
te wykonawca bezpośrednio pozyskał oraz obowiązek informacyjny
wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane
przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, Wykonawca
zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o ich
wypełnieniu. Wzór oświadczenia ujęty jest w formularzu ofertowym.