Sochaczew, dnia 11 września 2020
roku
Wykonawcy
wg rozdzielnika
Zapytanie ofertowe – zaproszenie do
składania ofert
„Zakup wraz z dostawą samochodu Wydziału Rozwoju, Rolnictwa, Leśnictwa
i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Sochaczewie”
sygn. postępowania: ZP.272.PU.07.2020
Zarząd Powiatu w Sochaczewie zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w
postępowaniu na wybór Wykonawcy w zakresie sprzedaży
wraz z dostawą samochodu osobowego typu SUV z napędem na 4 koła dla potrzeb Wydziału
Rozwoju, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w
Sochaczewie.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone
jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.
U. z 2019 roku, poz.1843 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza
równowartości kwoty 30.000 EURO (art.4 pkt.8 ustawy).
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym
postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku
Kodeks cywilny (Dz. U. z 2019 roku, poz.1145 z późn. zm.).
1. Zamawiający:
Powiat
Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu w
Sochaczewie
ul. Marszałka Józefa
Piłsudskiego 65
96 – 500 Sochaczew
Tel.: (46) 864 – 18
– 40
Faks: (46) 864 – 18 – 71
https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/
2.
Określenie przedmiotu
zamówienia:
1)
Przedmiotem
zamówienia jest zakup wraz z dostawą samochodu 5 – osobowego typu SUV dla
potrzeb Wydziału Rozwoju, Rolnictwa,
Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Sochaczewie
do siedziby przy ulicy Marszałka Józefa Piłsudskiego 65 w Sochaczewie, zgodnie
z zapisami niniejszego zapytania oraz załącznika technicznego określającego w
sposób szczegółowy przedmiot zamówienia.
2)
Zamawiający
wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2020 roku
(dopuszczalne z produkcji z 2019 roku), fizycznie dostępny, wolny od wad
fizycznych i prawnych, roszczeń osób trzecich, oraz aby posiadał kompletną
dokumentację pojazdu niezbędną do jego rejestracji oraz eksploatacji.
Zamawiający dopuszcza samochody po demonstracyjne, jeżeli ich przebieg nie
przekracza 15.000 kilometrów, nie posiadają jakichkolwiek uszkodzeń, są
odświeżone i nie noszą śladów użytkowania, mają wykonany przed ich wydaniem
kompletny przegląd techniczny, obejmujący wszystkie czynności przewidziane dla
1 przeglądu rocznego oraz były zarejestrowane wyłącznie na salon, w którym
pojazd był wykorzystywany do celów demonstracyjnych, a gwarancja będzie
obowiązywać od daty rejestracji i zostanie wydłużona o wskazania licznika z
daty wydania pojazdu. Niedopuszczalne jest oferowanie jako pojazdów po
demonstracyjnych aut zastępczych wydawanych klientom salonu do używania.
3)
Zamawiając
wymaga, aby dostarczony samochód spełniał następujące wymagania:
a)
wymagania
techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów
poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z
ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 roku,
poz.110 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy;
b)
pojazd musi
posiadać homologację (z wyłączeniem ciężarowej) na przewóz 5 (pięciu) osób,
umożliwiającą zgodnie z obowiązującymi przepisami dopuszczenie pojazdów do
ruchu;
c)
pojazd musi
spełniać wymogi Rozporządzenia Komisji (UE) nr 459/2012 z dnia 29 maja 2012
roku, zmieniającego rozporządzenie (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i
Rady oraz rozporządzenie Komisji (WE) nr 692/2008 w odniesieniu do emisji
zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych (Euro
6) w zakresie emisji spalin;
d)
pojazd musi
posiadać w języku polskim kartę pojazdu, instrukcję obsługi, książkę serwisową
i gwarancyjną oraz inne niezbędne dokumenty wymagane prawem.
4)
Zamawiający
wymaga minimalnych okresów gwarancji:
a)
okres
gwarancji mechanicznej: min. 24 miesiące (minimalny limit – 100.000 kilometrów),
b)
okres
gwarancji na powłokę lakierniczą: min. 24 miesiące,
c)
okres
gwarancji na perforację nadwozia: min. 72 miesiące.
5)
Zamawiający
dokona odbioru samochodu protokołem odbioru w siedzibie Wykonawcy. Na dzień
podpisania protokołu odbioru Wykonawca dostarczy wszelkie niezbędne dokumenty,
w szczególności potrzebne do rejestracji pojazdu, jak również dokumenty
potwierdzające parametry pojazdu wymagane przez Zamawiającego, w tym:
a)
kartę pojazdu,
b)
książkę
gwarancyjną wraz z listą Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO),
c)
instrukcję
obsługi w języku polskim,
d)
komplet
kluczyków,
e)
niezbędną
dokumentację techniczną w tym min. świadectwa homologacji samochodu, wyciąg z
homologacji lub inny dokument od producenta bądź upoważnionego przedstawiciela producenta
potwierdzający homologację pojazdu oraz silnika pojazdu w zakresie emisji
zanieczyszczeń zawartych w spalinach,
f)
inne wymagane
prawem dokumenty pojazdu.
6)
Przedmiot
zamówienia został opisany zgodnie z oznaczeniem Wspólnego Słownika Zamówień
CPV:
34.11.52.00-8 Pojazdy silnikowe do transportu mniej
niż 10 osób.
7)
Zamawiający
odmówi odbioru pojazdu w przypadku jego niezgodności z wymaganiami
Zamawiającego (opisem przedmiotu zamówienia) lub brakami w zakresie wymaganych
akcesoriów i dokumentacji.
8)
Zapłata za
zakup i dostawę samochodu będzie dokonana bezgotówkowo przelewem bankowym na
rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia doręczenia faktury VAT
wystawionej Zamawiającemu.
9)
Przedmiot
zamówienia oferowany Zamawiającemu musi spełniać wszystkie normy stawiane takim
towarom przez prawo polskie oraz posiadać odpowiednie pozwolenia dopuszczające
do obrotu na terytorium Polski.
10)
Wykonawca jest
zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia (zakresu), których
wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
11)
Wykonawcom nie przysługują środki ochrony
prawnej przewidziane przepisami ustawy PZP.
3. Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca
obowiązany jest zrealizować zamówienie w
terminie 45 dni od dnia zawarcia umowy.
4. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu
zamówienia i pobrania dokumentacji:
Szczegółowe
informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie
Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ul. M. J. Piłsudskiego 65, 96 – 500 Sochaczew lub telefonicznie pod numerem tel. (46)
864 – 18 – 45. Pracownikiem
uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest: Pan
Ireneusz Góralczyk (sprawy formalno –
prawne) oraz Pan Jerzy Królik (sprawy techniczne). Dopuszcza się kontakt poprzez pocztę elektroniczną na adres:
przetargi@powiatsochaczew.pl.
Zaproszenie do
składania ofert, wraz z formularzem ofertowym, załącznikami, projektem umowy
można pobrać w siedzibie Zamawiającego lub ze strony internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sochaczewie https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/.
5.
Opis wymagań stawianych
Wykonawcy:
O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)
posiadają uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania,
2)
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
3)
wykonają usługę na własny koszt i
ryzyko,
4)
zapewnią realizację zamówienia bez
zaliczkowania w okresie realizacji umowy,
5)
zapewnią minimum 30 – dniowy termin płatności po
zrealizowaniu dostawy,
6)
nie
byli skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie
zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową,
przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub
inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także
za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo
związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.
6. Zawartość oferty:
1)
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
a)
wypełniony
formularz ofertowy – załącznik Nr 1,
b)
kserokopię
zaświadczenia z właściwego rejestru, uprawniającego Wykonawcę do występowania w
obrocie prawnym (ewidencja działalności gospodarczej lub KRS),
c)
oświadczenie
o niekaralności – załącznik Nr 2,
d)
parafowany projekt umowy
– załącznik Nr 3,
e)
formularz techniczny –
załącznik Nr 4 – na podstawie opisu przedmiotu zamówienia,
f)
katalogi potwierdzające
spełnienie wymagań technicznych przez pojazd oraz kserokopie homologacji.
2)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a)
wezwania Wykonawców w celu uzupełnienia braków w
ofercie lub złożenia wyjaśnień do treści oferty;
b)
negocjacji w sytuacji, gdy zostanie złożona jedna
oferta, która będzie przekraczać założenia budżetowe przewidziane na realizację
zamówienia;
c)
przeprowadzenia rozmów z wybranym Wykonawcą
celem odpowiedniego uszczegółowienia warunków realizacji zamówienia.
7. Kryteria wyboru:
Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej
zaoferowanej ceny brutto za wynagrodzenia Wykonawcy za przedmiot zamówienia –
łączna cena za pojazd ze wszystkimi wymaganymi akcesoriami i dokumentami,
podany w formularzu ofertowym, wyliczony na podstawie formularza asortymentowo
– ilościowego.
Kryteria cenowe:
Wynagrodzenie Wykonawcy za dostawę pojazdu (całość) – 100 %
Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez
okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji.
8. Opis sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający
za najkorzystniejszą ofertę uzna tę, która spełnia wszystkie postawione
wymagania udziału w postępowaniu oraz posiada najniższą cenę, zgodnie z
kryteriami określonymi w rozdziale 7 zapytania ofertowego.
Oferty Wykonawców zostaną przez Zamawiającego
poszeregowane zgodnie z zaproponowanymi cenami – od najtańszej
(najkorzystniejszej) do najdroższej.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli
się od wykonania zadania, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród
pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny lub unieważni
postępowanie i przeprowadzi nowe.
9. Forma, miejsce i termin
złożenia i otwarcia ofert:
Ofertę należy
sporządzić w języku polskim.
Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w
terminie do dnia 18 września 2020 roku do godz.12.00 w siedzibie Zamawiającego
w Biurze Podawczym (parter budynku Starostwa Powiatowego) – osobiście lub
dostarczyć za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej. Otwarcie ofert
nastąpi w siedzibie Zamawiającego dnia 18 września 2020 roku o godz.12.30 w
pokoju Nr 217 (Mała Sala Konferencyjna).
Na kopercie należy umieścić nazwę (firmę) i adres
Wykonawcy, nazwę i adres Zamawiającego oraz napis: „Zakup wraz z dostawą
samochodu Wydziału Rozwoju, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa
Powiatowego w Sochaczewie. Nie otwierać przed dniem 18 września 2020 roku przed
godziną 12.30”.
W przypadku ofert
dostarczonych pocztą lub poprzez kuriera za dzień wpływu uznaje się dzień
dostarczenia oferty do Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza
złożenie oferty w formie
elektronicznej i przesłanie jej wraz z załącznikami (zeskanowane dokumenty w plikach .pdf – dokumenty
powinny być wcześniej wydrukowane, podpisane przez osoby upoważnione do
reprezentacji Wykonawcy oraz opieczętowane) na adres:
przetargi@powiatsochaczew.pl lub igoralczyk@powiatsochaczew.pl. Termin doręczenia
oferty upływa w dniu 18 września 2020 roku o godz.12.00. Zamawiający informuje, że nie dysponuje
narzędziami, które uniemożliwiłyby zapoznania się z treścią oferty złożonymi w
powyższy sposób przed datą składania ofert, a w związku z tym informuje, by je
składać za elektronicznym zwrotnym potwierdzeniem odbioru, co pozwoli
zweryfikować Wykonawcy datę zapoznania się przez Zamawiającego ze złożoną
ofertą, co zapewni nienaruszenie zasad uczciwej konkurencji.
Po upływie tego terminu Zamawiający zapozna się ze
złożonymi ofertami i dokona ich oceny.
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie nie
będzie podlegała ocenie.
11.
Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do
unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy
złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w
zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
Zamawiający
unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących
przypadkach:
1)
nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału
postępowaniu,
2)
wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie
postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego
nie można było wcześniej przewidzieć,
3)
koszt realizacji dostawy jest wyższy, niż suma środków przeznaczona na zrealizowanie
zamówienia.
12.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę, adres Wykonawcy i cenę przedmiotu dostawy, którego ofertę wybrano zostanie
przekazana Wykonawcy odrębnym pismem, po przeprowadzeniu procedury
weryfikacyjnej, a jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia
dokumentów – nastąpi to po uzyskaniu wyjaśnień lub uzupełnienie dokumentów
przez Wykonawców. Zamawiający nie przewiduje procedur odwoławczych.
13. Informacja końcowe:
W terminie do 14 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty wybranemu Wykonawcy zostanie zlecona realizacja dostawy przedmiotu zamówienia w terminie określonym w zapytaniu – na podstawie podpisanej z Wykonawcą umowy (wg wzoru – z załącznika).
Sochaczew, dnia 11 września 2020 roku
W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie
Tadeusz Głuchowski /-/
Wicestarosta Sochaczewski
w/z Starosty
zp.272.pu.07.2020_-_dostawa_suva_dla_potrzeb_starostwa_powiatowego_-_zapytanie_ofertowe.docx
zp.272.pu.07.2020_-_dostawa_suva_dla_potrzeb_starostwa_powiatowego_-_zapytanie_ofertowe.pdf
zp.272.pu.07.2020_-_dostawa_suva_dla_potrzeb_starostwa_powiatowego__-_rozstrzygniecie_postepowania.pdfInformacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
- Data udostępnienia w BIP: 2020-09-30
- Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-09-30 16:25:32
- Liczba odsłon: 1132
- Historia dokumentu: