Sochaczew, dnia 28 lipca 2020 roku
Wykonawcy wg rozdzielnika
Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert
„Dostawa oprogramowania antywirusowego do komputerowych jednostek roboczych będących na wyposażeniu Starostwa Powiatowego w Sochaczewie”
sygn. postępowania: ZP.272.PU.04.2020
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 roku, poz.1843 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 EURO (art.4 pkt.8 ustawy).
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2019 roku, poz.1145 z późn. zm.).
1. Zamawiający:
Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sochaczewie
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 65
96 – 500 Sochaczew
Tel.: (46) 864 – 18 – 40
Faks: (46) 864 – 18 – 71
https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa 120 licencji oprogramowania antywirusowego Eset Endpoint Security Suite (w tym: 25 odnowień licencji; 65 rozszerzeń licencji z Eset Endpoint Antivirus NOD32 Suite i 30 licencji nowych oraz na okres 1 roku / 2 lat (uzależnione od warunków handlowych) do komputerowych jednostek roboczych będących na wyposażeniu Starostwa Powiatowego w Sochaczewie.
48.00.00.00-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Oprogramowanie stanowiące przedmiot zamówienia powinno zostać dostarczone Zamawiającemu na trwałym nośniku danych (płyta CD/DVD, pendrive) lub poprzez wskazanie dostępu do plików źródłowych przez internet. Wykonawca wraz z oprogramowaniem powinien dostarczyć wymaganą ilość licencji wraz z kluczami w sposób przewidziany dla dostawy oprogramowania.
Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie był przedmiotem praw osób trzecich.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił minimum 6 miesięcznej gwarancji na nośniki danych, jeżeli w takiej formie dostarcza oprogramowanie wraz z licencjami.
Uwaga! Gwarancja Wykonawcy nie może ograniczać gwarancji producenta.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia oferowany Zamawiającemu musi spełniać wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie oraz posiadać odpowiednie pozwolenia dopuszczające do obrotu na terytorium Polski, w tym w zakresie dysponowania prawami autorskimi do oferowanego oprogramowania.
Wykonawca zapewni opiekę techniczną w podstawowym zakresie w czasie korzystania z oprogramowania przez okres objęty licencją (1 rok) w dniach i godzinach pracy Zamawiającego (poniedziałek – piątek w godzinach 8.00 – 16.00).
Wykonawca zapewni aktualizację oprogramowania oraz bibliotek przez Internet w czasie trwania ważności abonamentu (1 rok / 2 lata).
Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
3. Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca obowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia – tj. dostarczyć oprogramowanie wraz z licencjami do dnia 10 sierpnia 2020 roku.
4. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia i pobrania dokumentacji:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ul. M. J. Piłsudskiego 65, 96 – 500 Sochaczew lub telefonicznie pod numerem tel. (46) 864 – 18 – 32 lub 864 – 18 – 89. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: Pan Ireneusz Góralczyk (sprawy formalno – prawne) oraz Panowie Marcin Łużyński / Tomasz Taras (opis przedmiotu zamówienia). Dopuszcza się kontakt poprzez pocztę elektroniczną na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl.
Zaproszenie do składania ofert, wraz z formularzem ofertowym, załącznikami, projektem umowy można pobrać w siedzibie Zamawiającego lub ze strony internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sochaczewie https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/.
5. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
3) wykonają usługę na własny koszt i ryzyko,
4) zapewnią realizację zamówienia bez zaliczkowania w okresie realizacji umowy,
5) zapewnią minimum 30 – dniowy termin płatności po zrealizowaniu usługi,
6) nie byli skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.
6. Zawartość oferty:
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
1) wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1,
2)kserokopię zaświadczenia z właściwego rejestru, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (ewidencja działalności gospodarczej lub KRS),
3)oświadczenie o niekaralności – załącznik Nr 2,
Zamawiający przewiduje możliwość żądania wyjaśnień w zakresie złożonych ofert, jak również ich uzupełnienia w zakresie wymaganych dokumentów, za wyjątkiem poprawiania ceny przez Wykonawców.
7. Kryteria wyboru.
Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej zaoferowanej ceny brutto za wynagrodzenia Wykonawcy za przedmiot zamówienia (za okres 1 roku – w zależności od dysponowania środkami finansowymi na realizację zamówienia oraz warunkami oferty handlowej).
Kryteria cenowe:
Wynagrodzenie Wykonawcy za dostawę oprogramowania – 100 %
Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji.
8. Opis sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tę, która spełnia wszystkie postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz posiada najniższą cenę, zgodnie z kryteriami określonymi w punkcie 7 zapytania ofertowego.
9. Forma, miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie elektronicznej i przesłać ją wraz z załącznikami (zeskanowane dokumenty w plikach .pdf – dokumenty powinny być wcześniej wydrukowane, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy oraz opieczętowane) na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl i it@powiatsochaczew.pl. Termin doręczenia oferty upływa w dniu 5 sierpnia 2020 roku o godz. 10.00. Po upływie tego terminu Zamawiający zapozna się ze złożonymi ofertami i dokona ich oceny.
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie nie będzie podlegała ocenie.
11. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału postępowaniu,
2) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
3) koszt realizacji dostawy jest wyższy, niż suma środków przeznaczona na zrealizowanie zamówienia.
12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze
najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę, adres Wykonawcy
i cenę usługi, którego ofertę wybrano zostanie przekazana Wykonawcy odrębnym
pismem, najpóźniej w terminie 7 dni od dnia składania ofert, a jeżeli zajdzie
potrzeba uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów – 7 dni od dnia na
złożenie wyjaśnień lub uzupełnienie dokumentów. Zamawiający nie przewiduje
procedur odwoławczych.
W terminie do 3 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty wybranemu Wykonawcy zostanie zlecona realizacja dostawy przedmiotu zamówienia w terminie określonym w zapytaniu.
Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę VAT w terminie do 7 dni od dnia przekazania kompletu oprogramowania stanowiącego przedmiot zamówienia.
Fakturę należy wystawiać na: Powiat Sochaczewski; ul. M. J. Piłsudskiego 65; 96 – 500 Sochaczew; NIP: 837 – 15 – 11 – 868, a jako płatnika wskazać: Starostwo Powiatowe w Sochaczewie; ul. M. J. Piłsudskiego 65; 96 – 500 Sochaczew.
Zapłata należności za realizację przedmiotu zamówienia nastąpi przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze VAT w terminie minimum 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
Zapłatę uważa się za dokonaną w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Sochaczew, dnia 28 lipca 2020 roku
W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie
Tadeusz Głuchowski /-/
Wicestarosta Sochaczewski
w/z Starosty
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
- Data udostępnienia w BIP: 2020-08-06
- Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-08-06 15:52:01
- Liczba odsłon: 1041
- Historia dokumentu: