Sochaczew, dnia 9 lipca 2020 roku
Wykonawcy wg rozdzielnika
Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert
„Dostawa i montaż systemu klimatyzacji w pomieszczeniu konferencyjnym w budynku biurowym Starostwa Powiatowego w Sochaczewie”
sygn. postępowania: ZP.272.PU.03.2020
Zarząd Powiatu w Sochaczewie zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do składania ofert w postępowaniu na wybór Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu systemu klimatyzacji w pomieszczeniu konferencyjnym w budynku biurowym Starostwa Powiatowego w Sochaczewie przy ulicy Marszałka Józefa Piłsudskiego 65 (II piętro).
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 roku, poz.1843 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 EURO (art.4 pkt.8 ustawy).
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2019 roku, poz.1145 z późn. zm.).
1. Zamawiający:
Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 65
96 – 500 Sochaczew
Tel.: (46) 864 – 18 – 40
Faks: (46) 864 – 18 – 71
https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż systemu klimatyzacji w pomieszczeniu konferencyjnym w budynku biurowym Starostwa Powiatowego w Sochaczewie przy ulicy Marszałka Józefa Piłsudskiego 65 (II piętro).
Szczegółowe wytyczne dotyczące systemu klimatyzacji – budowa kompletnego systemu klimatyzacji, w tym:
1. Dostarczenie i montaż klimatyzatora ściennego charakteryzującego się co najmniej następującymi parametrami:
1) obsługa sali konferencyjnej o powierzchni – 39,00 m2; wysokości – 2,68 m; z jednoczesnym pobytem na sali konferencyjnej do 25 osób;
2) wydajność: chłodzenie/grzanie: minimum 6 kW;
3) klasa energetyczna A++/A++;
4) system auto oczyszczania;
5) odprowadzanie skroplin na zewnątrz;
6) funkcja przywracania ustawień po przywróceniu zasilania (auto-restart);
7) sterowanie pilotem, wyświetlanie parametrów pracy na wyświetlaczu;
8) sugerowana ilość nawiewów – 2;
9) zasilanie 230V;
10) konieczne wykonanie oddzielnego obwodu elektrycznego z istniejącej tablicy rozdzielczej usytuowanej na klatce schodowej II-go piętra do projektowanej tablicy pomocniczej usytuowanej w pomieszczeniu sekretariatu, z której zasilone zostaną istniejące klimatyzatory w gabinetach Starosty i Wicestarosty oraz projektowany klimatyzator w sali konferencyjnej;
11) gwarancja producenta nie mniej niż 24 miesiące;
12) instrukcja obsługi w języku polskim.
2. Szczegółowe uzgodnienie dot. usytuowania urządzenia podczas wizji lokalnej.
3. Rozruch urządzenia.
4. Przeprowadzenie instruktażu obsługi.
CPV: 45.33.12.20-4 Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie był przedmiotem praw osób trzecich.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił minimum 24 miesięcznej gwarancji na całość systemu klimatyzacji.
Uwaga! Gwarancja Wykonawcy nie może ograniczać gwarancji producenta, jeżeli Wykonawca będzie wykorzystywał elementy systemu klimatyzacji inne, niż własnej produkcji.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz dokona jego montażu i rozruchu.
Przedmiot zamówienia oferowany Zamawiającemu musi spełniać wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie oraz posiadać odpowiednie pozwolenia dopuszczające do obrotu na terytorium Polski, w tym w zakresie norm środowiskowych.
Wykonawca zapewni opiekę techniczną w podstawowym zakresie w czasie korzystania z systemu klimatyzacji przez okres objęty gwarancją w dniach i godzinach pracy Zamawiającego (poniedziałek – piątek w godzinach 8.00 – 16.00).
Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
3. Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca obowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia – tj. dostarczyć system klimatyzacji, zamontować go, uruchomić oraz przeszkolić pracowników w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
4. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia i pobrania dokumentacji:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ul. M. J. Piłsudskiego 65, 96 – 500 Sochaczew lub telefonicznie pod numerem tel. (46) 864 – 18 – 45. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: Pan Ireneusz Góralczyk (sprawy formalno – prawne) oraz Pan Jerzy Królik (sprawy związane z opisem przedmiotu zamówienia). Dopuszcza się kontakt poprzez pocztę elektroniczną na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl.
Zaproszenie do składania ofert, wraz z formularzem ofertowym, załącznikami, projektem umowy można pobrać w siedzibie Zamawiającego lub ze strony internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sochaczewie https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/.
5. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
3) posiadają niezbędne doświadczenie w realizacji zamówień zbieżnych do przedmiotowego zamówienia i w tym zakresie wykażą się zrealizowaniem minimum 1 zamówienia na dostawę systemu klimatyzacji o wartości minimum 10.000 złotych brutto oraz udokumentują to właściwymi referencjami,
4) wykonają usługę na własny koszt i ryzyko,
5) zapewnią realizację zamówienia bez zaliczkowania w okresie realizacji umowy,
6) zapewnią 30 – dniowy termin płatności po zrealizowaniu umowy,
7) nie byli skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.
6. Zawartość oferty:
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
1) wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1,
2)kserokopię zaświadczenia z właściwego rejestru, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (ewidencja działalności gospodarczej lub KRS),
3)oświadczenie o niekaralności – załącznik Nr 2,
4)parafowany projekt umowy – załącznik Nr 3
5)specyfikację techniczną z opisem proponowanych rozwiązań technicznych – załącznik Nr 4.
Zamawiający przewiduje możliwość żądania wyjaśnień w zakresie złożonych ofert, jak również ich uzupełnienia w zakresie wymaganych dokumentów, za wyjątkiem poprawiania ceny przez Wykonawców.
7. Kryteria wyboru:
Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej zaoferowanej ceny brutto za wynagrodzenia Wykonawcy za przedmiot zamówienia.
Kryteria cenowe:
Wynagrodzenie Wykonawcy za dostawę i montaż systemu klimatyzacji – 100 %
ocenie)
Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji.
8. Opis sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tę, która spełnia wszystkie postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz posiada najniższą cenę, zgodnie z kryteriami określonymi w punkcie 7 zapytania ofertowego.
9. Forma, miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 16 lipca 2020 roku do godz.12.00 w siedzibie Zamawiającego w Biurze Podawczym (parter budynku Starostwa Powiatowego) – osobiście lub dostarczyć za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego dnia 16 lipca 2020 roku o godz.12.30 w pokoju Nr 217 (Mała Sala Konferencyjna).
Na kopercie należy umieścić nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, nazwę i adres Zamawiającego oraz napis: „Oferta na dostawę i montaż systemu klimatyzacji w pomieszczeniu konferencyjnym w budynku biurowym Starostwa Powiatowego w Sochaczewie. Nie otwierać przed dniem 16 lipca 2020 roku przed godziną 12.30”.
W przypadku ofert dostarczonych pocztą lub poprzez kuriera za dzień wpływu uznaje się dzień dostarczenia oferty do Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie elektronicznej i przesłanie jej wraz z załącznikami (zeskanowane dokumenty w plikach .pdf – dokumenty powinny być wcześniej wydrukowane, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy oraz opieczętowane) na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl lub igoralczyk@powiatsochaczew.pl. Termin doręczenia oferty upływa w dniu 16 lipca 2020 roku o godz.12.00, z zastrzeżeniem, że w przypadku pozyskania zamówienia, taki Wykonawca musi dostarczyć ofertę w oryginale. Zamawiający informuje, że nie dysponuje narzędziami, które uniemożliwiłyby zapoznania się z treścią oferty złożonymi w powyższy sposób przed datą składania ofert, a w związku z tym informuje, by je składać za elektronicznym zwrotnym potwierdzeniem odbioru, co pozwoli zweryfikować Wykonawcy datę zapoznania się przez Zamawiającego ze złożoną ofertą, co zapewni nienaruszenie zasad uczciwej konkurencji.
Po upływie tego terminu Zamawiający zapozna się ze złożonymi ofertami i dokona ich oceny.
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie nie będzie podlegała ocenie.
10. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału postępowaniu,
2) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
3) wystąpiły zmiany w zakresie wymagań dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia, uniemożliwiające zawarcie ważnej umowy,
4) koszt wykonania usługi jest wyższy, niż suma środków przeznaczona na zrealizowanie zamówienia.
11. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze
najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę, adres Wykonawcy
i cenę usługi, którego ofertę wybrano zostanie przekazana Wykonawcy odrębnym
pismem, jak również zamieszczona na stronie BIP Starostwa Powiatowego w
Sochaczewie, a jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia
dokumentów – po złożeniu wyjaśnień lub uzupełnienie dokumentów przez
Wykonawców. Zamawiający nie przewiduje procedur odwoławczych.
W terminie wskazanym
przez Zamawiającego, wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy o
treści zgodnej z załączonym wzorem i na warunkach złożonej oferty.
Sochaczew, dnia 9 lipca 2020 roku
W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie
Michał Orzeszek /-/
Sekretarz Powiatu
Z up. Starosty Sochaczewskiego
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
- Data udostępnienia w BIP: 2020-08-07
- Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-08-07 16:18:39
- Liczba odsłon: 1323
- Historia dokumentu: