Sochaczew, dnia 3 lutego 2020 roku
Wykonawcy wg rozdzielnika
Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert
„Świadczenie usług telefonii komórkowej przez okres 24 miesięcy wraz z dostawą fabrycznie nowych 24 sztuk aparatów telefonicznych oraz przeniesieniem numerów telefonicznych obecnie używanych przez Zamawiającego (jeżeli wymaga tego zmiana Operatora)”
sygn. postępowania: ZP.272.PU.01.2020
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 roku, poz.1843 z późn. zmianami) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 EURO (art.4 pkt.8 ustawy).
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2019 roku, poz.1145 z późn. zm.) oraz przepisy ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2019 roku, poz.2460 z późn. zm.).
1. Zamawiający:
Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sochaczewie
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 65
96 – 500 Sochaczew
Tel.: (46) 864 – 18 – 40
Faks: (46) 864 – 18 – 71
https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/
e-mail: przetargi@powiatsochaczew.pl
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii komórkowej przez okres 24 miesięcy wraz z dostawą 24 sztuk fabrycznie nowych aparatów telefonicznych oraz przeniesieniem 16 numerów telefonicznych obecnie używanych przez Zamawiającego (jeśli wymaga tego zmiana Operatora) i udostępnieniem 8 nowych numerów.
2.1. Informacje podstawowe:
1) Przedmiot Umowy realizowany będzie przez Wykonawcę w okresie od dnia zawarcia Umowy przez okres kolejnych 24 miesięcy, z zastrzeżeniem pkt.2).
2) Wykonawca rozpocznie świadczenie Usług w terminie wskazanym przez Zamawiającego, tj. po zakończeniu obowiązywania u Zamawiającego dotychczasowej umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Dotychczasowa umowa Zamawiającego obowiązuje do dnia 29 lutego 2020 roku i nie przewiduje automatycznego przedłużenia. W sytuacji gdyby z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, nie dokonano wyboru Wykonawcy i umowa uległaby wydłużeniu, obecna umowa zostanie wypowiedziana w dniu zawarcia umowy z Operatorem. Okres wypowiedzenia dotychczasowej umowy wynosić będzie maksymalnie 7 dni.
3) Świadczona usługa telekomunikacyjna ma zapewnić zachowanie dotychczas używanych przez Zamawiającego 16 numerów telefonicznych oraz przeniesienie ich na zasadach zgodnych z ustawą z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne, jak również przydzielenie 8 nowych numerów z puli numerów Operatora. Numery, które będą przenoszone, zostaną wskazane Wykonawcy wybranemu, jako składającemu najkorzystniejszą ofertę, przed podpisaniem umowy.
4) Realizacja zamówienia odbywać się będzie poprzez dostarczenie do używania najpóźniej w terminie do 7 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi przez Operatora, aktywnych kart SIM (jeśli zachodzi potrzeba wymiany kart SIM w aktualnych aparatach telefonicznych Zamawiającego) oraz fabrycznie nowych aparatów telefonicznych. W sytuacji gdy termin zawarcia umowy uniemożliwi dostawę we wskazanym terminem, karty SIM i aparaty telefoniczne powinny być przekazane przed dniem rozpoczęcia umowy, wyznaczonym wstępnie na dzień 1 marca 2018 roku lub w innym terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
5) Aktywacja usług, w tym kart SIM, powinna być bez kosztowa (być skalkulowana w miesięcznych opłatach abonamentowych).
6) Połączenia międzynarodowe oraz roamingowe będą taryfikowane zgodnie z cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych dla klientów biznesowych obowiązującym u Operatora. Zamawiający informuje, że wszelkie połączenia zawarte w opłacie abonamentowej (głosowe, sms, mms czy też pakiety transmisji danych) dotyczą zdarzeń realizowanych na terenie Polski, oraz połączeń realizowanych w roamingu (jedynie w zakresie odbieranie połączeń głosowych przychodzących, sms i mms oraz połączeń głosowych wychodzących, sms i mms – tylko do Polski), z wyłączeniem połączeń specjalnych i międzynarodowych (Polska – świat), które będą taryfikowane wg cennika połączeń dla klientów biznesowych, właściwego dla zaoferowanej taryfy. Ilość połączeń w roamingu objętych taryfą (bez dodatkowej opłaty) ustala się dla puli wszystkich numerów i na cały okres trwania umowy na liczbę do 5.760 minut dla połączeń głosowych przychodzących i 2.880 minut połączeń głosowych wychodzących oraz 2.880 sms i mms wychodzących. Sms i mms przychodzące – bez żadnych dodatkowych opłat. Transmisja danych – w ramach taryfy (bez dodatkowych opłat) – na całą pulę numerów i na cały okres umowy – transfer danych – 1 GB. Po przekroczeniu tych wartości – automatyczna blokada możliwości realizowania połączeń z poinformowaniem Zamawiającego poprzez e-mail. Możliwość ponowne uruchomienia (wg cennika Wykonawcy) – na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego. Z dotychczasowej praktyki należy wnioskować, że Zamawiający nie będzie raczej korzystał z usług roamingu, a przewidziana pula jest jedynie zabezpieczeniem na wypadek jakiejś wyjątkowej potrzeby skorzystania z takich usług podczas wyjazdu służbowego pracowników Zamawiającego poza granice RP.
7) Zasięg świadczonych przez Wykonawcę usług telekomunikacyjnych obejmuje co najmniej 90% terytorium RP, według aktualnie publikowanych map zasięgu Wykonawcy, w tym siedzibę Zamawiającego, na poziomie zapewniającym realizację transmisji głosu w każdych warunkach. W przypadku niezadowalającej jakości sygnału w siedzibie Zamawiającego, Operator zobowiązany jest w ramach świadczonej usługi, zamontować urządzenia wzmacniające sygnał telekomunikacyjny.
8) Na każde żądanie Zamawiającego operator przeniesie bez kosztowo numer w czasie trwania umowy na wskazaną przez Zamawiającego osobę lub firmę z zachowaniem wszystkich dotychczasowych warunków korzystania z usługi (np. wskutek odejścia z pracy pracownika korzystającego z telefonu służbowego objętego pulą numerów Zamawiającego). Operator nie może uzależniać zwolnienia numeru od zawarcia przez osobę odchodzącą nowej umowy w tym zakresie. Operator automatycznie uruchomi nowy numer w miejsce przeniesionego numeru na zasadach określonych w umowie na pozostały okres obowiązywania Umowy. Uruchomienie nowego numeru nastąpi bez wydania aparatu telefonicznego.
9) Na każde żądanie Zamawiającego Operator dokona bezpłatnej zmiany numeru telefonicznego w trakcie trwania umowy, nie później niż w terminie do 72 godzin od momentu zgłoszenia dokonanego przez Zamawiającego.
10) Operator zapewni Zamawiającemu całodobową możliwość korzystania z bezpłatnej infolinii.
11) Operator zgadza się, aby nie wszystkie z 24 numerów Zamawiającego generowały ruch, połączenia, przesył danych. Zamawiający sam decyduje, ile i które z 24 kart SIM jest w danej chwili aktywnych.
2.2. Opłaty abonamentowe:
1) Opłata abonamentowa obejmie:
a) nielimitowane i bezpłatne połączenia do wszystkich operatorów komórkowych na terenie kraju,
b) nielimitowane i bezpłatne połączenia do wszystkich operatorów stacjonarnych na terenie kraju,
c) nielimitowane i bezpłatne wiadomości tekstowe (SMS) i multimedialne (MMS) na terenie kraju,
d) transfer danych z łącznym limitem minimum 50 GB miesięcznie dla pełnej puli 24 kart SIM (po wykorzystaniu limitu transferu danych użytkownik może nadal bezpłatnie korzystać z Internetu w danym miesięcznym okresie rozliczeniowym, przy czym dostawca Internetu ma prawo zmniejszyć jego prędkość do końca tego okresu rozliczeniowego; Zamawiający nie zostanie obciążony żadnymi kosztami za transmisję danych po przekroczeniu limitu transferu danych).
2) W ramach miesięcznej opłaty abonamentowej Operator zapewni dodatkowo:
a) bezpłatną aktywację usług,
b) bezpłatną aktywację karty SIM,
c) aktywację usługi roamingu (w ramach UE),
d) usługę poczty głosowej w przypadku połączeń z pocztą głosową wykonywanych na terenie kraju,
e) pakiet aktywnych usług: identyfikację numeru rozmówcy, oczekiwanie na połączenie, dokonywanie połączeń, zawieszanie połączeń, połączenia z numerami alarmowymi, powiadomienie o próbie połączenia (SMS),
f) bezpłatny dostęp do Internetu (z maksymalną przepustowością w ramach limitu transferu danych),
g) bezpłatne połączenia przychodzące,
h) obligatoryjne bezpłatne blokowanie połączeń i SMS/MMS z numerami specjalnymi o podwyższonej opłacie, np. rozpoczynającymi się od 0-700..., infoliniami o podwyższonej odpłatności, np. rozpoczynającymi się od 0-800..., serwisami oferującymi płatne usługi za pośrednictwem konta telefonicznego (np. gry, serwisy muzyczne, usługi elektroniczne, rozrywka, doładowania kont telefonicznych, zakup usług za pośrednictwem sklepu Google Play, Microsoft, bądź też dodatkowo płatnych subskrypcji usług), w tym świadczone przez podmioty trzecie oraz wszelkiego rodzaju usług, które generowałyby koszty ponad miesięczne opłaty abonamentowe, skalkulowane w ofercie operatora,
i) bezpłatny dostęp administracyjny do nadzoru nad świadczonymi usługami (np. w postaci panelu online do zarządzania flotowego w zakresie numerów objętych usługą),
j) bezpłatny dostęp do rachunków za świadczone usługi wraz z billingiem (przynajmniej w wersji elektronicznej),
k) brak kaucji za aparaty telefoniczne,
l) brak blokad SIMLOCK na dostarczonych aparatach telefonicznych. Jeżeli Wykonawca nie może z przyczyn technicznych dostarczyć urządzeń bez blokady, Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia blokady po zakończeniu świadczenia usług;
3) opłata abonamentowa wykazana na fakturze będzie łączną opłatą dla wszystkich 24 numerów, z wyszczególnieniem poszczególnych usług dla każdego numeru w załączniku do faktury.
2.3. Karty SIM – wymagania:
1) karta SIM powinna być zabezpieczona przed uruchomieniem 4-cyfrowym kodem PIN,
2) w przypadku trzykrotnego, błędnego wprowadzenia kodu PIN karta SIM musi zostać samoczynnie zablokowana, odblokowanie możliwe powinno być jedynie po wprowadzeniu podanego (przy dostarczeniu kart SIM) przez Operatora kodu PUK,
3) dla dostarczonych kart SIM możliwość wyłączenia żądania kodu PIN,
4) Operator zapewni możliwość natychmiastowej blokady karty SIM np.: w przypadku kradzieży lub utraty aparatu telefonicznego po zgłoszeniu przez upoważnionego pracownika Zamawiającego do współpracy z Operatorem, a także bezpłatne wydanie i aktywację duplikatów kart SIM,
5) karty SIM mają być dostarczone na koszt i ryzyko Operatora w opakowaniach uniemożliwiających ich uszkodzenie. Na opakowaniu każdej z nich ma być widoczny numer telefoniczny lub operator musi zapewnić możliwość samodzielnego przypisania numeru do poszczególnych kart, np. poprzez panel flotowy do zarządzania posiadanymi numerami,
6) dostarczone przez Operatora karty SIM muszą być kompatybilne z dostarczonymi aparatami telefonicznymi.
2.4. Aparaty telefoniczne:
1) Wszystkie dostarczone aparaty telefoniczne muszą być fabrycznie nowe, nie używane, bez wad technicznych i prawnych, i tworzyć handlowy komplet tak, jak przewiduje to producent (ze wszelkimi akcesoriami, kartą gwarancyjną i instrukcją obsługi w języku polskim).
2) Wszystkie aparaty telefoniczne mają być dostarczone na koszt i ryzyko Operatora w opakowaniach uniemożliwiających ich uszkodzenie.
3) Dostarczone aparaty telefoniczne wraz z akcesoriami muszą posiadać certyfikat zgodności CE oraz świadectwo homologacji lub certyfikat zgodności lub znak zgodności urządzenia z zasadniczymi wymaganiami wydane przez uprawniony organ innego państwa, a uznane przez polski organ właściwy w sprawach certyfikacji, lub deklarację zgodności urządzenia z zasadniczymi wymaganiami, wydaną przez producenta albo jego przedstawiciela.
4) Aparaty telefoniczne muszą być objęte co najmniej 24 miesięczną gwarancją, Wykonawca zagwarantuje w ramach umowy pełną obsługę serwisową aparatów telefonicznych (odbiór uszkodzonego urządzenia z siedziby Zamawiającego, zapewnienie urządzenia zastępczego oraz dostarczenie urządzenia po naprawie bezpośrednio do siedziby Zamawiającego).
5) Operator dostarczy 24 aparaty telefoniczne w cenie 1 złotych netto + 23% VAT (telefony subsydiowane – cena urządzenia ujęta w przyjętym miesięcznym abonamencie), dla których ustalono poniższe wymagania minimalne (do wyboru w ramach grupy w ramach dostępności u danego operatora):
a) 5 telefonów typu smartfon, o parametrach nie gorszych, niż posiadanych przez aparaty: Samsung Galaxy A70/A71 6/128GB;
b) 2 telefony typu smartfon, o parametrach nie gorszych, niż posiadanych przez aparaty: Samsung Galaxy Note 10 256GB, Oppo Find X 256GB, Huawei P30 Pro 256GB, One Plus T 256GB;
c) 2 telefony typu smartfon, o parametrach nie gorszych, niż posiadanych przez aparaty: Xiaomi Mi Note 10 6/128GB, Oppo RX17 PRO 6/128GB;
d) 5 telefonów typu smartfon, o parametrach nie gorszych, niż posiadanych przez aparaty: Xiaomi Mi 9T 6/64GB, Xiaomi Pocophone F1 6/64GB, Huawei P30 lite 4/128GB, Samsung Galaxy a50 DS. 4/128GB, Xiaomi Redmi Note 8PRO 6/64GB;
e) 10 telefonów typu smartfon, o parametrach nie gorszych, niż posiadanych przez aparaty: Huawei P Smart 2019 DS. 3/64GB, Samsung Galaxy A20e, LG K50, Motorola Moto E6 Plus, LG Q 60;
f) telefony typu smartfon muszą funkcjonować w oparciu o system operacyjny Android 8.1 Oreo lub nowszy;
g) Spośród telefonów wskazanych w pkt.5.c-e, minimum jedno zaproponowane urządzenie powinno być o podwyższonej wytrzymałości i przystosowane do pracy w terenie (wyższa odporność na upadki, zarysowania, działanie wody i kurzu w stosunku do standardowych wymagań);
h) Spośród telefonów wskazanych w pkt.5.c-e., minimum jedno zaproponowane urządzenie powinno zostać zaoferowane z systemem głośnomówiącym, umożliwiającym montaż w pojeździe służbowym – bez konieczności ingerowania w jego wnętrze (łatwo montowalny i demontowalny) lub w słuchawkę bluetooth nakładaną na ucho (z klipsem) oraz w ładowarkę samochodową;
i) Spośród telefonów wskazanych w pkt.5.a. i pkt.5.b., minimum po 3 aparaty powinny posiadać funkcję dual-SIM i umożliwić montaż kart SIM innych operatorów (łącznie z ich prawidłowym działaniem).
2.5. Wymagania dodatkowe:
1) Operator zapewni dostęp do elektronicznego systemu umożliwiającego bezpieczną i samodzielną obsługę konfiguracji konta poprzez aplikację internetową działającą w trybie online. Usługa dostępna będzie całodobowo.
2) Bezpłatne bilingi szczegółowe w wersji elektronicznej.
3) Operator udostępni upoważnionym osobom Zamawiającego możliwość dostępu do bilingów wszystkich numerów telefonów komórkowych będących przedmiotem postępowania.
4) Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego będzie miał dostęp do bilingu za dowolny okres rozliczeniowy w okresie od upływu miesiąca od terminu rozpoczęcia świadczenia usługi przez Operatora do upływu miesiąca od terminu wygaśnięcia umowy.
5) Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego będzie mógł pobierać biling z danego okresu wielokrotnie za pomocą aplikacji internetowej na dysk lokalny swojego komputera w formacie tekstowym umożliwiającym wgląd w jego treść za pomocą ogólnie dostępnej i bezpłatnej aplikacji (ADOBE PDF) Wykonawca zapewni ponadto możliwość exportu bilingu do pliku w formacie akceptowanym przez MS Excel.
6) W trakcie obowiązywania umowy Operator, w odniesieniu do napraw gwarancyjnych, zapewnia transport uszkodzonego i naprawionego aparatu telefonicznego „do" i „z" siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Operatora.
7) Operator wyznaczy dedykowanego opiekuna technicznego i handlowego w celu zapewnienia bieżącej obsługi drogą e-mailową oraz telefoniczną od godz. 8:00 do godz. 16:00 we wszystkie dni robocze.
8) Potwierdzeniem przez Zamawiającego dostawy aparatów telefonicznych będzie podpisany bez zastrzeżeń przez obie Strony umowy Protokół odbioru. Z chwilą podpisania Protokołu odbioru przez obie Strony aparaty telefoniczne stają się własnością Zamawiającego.
2.6. Przeniesienie numerów telefonicznych obecnie używanych przez Zamawiającego:
1) W przypadku wyboru oferty innego operatora świadczącego usługi telekomunikacyjne niż dotychczasowy, Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do zachowania dotychczas używanych 16 numerów telefonicznych u obecnego operatora (Orange) i przeniesienia numerów na zasadach zgodnych z Prawem telekomunikacyjnym oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 grudnia 2010 roku w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach teleinformatycznych (Dz. U. Nr 249, poz. 1670). Wykaz numerów telefonicznych zostanie podany wybranemu Oferentowi po zakończeniu procedury wyboru Wykonawcy.
2) Procedura przenoszenia numerów telefonicznych do nowego operatora musi być tak zorganizowana, aby czas wyłączenia poszczególnych numerów telefonów (kart SIM) nie przekroczył 2 godzin.
2.7. Operator rozpocznie świadczenie usług telekomunikacyjnych w terminie wskazanym przez Zamawiającego, przy zachowaniu ciągłości świadczenia usług, tj. po zakończeniu obowiązywania u Zamawiającego dotychczasowej umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Dotychczasowa umowa Zamawiającego obowiązuje do dnia 29 lutego 2020 roku i nie przewiduje automatycznego przedłużenia. W sytuacji gdyby z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, nie dokonano wyboru Wykonawcy i umowa uległaby wydłużeniu, obecna umowa zostanie wypowiedziana w dniu zawarcia umowy z Operatorem. Okres wypowiedzenia dotychczasowej umowy wynosić będzie maksymalnie 7 dni.
2.8. Okres rozliczeniowy u nowego operatora rozpoczyna się będzie 1 dnia każdego miesiąca, a kończyć ostatniego dnia każdego miesiąca. Wysokość opłaty abonamentowej za pierwszy niepełny miesiąc będzie naliczona w wysokości proporcjonalnej do ilości dni korzystania z usług w ramach nowej umowy.
2.9. Aktywacja 24 numerów (16 przenoszonych i 8 nowych) oraz migracja numerów przeprowadzone zostaną w cenie ofertowej, bez ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów, opłat, itd. z tego tytułu.
2.10. Dostawca zobowiązuje się do rozszerzenia zamówienia na wezwanie Zamawiającego o maksymalnie 2 nowe numery wraz z dodatkowymi aparatami (z grupy wskazanej w pkt.5.d-e) o co najmniej takiej samej lub wyższej specyfikacji w trakcie trwania umowy, jeżeli do końca umowy jest nie mniej, niż 12 miesięcy. Wówczas miesięczna opłata abonamentowa wzrośnie za każdy nowy numer o 1/24 miesięcznej opłaty abonamentowej zaproponowanej przez Operatora.
2.11. Zamówienie obejmuje usługi wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 64.21.20.00-5 usługi telefonii komórkowej.
3. Warunki udziału w postępowaniu:
Oferent musi spełniać następujące warunki:
1) zapoznać się z treścią Zapytania ofertowego nr ZP.272.PU.01.2020 i zaakceptować bez zastrzeżeń wszystkie jego warunki,
2) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – m.in. wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne,
3) posiadać niezbędną wiedzę oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) w przypadku udzielenia zamówienia zobowiąże się do zawarcia pisemnej umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
5) w przypadku udzielenia zamówienia i po wykonaniu usługi zobowiąże się do wystawienia faktury z minimum 14 – dniowym terminem płatności,
6) jako podmiot składający ofertę nie jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo (przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, polegające w szczególności na: uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji; pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli),
7) złożyć Ofertę zawierającą:
a) wypełniony i podpisany Formularz Oferty, stanowiący załącznik nr 1,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, nie starsze niż 6 miesięcy liczone od terminu składania ofert,
c) wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych,
d) załączniki wskazane w formularzu ofertowym.
Oferty nie spełniające wszystkich powyższych warunków zostaną odrzucone i nie będą podlegać dalszej ocenie, zgodnej z rozdziałem 4 zapytania ofertowego.
4. Kryteria oceny ofert i ich waga:
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryterium ceny – waga 100%.
Ocenie podlegać będzie łączna cena brutto abonamentu miesięcznego wskazana w Formularzu Oferty (załącznik nr 1). Oferent, który zaproponuje najniższą cenę zostanie wybrany do realizacji zamówienia. W przypadku, gdy dwóch lub więcej oferentów zaproponuje taką samą najniższą cenę, Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji, w celu uzyskania jednej najkorzystniejszej oferty.
Oferty Wykonawców zostaną przez Zamawiającego poszeregowane zgodnie z zaproponowanymi cenami – od najtańszej (najkorzystniejszej) do najdroższej.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od wykonania zadania, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny lub unieważni postępowanie i przeprowadzi nowe.
5. Forma, miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie pisemnej, opisać tytułem oraz numerem postępowania i złożyć ją w siedzibie Zamawiającego (Starostwo Powiatowe w Sochaczewie; ul. M. J. Piłsudskiego 65, 96 – 500 Sochaczew; Biuro podawcze – parter budynku) osobiście, przesłać pocztą lub kurierem. Ofertę można również złożyć wraz z załącznikami w formie elektronicznej (zeskanowane dokumenty w plikach .pdf – dokumenty powinny być wcześniej wydrukowane, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy oraz opieczętowane) na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl lub igoralczyk@powiatsochaczew.pl. Termin doręczenia oferty upływa w dniu 7 lutego 2020 roku o godz.12.00. Po upływie tego terminu Zamawiający zapozna się ze złożonymi ofertami i dokona ich oceny.
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie nie będzie podlegała ocenie.
6. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania na każdym etapie – bez podania przyczyn. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału postępowaniu,
2) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
3) koszt realizacji dostawy jest wyższy, niż suma środków przeznaczona na zrealizowanie zamówienia.
7. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę, adres Wykonawcy i cenę usługi, którego ofertę wybrano zostanie przekazana Wykonawcy odrębnym pismem, po przeprowadzeniu procedury weryfikacyjnej, a jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów – nastąpi to po uzyskaniu wyjaśnień lub uzupełnienie dokumentów przez Wykonawców. Zamawiający nie przewiduje procedur odwoławczych.
W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty wybranemu Wykonawcy zostanie zlecona realizacja świadczenia usługi określonym w zapytaniu ofertowym. Zlecenie nastąpi po przedstawieniu do akceptacji warunków umowy, które nie mogą pozostawać w sprzeczności z warunkami zapytania i zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego.
W sytuacji konfliktu pomiędzy warunkami umowy, a regulaminami i o.w.u. operatora, zawsze będą pod uwagę będą brane w pierwszej kolejności zapisy umowy sporządzonej na podstawie załącznika do zapytania ofertowego.
Sochaczew, dnia 3 lutego 2020 roku
W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie
Jolanta
Gonta / - /
Starosta Sochaczewski
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
- Data udostępnienia w BIP: 2020-02-19
- Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-02-19 15:22:39
- Liczba odsłon: 1401
- Historia dokumentu: