Wersja archiwalna 2019-12-06 17:13:16
Sochaczew, dnia 6 grudnia 2019 roku
Wykonawcy wg rozdzielnika
Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert
„Przeprowadzenie zajęć nauki języka angielskiego w 2020 roku
w ramach Budżetu Obywatelskiego Powiatu Sochaczewskiego
– projekt realizowany w Młodzieszynie: Z językiem angielskim bliżej Europy”
sygn. postępowania: ZP.272.PU.20.2019
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 roku, poz.1843 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 EURO (art.4 pkt.8 ustawy).
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2019 roku, poz.1145 z późn. zm.).
1. Zamawiający:
Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sochaczewie
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 65
96 – 500 Sochaczew
Tel.: (46) 864 – 18 – 40
Faks: (46) 864 – 18 – 71
https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzenie zajęć nauki języka angielskiego w Młodzieszynie w ramach Budżetu Obywatelskiego Powiatu Sochaczewskiego na 2020 roku – jako realizacja zwycięskiej oferty: „Z językiem angielskim bliżej Europy”..
Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć nauki języka angielskiego w Młodzieszynie w ramach Budżetu Obywatelskiego Powiatu Sochaczewskiego na 2020 roku – jako realizacja zwycięskiej oferty: „Z językiem angielskim bliżej Europy”.
2) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w siedzibie Gminnego Ośrodka Kultury w Młodzieszynie – w ramach udzielonej zgody przez Dyrektora Ośrodka.
3) Projektem będzie objęte do 40 osób – pełnoletnich mieszkańców Powiatu Sochaczewskiego, chętnych do uczestnictwa w zorganizowanych zajęciach. Na podstawie przeprowadzonej rekrutacji zostaną utworzone 4 grupy szkoleniowe – do 10 osób każda grupa. Rekrutację przeprowadzi Zamawiający we współpracy z wybranym Wykonawcą, zgodnie z załączonym regulaminem.
4) Kurs odbywać się będzie na poziomach zaawansowania dostosowanych do możliwości uczestników. Grupy dla poszczególnych poziomów zostaną utworzone na podstawie zgłaszanego zapotrzebowania ze strony uczestników.
5) Każdy kurs potrwa minimum 88 godzin lekcyjnych. Zajęcia będą prowadzone w okresie styczeń – czerwiec 2020 oraz wrzesień – listopad 2020 (lipiec i sierpień 2020 – przerwa wakacyjna). W każdym tygodniu muszą być minimum 2 godziny lekcyjne – łącznie 90 minut (każda grupa). Dopuszcza się możliwość organizacji zajęć z inną częstotliwością oraz łączenie godzin zajęć (do ustaleni między uczestnikami zajęć a lektorem) przy założeniu, że łączenie zajęć obejmować będzie pełne godziny.
6) Poziom nauczania będzie dostosowany do potrzeb uczestników i zostanie zweryfikowany za pomocą testu wstępnego przeprowadzonego na pierwszych zajęciach.
7) Każdy uczestnik otrzyma materiały dydaktyczne tj. podręcznik i zeszyt ćwiczeń oraz podstawowe materiały biurowe (długopis / notatnik).
8) Udział w kursie zakończy się egzaminem końcowym i wydaniem certyfikatu o jego ukończeniu z określeniem stopnia zaawansowania.
9) Szkolenia zostaną przeprowadzone przez lektorów, posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego.
10) Zapłata za prowadzone zajęcia będzie odbywać się na podstawie 2 faktur – obejmujących I półrocze oraz II półrocze i zostanie dokonana bezgotówkowo przelewem bankowym na rachunek Wykonawcy w terminie 21 dni od dnia doręczenia faktury VAT wystawionej Zamawiającemu.
11) Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
12) Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej przewidziane przepisami ustawy PZP.
3. Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca obowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia sukcesywnie od stycznia do listopada 2020 roku. Zamawiający przewiduje wyłączenie okresu wakacyjnego, jednakże – za zgodą uczestników zajęć – będzie możliwe prowadzenie zajęć na początku lipca i pod koniec sierpnia 2020 roku.
4. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia i pobrania dokumentacji:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ul. M. J. Piłsudskiego 65, 96 – 500 Sochaczew lub telefonicznie pod numerem tel. (46) 864 – 18 – 45 lub 864 – 18 – 27. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: Pan Ireneusz Góralczyk (sprawy formalno – prawne) oraz Pani Weronika Flakowska (sprawy merytoryczne). Dopuszcza się kontakt poprzez pocztę elektroniczną na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl.
Zaproszenie do składania ofert, wraz z formularzem ofertowym, załącznikami, projektem umowy można pobrać w siedzibie Zamawiającego lub ze strony internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sochaczewie https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/.
5. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
3) posiadają wiedzę i doświadczenie, a także posiadają kadrę zdolną do realizacji przedmiotu zamówienia. W celu weryfikacji niniejszego warunku Wykonawca wskaże min. 2 osoby do wykonania niniejszego zamówienia, które spełniają następujące warunki:
a) ukończone studia wyższe na kierunku filologii angielskiej i przygotowanie pedagogiczne lub
b) ukończone studia wyższe, przygotowanie pedagogiczne i umiejętności językowe na poziomie C1 potwierdzone odpowiednimi certyfikatami zewnętrznymi lub
c) ukończone studia wyższe, przygotowanie pedagogiczne i znajomość języka angielskiego na poziomie native speaker
4) posiadają co najmniej 2 – letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć języka angielskiego dla osób pełnoletnich, potwierdzone referencjami,
5) wykonają usługę na własny koszt i ryzyko;
6) zapewnią realizację zamówienia bez zaliczkowania w okresie realizacji umowy;
7) zapewnią minimum 21 – dniowy termin płatności po wykonaniu usługi;
8) nie byli skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.
6. Zawartość oferty:
1) Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
a) wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1,
b) kserokopię zaświadczenia z właściwego rejestru, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (ewidencja działalności gospodarczej lub KRS),
c) oświadczenie o niekaralności – załącznik Nr 2,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień przez lektorów,
e) dokument potwierdzający minimum 2 – letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć języka angielskiego dla osób pełnoletnich, potwierdzone referencjami,
f) parafowany projekt umowy – załącznik Nr 3.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) wezwania Wykonawców w celu uzupełnienia braków w ofercie lub złożenia wyjaśnień do treści oferty;
b) negocjacji w sytuacji, gdy zostanie złożona jedna oferta, która będzie przekraczać założenia budżetowe przewidziane na realizację zamówienia;
c) przeprowadzenia rozmów z wybranym Wykonawcą celem odpowiedniego uszczegółowienia warunków realizacji zamówienia.
7. Kryteria wyboru:
Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej zaoferowanej ceny brutto za wynagrodzenia Wykonawcy za przedmiot zamówienia – łączna cena za przeprowadzenie zajęć w zakresie ujętym zapytaniem ofertowym, podana w formularzu ofertowym.
Kryteria cenowe:
Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację usługi (całość) – 100 %
Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji. Do wyliczenia przyjęto 4 grupy i 40 uczestników.
8. Opis sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tę, która spełnia wszystkie postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz posiada najniższą cenę, zgodnie z kryteriami określonymi w rozdziale 7 zapytania ofertowego.
Oferty Wykonawców zostaną przez Zamawiającego poszeregowane zgodnie z zaproponowanymi cenami – od najtańszej (najkorzystniejszej) do najdroższej.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od wykonania zadania, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny lub unieważni postępowanie i przeprowadzi nowe.
9. Forma, miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 13 grudnia 2019 roku do godz.10.00 w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii Ogólnej (parter budynku Starostwa Powiatowego) – osobiście lub dostarczyć za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego dnia 13 grudnia 2019 roku o godz.10.15 w pokoju Nr 217 (Mała Sala Konferencyjna).
Na kopercie należy umieścić nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, nazwę i adres Zamawiającego oraz napis: „Przeprowadzenie zajęć nauki języka angielskiego w 2020 roku w Młodzieszynie w ramach Budżetu Obywatelskiego Powiatu Sochaczewskiego. Nie otwierać przed dniem 13 grudnia 2019 roku przed godziną 10.15”.
W przypadku ofert dostarczonych pocztą lub poprzez kuriera za dzień wpływu uznaje się dzień dostarczenia oferty do Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie elektronicznej (jeżeli Wykonawca nie będzie załączał próbek) i przesłanie jej wraz z załącznikami (zeskanowane dokumenty w plikach .pdf – dokumenty powinny być wcześniej wydrukowane, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy oraz opieczętowane) na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl lub igoralczyk@powiatsochaczew.pl. Termin doręczenia oferty upływa w dniu 13 grudnia 2019 roku o godz.10.00. Zamawiający informuje, że nie dysponuje narzędziami, które uniemożliwiłyby zapoznania się z treścią oferty złożonymi w powyższy sposób przed datą składania ofert, a w związku z tym informuje, by je składać za elektronicznym zwrotnym potwierdzeniem odbioru, co pozwoli zweryfikować Wykonawcy datę zapoznania się przez Zamawiającego ze złożoną ofertą, co zapewni nienaruszenie zasad uczciwej konkurencji.
Po upływie tego terminu Zamawiający zapozna się ze złożonymi ofertami i dokona ich oceny.
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie nie będzie podlegała ocenie.
11. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału postępowaniu,
2) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
3) koszt realizacji dostawy jest wyższy, niż suma środków przeznaczona na zrealizowanie zamówienia.
12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę, adres Wykonawcy i cenę usługi, którego ofertę wybrano zostanie przekazana Wykonawcy odrębnym pismem, po przeprowadzeniu procedury weryfikacyjnej, a jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów – nastąpi to po uzyskaniu wyjaśnień lub uzupełnienie dokumentów przez Wykonawców. Zamawiający nie przewiduje procedur odwoławczych.
Zamawiający odrzuci oferty
rażąco niezgodne z treścią zapytania ofertowego, których nie można poprawić w
toku udzielenia wyjaśnień i uzupełnienia dokumentów.
W terminie do 14 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty wybranemu Wykonawcy zostanie zlecona realizacja dostawy przedmiotu zamówienia w terminie określonym w zapytaniu – na podstawie podpisanej z Wykonawcą umowy (wg wzoru – z załącznika).
Sochaczew, dnia 6 grudnia 2019 roku
W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie
Jolanta Gonta /-/
Starosta Sochaczewski
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
- Data udostępnienia w BIP: 2019-12-06
- Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-12-06 17:13:16
- Liczba odsłon: 757
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: