Sochaczew, dnia 19 czerwca 2019 roku

 

 

Wykonawcy wg rozdzielnika

 

 

Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert


„Przeprowadzenie 5 pokazów filmowych w formie kina plenerowego

na terenie Gminy Nowa Sucha w ramach Sochaczewskiego Powiatowego

Budżetu Obywatelskiego na 2019 rok

 

sygn. postępowania: ZP.272.PU.10.2019

Zarząd Powiatu w Sochaczewie zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w postępowaniu na wybór Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia 5 pokazów filmowych w formie kina plenerowego na terenie Gminy Nowa Sucha w ramach Sochaczewskiego Powiatowego Budżetu Obywatelskiego na 2019 rok.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 roku, poz.1986 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 EURO (art.4 pkt.8 ustawy).

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2018 roku, poz.1025 z późn. zm.).

 

1. Zamawiający:

 

Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sochaczewie

ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 65

96 – 500 Sochaczew

Tel.: (46) 864 – 18 – 40

Faks: (46) 864 – 18 – 71

https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/

 

2.   Określenie przedmiotu zamówienia:

 

Przeprowadzenie 5 pokazów filmowych w formie kina plenerowego na terenie Gminy Nowa Sucha w ramach Sochaczewskiego Powiatowego Budżetu Obywatelskiego na 2019 rok.

Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 5 pokazów filmowych w formie kina plenerowego na terenie Gminy Nowa Sucha w ramach Sochaczewskiego Powiatowego Budżetu Obywatelskiego na 2019 rok.

  2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w 4 placówkach zarządzanych przez Gminę Nowa Sucha – w ramach udzielonych zgód przez osoby zarządzające poszczególnymi placówkami / obiektami. Miejsca projekcji mogą w sytuacjach losowych ulec zmianie, o czym Wykonawca zostanie z odpowiednim wyprzedzeniem powiadomiony przez Zamawiającego.

  3. Szczegółowy zakres imprezy plenerowej wynika z treści zwycięskiego wniosku w ramach PBO (załącznik do zapytania ofertowego) oraz z załącznika opisującego wymagania techniczne w zakresie realizacji projekcji.

  4. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia powinien zapewnić obsługę fotograficzną, obejmującą również nieodpłatne udostępnienie powstałych w toku imprez materiałów na rzecz Zamawiającego z możliwością ich publikacji na stronie internetowej Zamawiającego oraz w prasie lokalnej w ramach promocji imprez.

  5. W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązuje się do:

  1. utrzymania stałego porządku podczas imprezy na całym wyznaczonym obszarze, w tym zabezpieczenie pojemników / worków na śmieci i ich bieżącego opróżniania,

  2. wykonania wszelkich prac porządkowych w obrębie miejsca realizacji zadania po jego zakończeniu;

  3. posiadania praw do emisji filmów w formie ich upubliczniania w trybie przewidzianym dla niniejszego zamówienia;

  4. zapewnienie niezbędnych dokumentów oraz zezwoleń koniecznych do przeprowadzenia imprezy (dokumenty dostarczone do wglądu Zamawiającemu najpóźniej na dzień przed terminem organizacji poszczególnych imprez);

  5. wskazania koordynatora ze strony Wykonawcy wraz z numerem telefonu i adresem e-mail.

  1. Zapłata za realizację zamówienia będzie odbywać się na podstawie 2 faktur – obejmujących cykl imprez w lipcu (1 faktura) oraz w sierpniu (2 faktura) i zostanie dokonana bezgotówkowo przelewem bankowym na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia doręczenia faktury VAT wystawionej Zamawiającemu.

  2. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

  3. Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej przewidziane przepisami ustawy PZP.

 

3. Termin wykonania zamówienia:

 

Wykonawca obowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w miesiącach lipcu i sierpniu 2019 roku – wstępny harmonogram opisany we wniosku do PBO i w opisie technicznym; szczegółowy termin do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą, Zamawiającym i podmiotem udostępniającym placówkę / obiekt).

 

4. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia i pobrania dokumentacji:

 

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ul. M. J. Piłsudskiego 65,           96 – 500 Sochaczew lub telefonicznie pod numerem tel. (46) 864 – 18 – 45 lub 864 – 18 – 27. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: Pan Ireneusz Góralczyk (sprawy formalno – prawne) oraz Pani Wioletta Fortuna (sprawy merytoryczne). Dopuszcza się kontakt poprzez pocztę elektroniczną na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl.

Zaproszenie do składania ofert, wraz z formularzem ofertowym, załącznikami, projektem umowy można pobrać w siedzibie Zamawiającego lub ze strony internetowej  BIP Starostwa Powiatowego w Sochaczewie https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/.

 

5.    Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

      1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

      2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

      3. posiadają wiedzę i doświadczenie, a także posiadają kadrę zdolną do realizacji przedmiotu zamówienia,

      4. posiadają co najmniej 2 – letnie doświadczenie w prowadzeniu plenerowych pokazów filmowych i na tę okoliczność posiadają referencje o przeprowadzeniu co najmniej 1 tego rodzaju imprezy plenerowej,

      5. wykonają usługę na własny koszt i ryzyko;

      6. zapewnią realizację zamówienia bez zaliczkowania w okresie realizacji umowy;

      7. zapewnią 30 – dniowy termin płatności po wykonaniu usługi;

      8. nie byli skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.

 

  1. Zawartość oferty:

 

    1. Oferta  powinna  zawierać następujące dokumenty:

    1. wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1,

    2. kserokopię zaświadczenia z właściwego rejestru, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (ewidencja działalności gospodarczej lub KRS),

    3. oświadczenie o niekaralności – załącznik Nr 2,

    4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień przez lektorów,

    5. dokument potwierdzający minimum 2 – letnie doświadczenie w prowadzeniu plenerowych pokazów filmowych i na tę okoliczność posiadają referencje o przeprowadzeniu co najmniej 1 tego rodzaju imprezy plenerowej,

    6. parafowany projekt umowy – załącznik Nr 3,

    7. wykaz filmów możliwych do udostępnienia podczas imprezy oferowanej przez Wykonawcę.

    1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

    1. wezwania Wykonawców w celu uzupełnienia braków w ofercie lub złożenia wyjaśnień do treści oferty;

    2. negocjacji w sytuacji, gdy zostanie złożona jedna oferta, która będzie przekraczać założenia budżetowe przewidziane na realizację zamówienia;

    3. przeprowadzenia rozmów z wybranym Wykonawcą celem odpowiedniego uszczegółowienia warunków realizacji zamówienia.

 

  1. Kryteria wyboru:

     

    Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej zaoferowanej ceny brutto za wynagrodzenia Wykonawcy za przedmiot zamówienia – łączna cena za przeprowadzenie cyklu imprez plenerowych w zakresie ujętym zapytaniem ofertowym, podana w formularzu ofertowym.

    Kryteria cenowe:

    Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację usługi (całość)                           – 100 %

Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji.

 

8.    Opis sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty:

 

Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tę, która spełnia wszystkie postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz posiada najniższą cenę, zgodnie z kryteriami określonymi w rozdziale 7 zapytania ofertowego.

Oferty Wykonawców zostaną przez Zamawiającego poszeregowane zgodnie z zaproponowanymi cenami – od najtańszej (najkorzystniejszej) do najdroższej.

Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od wykonania zadania, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny lub unieważni postępowanie i przeprowadzi nowe.

 

  1. Forma, miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:

     

Ofertę należy sporządzić w języku polskim.

Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 27 czerwca 2019 roku do godz.12.00 w siedzibie Zamawiającego w Biurze Podawczym (parter budynku Starostwa Powiatowego) – osobiście lub dostarczyć za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego dnia 27 czerwca 2019 roku o godz.12.30 w pokoju Nr 217 (Mała Sala Konferencyjna).

Na kopercie należy umieścić nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, nazwę i adres Zamawiającego oraz napis: „Przeprowadzenie 5 pokazów filmowych w formie kina plenerowego na terenie Gminy Nowa Sucha w ramach Sochaczewskiego Powiatowego Budżetu Obywatelskiego na 2019 rok. Nie otwierać przed dniem 27 czerwca 2019 roku przed godziną 12.30”.

W przypadku ofert dostarczonych pocztą lub poprzez kuriera za dzień wpływu uznaje się dzień dostarczenia oferty do Zamawiającego.

Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie elektronicznej (jeżeli Wykonawca nie będzie załączał próbek) i przesłanie jej wraz z załącznikami (zeskanowane dokumenty w plikach .pdf – dokumenty powinny być wcześniej wydrukowane, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy oraz opieczętowane) na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl lub igoralczyk@powiatsochaczew.pl. Termin doręczenia oferty upływa w dniu 27 czerwca 2019 roku o godz.12.00. Zamawiający informuje, że nie dysponuje narzędziami, które uniemożliwiłyby zapoznania się z treścią oferty złożonymi w powyższy sposób przed datą składania ofert, a w związku z tym informuje, by je składać za elektronicznym zwrotnym potwierdzeniem odbioru, co pozwoli zweryfikować Wykonawcy datę zapoznania się przez Zamawiającego ze złożoną ofertą, co zapewni nienaruszenie zasad uczciwej konkurencji.

Po upływie tego terminu Zamawiający zapozna się ze złożonymi ofertami i dokona ich oceny.

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie nie będzie podlegała ocenie.

 

11. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.

Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:

  1. nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału postępowaniu,

  2. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,

  3. koszt realizacji dostawy jest wyższy, niż suma środków przeznaczona na zrealizowanie zamówienia.

     

12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę, adres Wykonawcy i cenę usługi, którego ofertę wybrano zostanie przekazana Wykonawcy odrębnym pismem, po przeprowadzeniu procedury weryfikacyjnej, a jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów – nastąpi to po uzyskaniu wyjaśnień lub uzupełnienie dokumentów przez Wykonawców. Zamawiający nie przewiduje procedur odwoławczych.

Zamawiający odrzuci oferty rażąco niezgodne z treścią zapytania ofertowego, których nie można poprawić w toku udzielenia wyjaśnień i uzupełnienia dokumentów.

13. Informacja końcowe:

 

W terminie do 14 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty wybranemu Wykonawcy zostanie zlecona realizacja dostawy przedmiotu zamówienia w terminie określonym w zapytaniu – na podstawie podpisanej z Wykonawcą umowy (wg wzoru – z załącznika).

 

 

Sochaczew, dnia 19 czerwca 2019 roku 


W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie

Tadeusz Głuchowski /-/

Wicestarosta Sochaczewski

w/z Starosty



zp.272.pu.10.2019_-_kino_plenerowe_w_nowej_suchej_w_ramach_pbo_-_zapytanie_ofertowe.doc

zp.272.pu.10.2019_-_kino_plenerowe_w_nowej_suchej_w_ramach_pbo_-_zapytanie_ofertowe.pdf

zp.272.pu.10.2019_-_kino_plenerowe_w_nowej_suchej_w_ramach_pbo_-_rozstrzygniecie.pdf

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
  • Data udostępnienia w BIP: 2019-07-04
  • Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2019-07-04 11:09:15
  • Liczba odsłon: 1060
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4328192]

przewiń do góry