Wersja archiwalna 2019-04-23 00:07:33

Sochaczew, dnia 15 kwietnia 2019 roku

 

 

Wykonawcy wg rozdzielnika

 

 

Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert


„Zakup wraz z dostawą samochodu 9 – osobowego typu van dla potrzeb Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Załuskowie"

 

 

sygn. postępowania: ZP.272.PU.07.2019

Zarząd Powiatu w Sochaczewie zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w postępowaniu na wybór Wykonawcy w zakresie sprzedaży wraz z dostawą samochodu 9 – osobowego typu van dla potrzeb Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Załuskowie.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 roku, poz.1986 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 EURO (art.4 pkt.8 ustawy).

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2018 roku, poz.1025 z późn. zm.).

 

1. Zamawiający:

 

Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sochaczewie

ul. Marszałka Jozefa Piłsudskiego 65

96 – 500 Sochaczew

Tel.: (46) 864 – 18 – 40

Faks: (46) 864 – 18 – 71

https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/

 

  1. Określenie przedmiotu zamówienia:

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest wraz z dostawą samochodu 9 – osobowego typu van dla potrzeb Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Załuskowie do siedziby Starostwa Powiatowego przy ulicy Marszałka Józefa Piłsudskiego 65 w Sochaczewie, zgodnie z zapisami niniejszego zapytania oraz załącznika technicznego określającego w sposób szczegółowy przedmiot zamówienia.

  2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2019 roku (dopuszczalne z produkcji z 2018 roku), fizycznie dostępny, wolny od wad fizycznych i prawnych, roszczeń osób trzecich, oraz aby posiadał kompletną dokumentację pojazdu niezbędną do jego rejestracji oraz eksploatacji.

  3. Zamawiając wymaga, aby dostarczony samochód spełniał następujące wymagania:

  1. wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 roku, poz.1990 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy;

  2. pojazd musi posiadać homologację (z wyłączeniem ciężarowej) na przewóz 9 (dziewięciu) osób, umożliwiającą zgodnie z obowiązującymi przepisami dopuszczenie pojazdów do ruchu;

  3. pojazd musi spełniać wymogi Rozporządzenia Komisji (UE) nr 459/2012 z dnia 29 maja 2012 roku, zmieniającego rozporządzenie (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady oraz rozporządzenie Komisji (WE) nr 692/2008 w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych (Euro 6) w zakresie emisji spalin;

  4. pojazd musi posiadać w języku polskim kartę pojazdu, instrukcję obsługi, książkę serwisową i gwarancyjną oraz inne niezbędne dokumenty wymagane prawem.

  1. Zamawiający wymaga minimalnych okresów gwarancji:

    1. okres gwarancji mechanicznej: min. 24 miesiące bez limitu kilometrów,

    2. okres gwarancji na powłokę lakierniczą: min. 36 miesięcy,

    3. okres gwarancji na perforację nadwozia: min. 72 miesiące.

  2. Zamawiający dokona odbioru samochodu protokołem odbioru w siedzibie Wykonawcy. Na dzień podpisania protokołu odbioru Wykonawca dostarczy wszelkie niezbędne dokumenty, w szczególności potrzebne do rejestracji pojazdu, jak również dokumenty potwierdzające parametry pojazdu wymagane przez Zamawiającego, w tym:

    1. kartę pojazdu,

    2. książkę gwarancyjną wraz z listą Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO),

    3. instrukcję obsługi w języku polskim,

    4. komplet kluczyków,

    5. niezbędną dokumentację techniczną w tym min. świadectwa homologacji samochodu, wyciąg z homologacji lub inny dokument od producenta bądź upoważnionego przedstawiciela producenta potwierdzający homologację pojazdu oraz silnika pojazdu w zakresie emisji zanieczyszczeń zawartych w spalinach,

    6. inne wymagane prawem dokumenty pojazdu.

  3. Przedmiot zamówienia został opisany zgodnie z oznaczeniem Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

    34.11.52.00-8 Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób.

  4. Zamawiający odmówi odbioru pojazdu w przypadku jego niezgodności z wymaganiami Zamawiającego (opisem przedmiotu zamówienia) lub brakami w zakresie wymaganych akcesoriów i dokumentacji.

  5. Zapłata za zakup i dostawę samochodu będzie dokonana bezgotówkowo przelewem bankowym na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia doręczenia faktury VAT wystawionej Zamawiającemu.

  6. Przedmiot zamówienia oferowany Zamawiającemu musi spełniać wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie oraz posiadać odpowiednie pozwolenia dopuszczające do obrotu na terytorium Polski.

  7. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

  8. Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej przewidziane przepisami ustawy PZP.

 

3. Termin wykonania zamówienia:

 

Wykonawca obowiązany jest zrealizować zamówienie w terminie 15 dni od dnia zawarcia umowy.

 

4. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia i pobrania dokumentacji:

 

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ul. M. J. Piłsudskiego 65,           96 – 500 Sochaczew lub telefonicznie pod numerem tel. (46) 864 – 18 – 45. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest: Pan Ireneusz Góralczyk (sprawy formalno – prawne) oraz Pani Agnieszka Ambroziak (Dyrektor MOW w Załuskowie). Dopuszcza się kontakt poprzez pocztę elektroniczną na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl.

Zaproszenie do składania ofert, wraz z formularzem ofertowym, załącznikami, projektem umowy można pobrać w siedzibie Zamawiającego lub ze strony internetowej  BIP Starostwa Powiatowego w Sochaczewie https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/.

 

  1. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

     

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

      1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

      2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

      3. wykonają usługę na własny koszt i ryzyko,

      4. zapewnią realizację zamówienia bez zaliczkowania w okresie realizacji umowy,

      5. zapewnią minimum 30 – dniowy termin płatności po zrealizowaniu dostawy,

      6. nie byli skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.

 

  1. Zawartość oferty:

 

    1. Oferta  powinna  zawierać następujące dokumenty:

    1. wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1,

    2. kserokopię zaświadczenia z właściwego rejestru, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (ewidencja działalności gospodarczej lub KRS),

    3. oświadczenie o niekaralności – załącznik Nr 2,

    4. parafowany projekt umowy – załącznik Nr 3,

    5. formularz techniczny – załącznik Nr 4 – na podstawie opisu przedmiotu zamówienia,

    6. katalogi potwierdzające spełnienie wymagań technicznych przez pojazd oraz kserokopie homologacji.

    1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

    1. wezwania Wykonawców w celu uzupełnienia braków w ofercie lub złożenia wyjaśnień do treści oferty;

    2. negocjacji w sytuacji, gdy zostanie złożona jedna oferta, która będzie przekraczać założenia budżetowe przewidziane na realizację zamówienia;

    3. przeprowadzenia rozmów z wybranym Wykonawcą celem odpowiedniego uszczegółowienia warunków realizacji zamówienia.

 

  1. Kryteria wyboru:

     

    Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej zaoferowanej ceny brutto za wynagrodzenia Wykonawcy za przedmiot zamówienia – łączna cena za pojazd ze wszystkimi wymaganymi akcesoriami i dokumentami, podany w formularzu ofertowym, wyliczony na podstawie formularza asortymentowo – ilościowego.

    Kryteria cenowe:

    Wynagrodzenie Wykonawcy za dostawę pojazdu (całość)                         100 %

Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji.

 

  1. Opis sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty:

 

Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tę, która spełnia wszystkie postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz posiada najniższą cenę, zgodnie z kryteriami określonymi w rozdziale 7 zapytania ofertowego.

Oferty Wykonawców zostaną przez Zamawiającego poszeregowane zgodnie z zaproponowanymi cenami – od najtańszej (najkorzystniejszej) do najdroższej.

Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od wykonania zadania, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny lub unieważni postępowanie i przeprowadzi nowe.

 

  1. Forma, miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:

     

Ofertę należy sporządzić w języku polskim.

Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 24 kwietnia 2019 roku do godz.12.00 w siedzibie Zamawiającego w Biurze Podawczym (parter budynku Starostwa Powiatowego) – osobiście lub dostarczyć za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego dnia 24 kwietnia 2019 roku o godz.12.30 w pokoju Nr 217 (Mała Sala Konferencyjna).

Na kopercie należy umieścić nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, nazwę i adres Zamawiającego oraz napis: „Oferta na dostawę samochodu typu van dla potrzeb Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Załuskowie. Nie otwierać przed dniem 24 kwietnia 2019 roku przed godziną 12.30”.

W przypadku ofert dostarczonych pocztą lub poprzez kuriera za dzień wpływu uznaje się dzień dostarczenia oferty do Zamawiającego.

Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie elektronicznej i przesłanie jej wraz z załącznikami (zeskanowane dokumenty w plikach .pdf – dokumenty powinny być wcześniej wydrukowane, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy oraz opieczętowane) na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl lub igoralczyk@powiatsochaczew.pl. Termin doręczenia oferty upływa w dniu 24 kwietnia 2019 roku o godz.12.00. Zamawiający informuje, że nie dysponuje narzędziami, które uniemożliwiłyby zapoznania się z treścią oferty złożonymi w powyższy sposób przed datą składania ofert, a w związku z tym informuje, by je składać za elektronicznym zwrotnym potwierdzeniem odbioru, co pozwoli zweryfikować Wykonawcy datę zapoznania się przez Zamawiającego ze złożoną ofertą, co zapewni nienaruszenie zasad uczciwej konkurencji.

Po upływie tego terminu Zamawiający zapozna się ze złożonymi ofertami i dokona ich oceny.

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie nie będzie podlegała ocenie.

 

11. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.

Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:

  1. nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału postępowaniu,

  2. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,

  3. koszt realizacji dostawy jest wyższy, niż suma środków przeznaczona na zrealizowanie zamówienia.

     

12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę, adres Wykonawcy i cenę przedmiotu dostawy, którego ofertę wybrano zostanie przekazana Wykonawcy odrębnym pismem, po przeprowadzeniu procedury weryfikacyjnej, a jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów – nastąpi to po uzyskaniu wyjaśnień lub uzupełnienie dokumentów przez Wykonawców. Zamawiający nie przewiduje procedur odwoławczych.

13. Informacja końcowe:

 

W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty wybranemu Wykonawcy zostanie zlecona realizacja dostawy przedmiotu zamówienia w terminie określonym w zapytaniu – na podstawie podpisanej z Wykonawcą umowy (wg wzoru – z załącznika).

 

 

 

Sochaczew, dnia 15 kwietnia 2019 roku                                         



W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie

Tadeusz Głuchowski /-/

Wicestarosta Sochaczewski

w/z Starosty


zp.272.pu.07.2019_-_dostawa_vana_dla_potrzeb_mow_w_zaluskowie_-_zapytanie_ofertowe.doc

zp.272.pu.07.2019_-_dostawa_vana_dla_potrzeb_mow_w_zaluskowie_-_zapytanie_ofertowe.pdf

zp.272.pu.07.2019_-_dostawa_vana_dla_potrzeb_mow_w_zaluskowie_-_wyjasnienia_18-04-2019.pdf

zp.272.pu.07.2019_-_dostawa_vana_dla_potrzeb_mow_w_zaluskowie_-_wyjasnienia_23-04-2019.doc

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4334524]

przewiń do góry