Wersja archiwalna 2007-09-28 17:03:39
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SOCHACZEWIE
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT W POSTĘPOWANIU NA:
„Przebudowę drogi powiatowej nr 3832W Seroki – Gągolina – Baranów – Jaktorów w miejscowości Seroki”
I. ZAMAWIAJĄCY 
 Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie ul. Gwardyjska 10 96-500 Sochaczew, 
Osoby do kontaktów: 1) w sprawach formalnych – Małgorzata Bakuła, 
                                   2) w sprawach technicznych – Halina Kalińska, 
ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew, tel. (046) 862-25-68 , fax (046) 862-21-46, e-mail : pwzdrog@poczta.onet.pl 
w godz. od 8.00 do 14.00
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 
2.1. Przebudowa drogi powiatowej nr 3832W Seroki – Gągolina – Baranów – Jaktorów w miejscowości Seroki            km proj. 0+561,7 – 1+279 dług.  
2.2 W ramach inwestycji zaprojektowano wykonanie następujących robót
1. Na istniejącej nawierzchni bitumicznej
- Oczyszczenie i skropienie istniejącej podbudowy
- Wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym
- Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 
- Wykonanie przepustów na zjazdach na drogi boczne 
- Uzupełnienie poboczy pospółką o średniej grubości 
2.  Na istniejącej nawierzchni gruntowej
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 
- Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 
- Uzupełnienie poboczy pospółką o średniej grubości 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym przedmiarze robót.
 2.3.Nomenklatura 
Wspólny słownik zamówień (CPV):  45233220-7 „Roboty w zakresie nawierzchni dróg”
2.4. Nie dopuszcza się złożenia ofert częściowych 
2.5. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej  
2.6. Wielkość lub zakres zamówienia 
Wielkość lub zakres zamówienia: jak w pkt. 2.1 i 2.2  oraz wg zapisów SIWZ 
Czas trwania zamówienia ; do dnia 10.11.2007 r.
III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM 
Warunki wymagane od Wykonawców:
3.1    W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe 
3.2    Oferent musi osiągnąć średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie „Rachunku zysków i strat” pozycja „Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów” lub „Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi”) w wysokości nie mniejszej niż 400 000,00 zł .
3.3    Dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł
3.4    Potencjał kadrowy: Oferent musi dysponować personelem, posiadający odpowiednie przygotowanie zawodowe, posiadającym wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia w danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji, w celu obsadzenia wymaganych stanowisk. Kierownik budowy winien posiadać uprawnienia budowlane w branży drogowej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów ( Dz. U. z 2001 r, Nr 5, poz.42 ze zm.) Oferent poda informacje dotyczące kandydata na każde wyszczególnione niżej stanowisko. Pod względem doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełniać  wymagania podane w SIWZ.
3.5    Potencjał sprzętowy: Oferent musi wykazać, że posiada w pełni sprawne jednostki podstawowego sprzętu niezbędnego do realizacji zadania zgodnie ze Specyfikacją Techniczną.
3.6    Doświadczenie zawodowe Oferenta: Wymaga się, aby Oferent zrealizował jako Główny Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu , co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym  stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów  potwierdzających że roboty te zostały wykonane z należytą starannością.
3.7    Podwykonawstwo: Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Brak informacji w tej sprawie zamawiający będzie rozumiał, że wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia podwykonawcom.
3.8    Wymagane wadium: nie pobiera się 
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne, dokonywana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w SIWZ  na podstawie formuły : spełnia/ nie spełnia
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 
Oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia: 
1.  Formularz oferty  (zał. Nr 1)
3. Kosztorys ofertowy, określający wynagrodzenie kosztorysowe (z cenami jednostkowymi i wartością robót, na załączonym druku – (zał. nr 1A,) .
4. Ogólny harmonogram realizacji zadania (na załączonym druku – zał. nr 2).
5. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej, technicznej Oferenta:
(1)     aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
(2)     koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji,  zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym , zwanym dalej „zamówieniem”.
 (3)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie , że oferent nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne z przyczyn wymienionych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - na druku stanowiącym załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji.
(4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
       (5)  Oświadczenie finansowe  (na załączonym druku – zał. nr 4).
(6)  Informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót – zał. nr 5, 5A, ) z udokumentowaniem kwalifikacji zawodowych (życiorysy zawodowe, uprawnienia, zaświadczenia z Izby Inżynierów o wpisie na listę).
(7)   Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia – (na załączonym druku – zał. nr 6).
(8)   Informacja o robotach budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w ostatnich 5-ciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością- doświadczenie wykonawcy – zał. Nr 7
(9)     Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
(10) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
(10) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
IV: TRYBY 
1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony 
2. Kryteria oceny ofert: najniższa cena 
3. Informacje administracyjne 
3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 
specyfikacja dostępna na stronie internetowej adres: www.sochaczew-powiat.bip.org.pl , 
siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym ,oferent pokrywa koszt wysyłki.
 dodatkowe wyjaśnienia pod adresem : pwzdrog@poczta.onet.pl , w siedzibie Zamawiającego
3.2) Termin składania ofert : 19.10.2007 r. godzina 10:00 , siedziba zamawiającego, pok. nr 10
3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostatecznego terminu składania ofert 
3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.10.2007 r. godzina 10:30, siedziba zamawiającego pok. 7 
V. INNE INFORMACJE 
5.1  Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE : Nie 
5.2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
5.3  Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
5.4 Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.
5. 5 Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28.09.2007  r.
Sochaczew, dnia 28.09.2007 r.
 
Podpisał:
 
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Cholewa Tomasz
 - Data udostępnienia w BIP: 2007-09-28
 - Informacja zaktualizowana przez: Cholewa Tomasz
 - Data ostatniej aktualizacji: 2007-09-28 17:03:39
 - Liczba odsłon: 2219
 - wróć do wersji akturalnej
 - Historia dokumentu: