Wersja archiwalna 2018-06-04 16:09:35
Sochaczew, dnia 4 czerwca 2018 roku
Wykonawcy wg rozdzielnika
Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert
„Zakup wraz z dostawą traktora ogrodowego dla Zespołu Szkół w Erminowie”
sygn. postępowania: ZP.272.PU.08.2018
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 roku, poz.1579 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 EURO (art.4 pkt.8 ustawy).
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2017 roku, poz.459 z późn. zm.).
.
1. Zamawiający:
Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sochaczewie
ul. Marszałka Jozefa Piłsudskiego 65
96 – 500 Sochaczew
Tel.: (46) 864 – 18 – 40
Faks: (46) 864 – 18 – 71
https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z zakup wraz z dostawą 1 sztuki fabrycznie nowego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych samojezdnego traktora ogrodowego z agregatem tnącym pod spodem i koszem na siano, o poniższych parametrach technicznych (wymagane minimum):
siedzisko dla operatora;
kierownica dla operatora;
moc nie mniejsza niż 16 KM;
silnik o pojemności nie mniejszej niż 450 cm3, chłodzenie powietrzem;
ilość oleju w misce olejowej nie mniej niż 1,2 litra;
zapłon tranzystorowy, iskrownikowy;
przekładnia napędowa hydrostatyczna;
szerokość koszenia minimum 90cm;
podnoszenie agregatu manualne z regulacją wysokości koszenia;
liczba noży w agregacie tnącym nie mniej niż dwa;
pojemnik na siano o pojemności minimum 300 litrów;
możliwość podłączenia przyczepki, zbieraka do liści, a opcjonalnie – pługu do śniegu.
Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie był przedmiotem praw osób trzecich.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił minimum 24 – miesięcznej gwarancji na urządzenie.
Uwaga! Gwarancja Wykonawcy nie może ograniczać gwarancji producenta.
Zamawiający wymaga, by był zapewniony autoryzowany serwis w odległości nie większej, niż 60 km od siedziby Zamawiającego.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego – siedziba Zespołu Szkół w Erminowie, Erminów 1, 96 – 514 Rybno.
Przedmiot zamówienia oferowany Zamawiającemu musi spełniać wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie oraz posiadać odpowiednie pozwolenia dopuszczające do obrotu na terytorium Polski.
Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
3. Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca obowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia – tj. dostarczyć urządzenie w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy.
W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie
Tadeusz Głuchowski
/-/
Wicestarosta Sochaczewski - w/z Starosty
zp.272.pu.08.2018_-_dostawa_traktora_ogrodowego_dla_zs_w_erminowie_-_zapytanie_ofertowe.doc
zp.272.pu.08.2018_-_dostawa_traktora_ogrodowego_dla_zs_w_erminowie_-_zapytanie_ofertowe.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
- Data udostępnienia w BIP: 2018-06-04
- Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-06-04 16:09:35
- Liczba odsłon: 681
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: