Wersja archiwalna 2007-07-24 15:39:42

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SOCHACZEWIE

ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT W POSTĘPOWANIU NA:

„Przebudowę drogi powiatowej nr 3837W Paprotnia – Teresin – Szymanów – Aleksandrów”

I. ZAMAWIAJĄCY

 Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie ul. Gwardyjska 10 96-500 Sochaczew,

Osoby do kontaktów: 1) w sprawach formalnych –Małgorzata Bakuła, 2) w sprawach technicznych – Halina Kalińska,

ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew, tel. (046) 862-25-68 , fax (046) 862-21-46, e-mail : pwzdrog@poczta.onet.pl w godz. od 8.00 do 14.00

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

2.1. Przebudowa drogi powiatowej nr 3837W Paprotnia – Teresin – Szymanów – Aleksandrów

W ramach inwestycji zaprojektowano wykonanie następujących robót:

1. Chodnik i miejsca postojowe (strona lewa) na długości 161  m

1.1 Wycinka drzew

1.2 Wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8 cm

1.3 Na stanowiskach postojowych wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego grubości 15 cm

1.4 Poszerzenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - podbudowa z kruszywa łamanego grubości 20 cm, nakładka z betonu asfaltowego dla kategorii ruchu KR 2 , warstwa wiążąca 7 cm, warstwa ścieralna 5 cm

1.5 Wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej szarej grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego grubości 10 cm.

1.6 Odwodnienie

2. Chodnik (strona lewa) na długości 152 m

2.1 Wycinka drzew i krzaków

2.2 Wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej

2.3 Poszerzenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - podbudowa z kruszywa łamanego grubości 20 cm, nakładka z betonu asfaltowego dla kategorii ruchu KR 2 , warstwa wiążąca 7 cm, warstwa ścieralna 5 cm

2.4 Wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej szarej grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego grubości 10 cm.

2.5 Odwodnienie

3. Wykonanie warstwy ścieralnej na długości 250 m

3.1 Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego dla kategorii ruchu KR2 grubości 5 cm

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym przedmiarze robót.

 2.3.Nomenklatura

Wspólny słownik zamówień (CPV):

45.23.31.00-0  „Roboty w zakresie budowy dróg”, 45.23.32.22-1  „Roboty w zakresie chodników”

2.4. Nie dopuszcza się złożenie ofert częściowych

2.5. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej 

2.6.Wielkość lub zakres zamówienia

Wielkość lub zakres zamówienia: jak w pkt. 2.1  oraz wg zapisów SIWZ

 Czas trwania zamówienia ; do dnia 15.11.2007 r.

III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

-          W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe

-          Wiarygodność finansowa: 1.Oferent musi osiągnąć  średni roczny  przychód za ostatnie trzy lata obrotowe a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie „Rachunku zysków i strat” pozycja „Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów” lub „Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi”) w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł.

-          Dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł

-          Potencjał kadrowy: Oferent musi dysponować personelem, posiadający odpowiednie przygotowanie zawodowe, posiadającym wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia w danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji, w celu obsadzenia wymaganych stanowisk. Kierownik budowy winien posiadać uprawnienia budowlane w branży drogowej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów ( Dz. U. z 2001 r, Nr 5, poz.42 ze zm.) Oferent poda informacje dotyczące kandydata na każde wyszczególnione niżej stanowisko. Pod względem doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełniać  wymagania podane w SIWZ.

-          Potencjał sprzętowy: Oferent musi wykazać, że posiada w pełni sprawne jednostki podstawowego sprzętu niezbędnego do realizacji zadania zgodnie ze Specyfikacją Techniczną.

-          Doświadczenie zawodowe Oferenta: Wymaga się, aby Oferent zrealizował jako Główny Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu , co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym  stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów  potwierdzających że roboty te zostały wykonane z należytą starannością.

-          Podwykonawstwo: Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Brak informacji w tej sprawie zamawiający będzie rozumiał, że wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia podwykonawcom.

3.1 Wymagane wadium: nie pobiera się

2) Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne, dokonywana będzie w następujący sposób : spełnia/ nie spełnia

 IV: TRYBY

1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena

3) Informacje administracyjne

3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień:

specyfikacja dostępna na stronie internetowej adres: www.sochaczew-powiat.bip.org.pl ,

siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym ,oferent pokrywa koszt wysyłki.

 dodatkowe wyjaśnienia pod adresem : pwzdrog@poczta.onet.pl , w siedzibie Zamawiającego

3.2) Termin składania ofert : 14.08.2007 r. godzina 10:00 , siedziba zamawiającego, pok. nr 10

3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostatecznego terminu składania ofert

3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.08.2007 r. godzina 10:30, siedziba zamawiającego pok. 7

V. INNE INFORMACJE

5.1  Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE : Nie

5.2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

5.3  Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

5.4 Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.

5. 5 Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24.07.2007 r.

Sochaczew, dnia 24.07.2007 r.

Podpisał:

DYREKTOR

Małgorzata Dębowska

Do pobrania:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Część III - Przedmiar robót

Część IV - Dokumentacja projektowa

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4292356]

przewiń do góry