Wersja archiwalna 2014-08-18 14:04:42

Zapytanie ofertowe na:
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych oraz materiałów
eksploatacyjnych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej
w Młodzieszynie w terminie do dnia 31 grudnia 2014 roku

sygn. postępowania: DPS.ZP-Upr.2.2014

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie

zaprasza

do złożenia oferty cenowej na zadanie pn.: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie w terminie do dnia 31 grudnia 2014 roku
(na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
- Dz. U. z 2013 roku, poz.907 z późn. zmianami, dla zamówienia, którego wartość nie
przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30.000 euro)

Dom Pomocy Społecznej w Młodzieszynie, informuje, że przeprowadza postępowanie ofertowe na zakup materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych w 2014 roku.
I .Zamawiający:
Dom Pomocy Społecznej w Młodzieszynie
ul. Wyszogrodzka 101
96 – 512 Młodzieszyn
NIP: 837 – 10 – 16 – 778
REGON: 000301339
tel.: (46) 861 – 69 – 16
faks: (46) 863 – 55 – 07
e-mail: przetargi.dpsmlodzieszyn@onet.pl

II. Przedmiot zamówienia:
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie w terminie do dnia  podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2014 roku.

III. Warunki dostawy:
1. dostawa do magazynu Zamawiającego (96 – 512 Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 101) transportem na koszt Wykonawcy,
2. dostawa w ilościach i asortymencie wg zamówienia Zamawiającego,
3. dostawa w cenach brutto określonych przez Wykonawcę dla każdego asortymentu zgodnie ze złożoną ofertą,
4. zapłata za dostawę przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury, 
5. dostawy sukcesywne.

IV. Termin składania ofert:
1. ofertę należy składać do 28 sierpnia 2014 roku do godz.10.00
2. ofertę należy składać w formie pisemnej w sekretariacie (konsola na parterze budynku administracyjnego) siedziby Zamawiającego na dziennik podawczy w opisanych kopertach w następujący sposób:
„Oferta cenowa na zakup i dostawę materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych
dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie”
3. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona Wykonawcy nie otwarta.
4. Termin otwarcia ofert: 28 sierpnia 2014 roku, godz.10.30.
5. Kryteria oceny ofert – cena brutto za przedmiot zamówienia (całość) – 100%


Załączniki:
1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1
2. Projekt umowy – załącznik nr 2
3. Formularz asortymentowo – cenowy – załącznik nr 3


Młodzieszyn, dnia 18 sierpnia 2014 roku       

Zatwierdził:

        Iwona Przydatek
         /-/
        p. o. Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie


dps.zp-upr.2.2014_-_zapytanie_ofertowe_-_materialy_biurowe.doc

dps.zp-upr.2.2014_-_zapytanie_ofertowe_-_materialy_biurowe_-_asortyment.doc

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
  • Data udostępnienia w BIP: 2014-08-18
  • Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2014-08-18 14:04:42
  • Liczba odsłon: 585
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4328481]

przewiń do góry