Wersja archiwalna 2011-09-08 12:37:49
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – DOSTAWY
dot. zamówienia publicznego
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SOCHACZEWIE
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA:
„Dostawa w formie leasingu finansowego fabrycznie nowego recyklera” – wersja III
Zamawiający
Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie, ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew,
Osoby do kontaktów: 1) w sprawach merytorycznych – Włodzimierz Kłos
2) w sprawach formalnych – Marta Cuber - Botorowicz
tel.: 46 / 862-25-68 , faks: 46 / 862-21-46, e-mail : pwzdrog@poczta.onet.pl
Rodzaj zamawiającego – administracja samorządowa
Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: „Dostawa w formie leasingu finansowego fabrycznie nowego recyklera”.
Rodzaj zamówienia: dostawy
Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu finansowego wraz z transportem do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego recyklera do przerobu zerwanego asfaltu, służącego do powtórnego grzania i przerobu zerwanych nawierzchni bitumicznych, takich jak złom asfaltowy czy odpady po frezowaniu nawierzchni asfaltowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
43.32.00.00-2 Urządzenia budowlane
66.11.40.00-2 Usługi leasingu finansowego
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Termin wykonania zamówienia:
14 dni od daty zawarcia umowy
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
posiadania wiedzy i doświadczenia;
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
sytuacji ekonomicznej i finansowej;
udzielą gwarancji na okres 24 miesięcy od dnia przekazania recyklera Zamawiającemu.
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń zgodnie z formułą: wykonawca spełnia / nie spełnia warunku udziału w postępowaniu.
Wykonawca,
który nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu
zostanie wykluczony
z postępowania.
Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy:
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji (części) zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy.
Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
a)
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
- wystawiony nie wcześniej
niż
6
miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
b)
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie
społeczne i zdrowotne albo że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego
organu - wystawiony nie wcześniej
niż
3
miesiące
przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
c)
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się
o
zamówienie - wystawiony nie wcześniej
niż
6
miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału
w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.
Inne dokumenty niewymienione w pkt. A - C:
Oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia:
Formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ).
Ogólne warunki umowy (załącznik nr 4 do SIWZ) - akceptacja warunków zawartych w projekcie umowy wyrażona jest poprzez parafowanie przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy lub przez pełnomocnika każdej strony przedmiotowego dokumentu.
Harmonogram opłat leasingowych (załącznik nr 3 do SIWZ).
Dokumenty potwierdzające, że recykler, będący przedmiotem dostawy, posiada parametry określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jest fabrycznie nowy.
Warunki przeglądów i serwisowania w okresie gwarancji.
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert: cena – waga 100%
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja
istotnych
warunków zamówienia
dostępna jest na stronie internetowej:
www.sochaczew-powiat.bip.org.pl.
Specyfikację można również uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd
Dróg
w Sochaczewie, ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew.
Termin i miejsce składania ofert : 16.09.2011 r., godz. 10:00, siedziba zamawiającego, pok. nr 6
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.09.2011 r., godz. 10:30, siedziba zamawiającego, pok. nr 7
Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w zakresie:
1) wynagrodzenia – zmiana wysokości wynagrodzenia może nastąpić w przypadku:
a) zmiany stawki referencyjnej WIBOR 1M;
b) zmiany powszechnie obowiązującego prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT).
Inne informacje:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający
nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców,
u których ponad 50% pracowników stanowią
osoby niepełnosprawne.
Projekt/program nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem:
278734-2011 w dniu 08.09.2011 r.
Sochaczew, dnia 08.09.2011 r.
Zatwierdził:
Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg
w Sochaczewie
Małgorzata Dębowska
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jarzębowski Jacek
- Data udostępnienia w BIP: 2011-09-08
- Informacja zaktualizowana przez: Jarzębowski Jacek
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-09-08 12:37:49
- Liczba odsłon: 807
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: