Wersja archiwalna 2010-09-21 11:12:13

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - DOSTAWY

dot. zamówienia publicznego

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SOCHACZEWIE

ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA:

Dostawę soli do zimowego utrzymania dróg w sezonach 2010/2011 i 2011/2012 dla Powiatowego Zarządu Dróg w Sochaczewie

  1. Zamawiający

Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew

Osoby do kontaktów: 1) w sprawach formalnych – Marta Drązikowska-Grad, Agnieszka Majszak

2) w sprawach merytorycznych – Danuta Kamińska, Janusz Ciura

tel.: 046 8622568, faks: 046 8622146, e-mail: pwzdrog@poczta.onet.pl

Rodzaj Zamawiającego – administracja samorządowa


  1. Przedmiot zamówienia

Nazwa zamówienia: „Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg w sezonach 2010/2011 i 2011/2012 dla Powiatowego Zarządu Dróg w Sochaczewie”.

Rodzaj zamówienia: dostawy

Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli kamiennej, luzem, uzyskanej ze złóż kopalnianych metodami górniczymi, a następnie rozdrabnianej.

Główne wymagania dla soli drogowej:

Zawartość NaCl

90 % min

Ziarno poniżej 1 mm

60 % max

Ziarno powyżej 6 mm

10 % max

Części nierozpuszczalne

8 % max

Zawartość wody

3 % max

Antyzrylacz(K4Fe(CN)6)

40 ppm

Przedmiot dostawy winien posiadać Pozytywną Opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów oraz Atest Państwowego Zakładu Higieny.

Wspólny słownik zamówień (CPV): 34927100-2 – Sól drogowa

Określenie zakresu zamówienia:

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę soli drogowej niezbrylającej do zwalczania śliskości zimowej. Zapotrzebowanie Zamawiającego uzależnione jest od warunków zimowych w danym sezonie i może ulegać zmianie, przy czym nie będzie ono mniejsze niż 150 ton oraz nie przekroczy 700 ton.


Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.

  1. Termin wykonania zamówienia: dwa sezony zimowe 2010/2011 i 2011/2012

  2. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

  • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

  • posiadania wiedzy i doświadczenia;

  • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

  • sytuacji ekonomicznej i finansowej.


  1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Pzp.


Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:


1.Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.


Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: Wykonawca wykazał/nie wykazał spełniania warunku udziału w postępowaniu.


2.Wiedza i doświadczenie:

Wykonawca winien wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie soli do zimowego utrzymania dróg o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł brutto każda oraz załączyć dokument potwierdzający, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.


Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń zgodnie z formułą: Wykonawca wykazał/nie wykazał spełniania warunku udziału w postępowaniu.


3. Potencjał techniczny:

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.


Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: Wykonawca wykazał/nie wykazał spełniania warunku udziału w postępowaniu.


4.Osoby zdolne do wykonania zamówienia:

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.


Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: Wykonawca wykazał/nie wykazał spełniania warunku udziału w postępowaniu.


5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.


Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: Wykonawca wykazał/nie wykazał spełniania warunku udziału w postępowaniu.



  1. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy


A. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.


B. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:

  1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.

  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.


C. Dokumenty podmiotów zagranicznych:

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.


D. Inne dokumenty:

I. Oferta zostanie sporządzona na formularzu ofertowym.

II. Do oferty należy załączyć:

1. Upoważnienie do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedstawionych w ofercie.

2. Zaakceptowany projekt umowy - akceptacja warunków zawartych w projekcie umowy wyrażona jest poprzez parafowanie przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy lub przez pełnomocnika każdej strony projektu umowy.

3. Pozytywną Opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów oraz Atest Państwowego Zakładu Higieny.

  1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

  2. Kryteria oceny ofert: cena – 100%

  3. Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej: www.sochaczew-powiat.bip.org.pl. Specyfikację można również uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie, ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew.

  1. Termin i miejsce składania ofert: 04.10.2010 r. godz. 10:00, siedziba Zamawiającego, pok. nr 10. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.10.2010 r. godz. 10:30, siedziba Zamawiającego, pok. nr 7.

  2. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

  3. Zamawiający nie przewiduje istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

  4. Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

  5. Inne informacje:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie przewiduje unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.


Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21.09.2010 r.





Sochaczew, dnia 21.09.2010 r.

Zatwierdził:

Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg

w  Sochaczewie

Małgorzata Dębowska


Pliki do pobrania:
SIWZ.doc

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4341595]

przewiń do góry