Wersja archiwalna 2009-10-07 16:34:25

Sochaczew: Prowadzenie serwisu eksploatacyjnego kotłowni olejowych w jednostkach organizacyjnych Powiatu Sochaczewskiego w latach 2009 - 2010
Numer ogłoszenia: 165647 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sochaczewski reprezentowany przez Zarząd Powiatu , ul. Marszałka J. Piłsudskiego 65, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8641840 lub 73, faks 046 8641871.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.sochaczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie serwisu eksploatacyjnego kotłowni olejowych w jednostkach organizacyjnych Powiatu Sochaczewskiego w latach 2009 - 2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie serwisu eksploatacyjnego kotłowni olejowych w jednostkach organizacyjnych Powiatu Sochaczewskiego w latach 2009 - 2010. W ramach prowadzonego serwisu eksploatacyjnego kotłowni wykonywane będą następujące prace: 1. Przegląd główny przeprowadzony raz w czasie trwania umowy. W ramach przeglądu głównego wykonane będą następujące czynności: 1) czyszczenie kotłów, 2) sprawdzenie szczelności połączeń instalacji kotłowni, 3) sprawdzenie działania urządzeń zabezpieczających przed przekroczeniem, dopuszczalnej temperatury i ciśnienia, 4) sprawdzenie i regulacja automatyki, 5) sprawdzenie działania układu zabezpieczenia przed zbyt niską temperaturą powrotu, 6) czyszczenie i regulacja palników, 7) sprawdzenie działania wentylacji nawiewno - wywiewnej kotłowni, 8) sprawdzenie szczelności przewodów odprowadzających spaliny do komina, 9) sprawdzenie szczelności instalacji drogi olejowej palnika, 10) sprawdzenie i regulacja pozostałych urządzeń objętych serwisem. 2. Przeglądy kontrolne prowadzone raz w miesiącu. W ramach przeglądu kontrolnego przeprowadzone będą następujące czynności: 1) sprawdzenie ciśnienia w instalacji, 2) sprawdzenie działania zaworu bezpieczeństwa, 3) sprawdzenie i regulacja nastaw urządzeń regulacyjnych, 4) przeprowadzanie regulacji nastaw automatyki w przypadku zmiany, 5) parametrów użytkowych kotłowni, 6) sprawdzenie szczelności instalacji kotłowni, 7) sprawdzenie działania wentylacji nawiewno - wywiewnej kotłowni, 8) usunięcie istniejących nieprawidłowości w działaniu sprawdzanych urządzeń. 9) wymiana części i materiałów zużywających się w czasie eksploatacji, 10) korekta nastaw palników potwierdzona wydrukiem analizy spalin, 11) spisywanie liczników godzin pracy poszczególnych kotłów wyposażonych fabrycznie w takie liczniki i na tej podstawie określenie przybliżonego zużycia oleju opałowego, oraz przekazanie tych danych w formie protokółu Zleceniodawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości i na zasadach określonych w niniejszym rozdziale SIWZ. Termin wniesienia wadium: do terminu składania ofert - do 7 października 2009 roku do godz. 11.00. Wadium wynosi: 1.000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych). Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt.4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium można wnieść w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego. Nr konta: 81 9283 0006 0011 2732 2000 0010 w Banku Spółdzielczym w Sochaczewie, ul. Reymonta 18 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego). Wadium wniesione w innej formie, niż gotówkowej, należy zdeponować u Skarbnika Powiatu w pokoju nr 1 w Starostwie Powiatowym w Sochaczewie przy ul. M. J. Piłsudskiego 65, w terminie jak wyżej.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień, tj.: Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego z ofertą: - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 Ustawy; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) W ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dotyczące konserwacji systemów grzewczych o wartości łącznej równej co najmniej cenie ofertowej (potwierdzone stosownym dokumentem, że zostały wykonane należycie - tzw. referencjami); b) Dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych z ofertą: - wykazu zawierającego wykonane lub wykonywane, w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegającego na konserwacji systemów grzewczych; - dokumentów potwierdzających, że zamówienia wymienione w wykazie zamówień, o którym mowa w punkcie poprzednim, zostały wykonane / są wykonywane z należytą starannością, wystawionych przez podmioty na rzecz których zamówienia zostały wykonane/są wykonywane; - wykazu osób, które będą świadczyć usługę wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 Ustawy; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - na kwotę minimum 100.000 złotych brutto. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonych z ofertą: - aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 złotych brutto; - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 Ustawy; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonych z ofertą: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 Ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne odbywać się będzie poprzez sprawdzenie oferty i określenie spełnienia wymogów formalnych oraz żądanych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów poprzez ocenę spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta, której treść winna odpowiadać treści formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.44 Ustawy, którego treść winna odpowiadać treści wzoru oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 Ustawy, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Wykaz zawierający wykonane lub wykonywane, w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na konserwacji systemów grzewczych; 4. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wymienione w wykazie zamówień, o którym mowa w pkt.3), zostały wykonane/są wykonywane z należytą starannością, wystawione przez podmioty na rzecz których zamówienia zostały wykonane/są wykonywane (Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie/wykonywanie zamówienia muszą zawierać następujące informacje: Nazwę Wykonawcy, Nazwę podmiotu na rzecz, którego zamówienie zostało wykonane/jest wykonywane, Potwierdzenie należytego wykonania/wykonywania zamówienia); 5. Wykaz osób, które będą świadczyć usługę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 6. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 złotych brutto; 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) oświadczenie wymienione w ust.1 w zakresie: - warunków określonych w art.22 ust.1, pkt.1), 2) i 3) Ustawy, wszyscy Wykonawcy mogą złożyć wspólnie, - warunków określonych w art.22 ust.1, pkt.4) Ustawy, Wykonawcy muszą złożyć indywidualnie. 2) dokumenty wymienione w ust.1 punkty od 3) do 7) mogą być złożone przez wszystkich Wykonawców wspólnie, 3) dokumenty wymienione w ust.1 punkty od 8) do 12) muszą być złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę indywidualnie. 9. Pełnomocnictwa - w przypadku, gdy ofertę podpisuje(ą) osoba inna niż wymieniona w odpisie z właściwego rejestru, zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwa albo przez notariusza. Załączone pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika oraz zakres umocowania pełnomocnika. Jeżeli dalsze pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie udzielone przez pełnomocnika Wykonawcy, należy załączyć (forma jak wyżej) również dalsze pełnomocnictwo. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/?tree=przetarg.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sochaczewie ul. M. J. Piłsudskiego 65 96 - 500 Sochaczew.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sochaczewie ul. M. J. Piłsudskiego 65 96 - 500 Sochaczew Pokój Nr 214 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

W imieniu Zarządu Powiatu

/-/

Tadeusz Koryś

Starosta Sochaczewski


rs_3421-07-2009_-_konserwacja_kotlowni_-_siwz.doc

rs_3421-07-2009_-_zalacznik_-_rodzaje_kotlow_i_lokalizacja.doc

rs_3421-07-2009_-_zp_12.doc

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3959903]

przewiń do góry