Wersja archiwalna 2008-07-23 14:29:35

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SOCHACZEWIE

ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT W POSTĘPOWANIU NA:

Dostawę paliw płynnych , olei silnikowych i  smarnych

I. ZAMAWIAJĄCY

 Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie ul. Gwardyjska 10 96-500 Sochaczew,

ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew, tel. (046) 862-25-68 , fax (046) 862-21-46,

 e-mail : pwzdrog@poczta.onet.pl

Osoby do kontaktów:

1.     w sprawach formalnych – Małgorzata Bakuła,

2.     w sprawach technicznych – Janusz Ciura,

w godz. od 8.00 do 14.00

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

2.1. Dostawa  paliw płynnych , olei silnikowych i smarnych z podziałem na części (GRUPY):

GRUPA I. Dostawa  paliw płynnych:

- benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej 95 w ilości 10 000 l

- olej napędowy w ilości 35 000 l

GRUPA II: dostawa olei silnikowych i smarnych do pojazdów i sprzętu drogowego

GRUPA III. dostawa olei silnikowych i smarnych do drobnego sprzętu drogowego tj: pilarek, kosiarek itp.

2.2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:

- zakup paliw wraz z tankowaniem bezpośrednio do zbiorników samochodów i sprzętu

- zakup paliw  do kanistrów dla drobnego sprzętu drogowego o małej pojemności zbiorników

- zakup paliw płynnych (część I) na terenie miasta Sochaczewa

- zakup paliw w formie bezgotówkowej

 2.3.Nomenklatura

Wspólny słownik zamówień (CPV): 23.11.12.00 , 23.12.11.00,  23.12.31.00,  23.12.30.00

2.4.Dopuszcza się złożenie ofert częściowych

2.5. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej 

2.6.Wielkość lub zakres zamówienia

Wielkość lub zakres zamówienia: jak w pkt. 2.1  oraz wg zapisów SIWZ

 Czas trwania zamówienia ; do dnia 31.07.2009 r.

III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

3.1 Wymagane wadium: nie pobiera się

3.2 Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:

3.2.1. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

3.2.2. Spełnia warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

3.2.3. Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętych zamówieniem,

3.2.4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3.2.5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

3.2.6. Posiadają stację paliw na terenie miasta Sochaczewa ( dotyczy GRUPY I)

3.2.7. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

3.2.8. Spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

3.3 Dokumenty lub oświadczenia, na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków

3.3.1 Oferta zostanie sporządzona na formularzu ofertowym ( na załączonym druku- załącznik nr 2  do niniejszej specyfikacji) – w którym należy podać cenę netto oraz cenę brutto całości przedmiotu zamówienia. Cena oferty powinna być wyliczona           na podstawie załącznika nr 2a do specyfikacji.

3.3.2. Do oferty należy dołączyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, ( za aktualny uznaje się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

3.3.3. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji             na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym

3.3.4. Upoważnienie do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedstawionych w ofercie

3.3.5 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne z przyczyn wymienionych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - na druku stanowiącym załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji.

3.3.6. Zaakceptowany projekt umowy-akceptacja warunków zawartych w projekcie umowy wyrażona jest poprzez parafowanie przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy lub przez pełnomocnika każdej strony projektu umowy.

 IV.TRYBY

4.1 tryb udzielenia zamówienia- przetarg nieograniczony

4.2  Kryteria oceny ofert: zaoferowana cena 100 %

4.3 Informacje administracyjne

4.4  Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień:

specyfikacja dostępna na stronie internetowej adres: http://www.sochaczew-powiat.bip.org.pl, w siedzibie Zamawiającego

lub za zaliczeniem pocztowym, oferent pokrywa koszt wysyłki.

 dodatkowe wyjaśnienia pod adresem : pwzdrog@poczta.onet.pl , w siedzibie Zamawiającego

4.5 Termin składania ofert 18.07.2008 r. do godziny- 10:00 , siedziba zamawiającego I p. pok.10

4.6 Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostatecznego terminu składania ofert

4.7  Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.07.2008 r. godzina 10:30, siedziba zamawiającego I p. pok.7

V. INNE INFORMACJE

5.1  Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE : Nie

5.2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

5.3  Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

5.4 Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.

5. 5 Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10.07.2008 r. pod numerem:..........................

Sochaczew, dnia 10.07.2008 r.

Podpisał:

Dyrektor

Powiatowego Zarządu Dróg

 w Sochaczewie

Małgorzata Dębowska

 

 

Załącznik nr 1 - SIWZ

Załącznik nr 2

Załącznik nr 2a

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4331334]

przewiń do góry