Informacja i wyborze najkorzystniejszej oferty
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SOCHACZEWIE
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT W POSTĘPOWANIU NA:
„Przebudowę drogi powiatowej Nr 3803W Plecewice – Plecewice”
I. ZAMAWIAJĄCY
Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie ul. Gwardyjska 10 96-500 Sochaczew,
Osoby do kontaktów: 1) w sprawach formalnych – Małgorzata Bakuła,
2) w sprawach technicznych – Halina Kalińska,
ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew, tel. (046) 862-25-68 , fax (046) 862-21-46, e-mail : pwzdrog@poczta.onet.pl
w godz. od 8.00 do 14.00
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
2.1. Przedmiotem zamówienia jest:
„Przebudowa drogi powiatowej Nr 3803W Plecewice – Plecewice”
Przebudowa odcinka drogi od km 0+000 – 0+730 na długości
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym przedmiarze robót.
2.3.Nomenklatura
Wspólny słownik zamówień (CPV): 45233220-7 „Roboty w zakresie nawierzchni dróg”
2.4. Nie dopuszcza się złożenia ofert częściowych
2.5. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej
2.6. Wielkość lub zakres zamówienia
Wielkość lub zakres zamówienia: jak w pkt. 2.1 oraz wg zapisów SIWZ
Czas trwania zamówienia ; do dnia 31 sierpnia 2008 r.
III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Warunki wymagane od Wykonawców:
3.1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe
3.2 Dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 zł. Na potwierdzenie wymagane jest dołączenie informacji banku, w którym Oferent posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Oferenta, wystawionej nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3.3 Potencjał kadrowy: Oferent musi dysponować personelem, posiadającym odpowiednie przygotowanie zawodowe, posiadającym wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia w danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji, w celu obsadzenia niżej podanych stanowisk. Oferent zobowiązany jest do wykazania, że Kierownik Budowy posiada uprawnienia w specjalności drogowej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. Zm.) oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Oferent poda informacje dotyczące kandydata na każde wyszczególnione niżej stanowisko. Pod względem doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełniać niżej podane wymagania.
3.4 Potencjał sprzętowy: Oferent musi wykazać, że posiada w pełni sprawne jednostki podstawowego sprzętu niezbędnego do realizacji zadania zgodnie ze Specyfikacją Techniczną.
3.5 Doświadczenie zawodowe Oferenta: Wymaga się, aby Oferent zrealizował jako Główny Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu , co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane z należytą starannością.
3.6 Podwykonawstwo: W przypadku korzystania z usług Podwykonawców Oferent jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji w tej sprawie zamawiający będzie rozumiał, że wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia podwykonawcom.
3.7 Wymagane wadium: nie pobiera się
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne, dokonywana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w SIWZ na podstawie formuły : spełnia/ nie spełnia
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia:
1. Formularz oferty (zał. Nr 1)
3. Zestawienie wartości inwestycji, kosztorys ofertowy, określający wynagrodzenie kosztorysowe (z cenami jednostkowymi i wartością robót, na załączonym druku – (zał. nr 1A,1B) .
4. Ogólny harmonogram realizacji zadania (na załączonym druku – zał. nr 2).
5. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej, technicznej Oferenta:
(1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
(2) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym , zwanym dalej „zamówieniem”.
(3) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie , że oferent nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne z przyczyn wymienionych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - na druku stanowiącym załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji.
(4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
(5) Informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót – zał. nr 4, 4A, ) z udokumentowaniem kwalifikacji zawodowych (życiorysy zawodowe, uprawnienia, zaświadczenia z Izby Inżynierów o wpisie na listę).
(6) Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia – (na załączonym druku – zał. nr 5).
(7) Informacja o robotach budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w ostatnich 5-ciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością- doświadczenie wykonawcy – zał. Nr 6
(8)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
(9) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
(10) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
(11) Informacja banku, w którym Oferent posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Oferenta, wystawionej nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
IV: TRYBY
1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
2. Kryteria oceny ofert: najniższa cena
3. Informacje administracyjne
3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień:
specyfikacja dostępna na stronie internetowej adres: www.sochaczew-powiat.bip.org.pl ,
siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym ,oferent pokrywa koszt wysyłki.
dodatkowe wyjaśnienia pod adresem : pwzdrog@poczta.onet.pl , w siedzibie Zamawiającego
3.2) Termin składania ofert : 25.04.2008 r. godzina 10:00 , siedziba zamawiającego, pok. nr 10
3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostatecznego terminu składania ofert
3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.04.2008 r. godzina 10:30, siedziba zamawiającego pok. 7
V. INNE INFORMACJE
5.1 Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE : Nie
5.2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
5.3 Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
5.4 Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.
5. 5 Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 04.04.2008 r. pod numerem: 68581-2008
Sochaczew, dnia 04.04.2008 r.
Podpisał:
Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg
w Sochaczewie
Małgorzata Dębowska
Część II - Przedmiar robót
Część III - Specyfikacja techniczna
Część IV - Dokumentacja projektowa
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Cholewa Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2008-06-02
- Informacja zaktualizowana przez: Cholewa Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-06-02 16:53:08
- Liczba odsłon: 856
- Historia dokumentu: