Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

ZP-12 str1

ZP-12 str2

ZP-21

 

Informacja o zawarciu umowy

 

 

Sochaczew: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3827W Sochaczew - Dębówka - Zielonka na terenie Gminy Sochaczew

Numer ogłoszenia: 63702 - 2008; data zamieszczenia: 31.03.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8622568, fax 046 8622146.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3827W Sochaczew - Dębówka - Zielonka na terenie Gminy Sochaczew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
Przebudowa drogi powiatowej Nr 3827W Sochaczew - Dębówka - Zielonka na terenie Gminy Sochaczew na trzech odcinkach o długości 500 m, 400 m, 1430 m.
W ramach inwestycji zaprojektowano wykonanie warstwy ścieralnej grubości 4 cm z betonu asfaltowego dla kategorii ruchu KR2 po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu istniejącej nawierzchni bitumicznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym przedmiarze robót

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA



III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·         Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego n/w warunki :
1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
2.Spełniają warunki zawarte w art.22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
2.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
3.Wiarygodność finansowa:
3.1 Oferent musi osiągnąć średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie /Rachunku zysków i strat/ pozycja /Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów / lub /Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi/) w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł.
3.2 Dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł.
4. Potencjał kadrowy:
Oferent musi dysponować personelem, posiadającym odpowiednie przygotowanie zawodowe, posiadającym wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia w danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji, w celu obsadzenia niżej podanych stanowisk. Oferent zobowiązany jest do wykazania, że Kierownik Budowy posiada uprawnienia w specjalności drogowej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. Zm.) oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Oferent poda informacje dotyczące kandydata na każde wyszczególnione niżej stanowisko. Pod względem doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełniać niżej podane wymagania.
Stanowisko: kierownik robót- całkowite doświadczenie ( liczba lat ) 5, w zakresie podobnych robót ( liczba lat ) 3, Stanowisko: majster robót- całkowite doświadczenie ( liczba lat ) 3, w zakresie podobnych robót ( liczba lat ) 2. 5. Potencjał sprzętowy
5.1 Oferent musi wykazać, że posiada w pełni sprawne jednostki podstawowego sprzętu niezbędnego do realizacji zadania, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną.
6. Doświadczenie zawodowe Oferenta.
Wymaga się, aby Oferent zrealizował jako Główny Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu , co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością.
7. Podwykonawstwo.
7.1 W przypadku korzystania z usług Podwykonawców Oferent jest zobowiązany do wykazania w ofercie części zamówienia, której zamierza powierzyć podwykonawcom.
Brak informacji w tej sprawie zamawiający będzie rozumiał, że wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia podwykonawcom.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia / nie spełnia

·         Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1. Oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia:
2. Formularz oferty (zał. Nr 1)
3. Kosztorys ofertowy, określający wynagrodzenie kosztorysowe (z cenami jednostkowymi i wartością robót, na załączonym druku - zał. nr 1A) .
4. Ogólny harmonogram realizacji zadania (na załączonym druku - zał. nr 2).
5. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej, technicznej Oferenta:
(1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
(2)koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym , zwanym dalej /zamówieniem/ (3)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie , że oferent nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne z przyczyn wymienionych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - na druku stanowiącym załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji.
(4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
(5) Oświadczenie o sytuacji finansowej za ostatnie 3 lata (na załączonym druku - zał. nr 4).
(6) Informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót - zał. nr 5, 5A, ) z udokumentowaniem kwalifikacji zawodowych (życiorysy zawodowe, uprawnienia, zaświadczenia z Izby Inżynierów o wpisie na listę).
(7) Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia - (na załączonym druku - zał. nr 6).
(8) Informacja o robotach budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w ostatnich 5-ciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością- doświadczenie wykonawcy - zał. Nr 7
(9) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
(10) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
(11) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
6. Dokumenty, o których mowa w punkcie 5. Oferent przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. Jeżeli załączona kserokopia dokumentu (z wymienionych w p.5) będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może zażądać przedłożenia przez Oferenta oryginału dokumentu lub notarialnie poświadczonej kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych.
7. 1 Jeżeli Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.5
1) ppkt. 1,4,9 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że:
a)Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b)Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
c)Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
2) ppkt. 9) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
7.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 7.1. , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
a7.3. Dokumenty, o których mowa w 7.1. i 7.2. są składane w formie oryginału lub kopii przetłumaczonych na język polski, poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sochaczew-powiat.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarzad Dróg w Sochaczewie ul Gwardyjska 10 96-500 Sochaczew.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarzad Dróg w Sochaczewie ul Gwardyjska 10 96-500 Sochaczew.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

SIWZ

Przedmiar robót

Wzór umowy

SST

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Cholewa Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 2008-05-07
  • Informacja zaktualizowana przez: Cholewa Tomasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-05-07 16:41:04
  • Liczba odsłon: 405
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3901030]

przewiń do góry