Sochaczew, dnia 13 marca 2008 roku
Wykonawcy wg rozdzielnika
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU PRZETARGU
Sprawa nr: RŚ. 3421/03/02/2008
dot.: przetargu nieograniczonego na „Wymianę stolarki okiennej w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sochaczewie przy ulicy Piłsudskiego 63 wraz z przebudową wejścia – budynek dawnego internatu męskiego, stołówka i sala konferencyjna”
Zarząd Powiatu Sochaczewskiego informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Wymianę stolarki okiennej w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sochaczewie przy ulicy Piłsudskiego 63 wraz z przebudową wejścia – budynek dawnego internatu męskiego, stołówka i sala konferencyjna” ofertę złożyło sześciu Wykonawców, którzy byli zainteresowani zrealizowaniem dostawy. Wymogi formalne w zakresie złożenia wymaganych dokumentów oraz wymogi techniczne w zakresie oferowanych pojazdów spełnione zostały przez wszystkich Wykonawców.
Zbiorcze zestawienie złożonych ofert
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Cena |
Data wpływu |
01 |
„Mazurek” Sp. z o.o. Studzianki 97 – 320 Wolbórz |
346.963,58 PLN netto / 423.295,57 PLN brutto |
07.03.2008 r., godz. 9.50 |
02 |
„Mebelpłyt” Marzena Grzegorczyk ul. Młodzianowska 26 – 600 Radom |
272.447,32 PLN netto / 332.385,73 PLN brutto |
07.03.2008 r., godz. 9.55 |
03 |
Przedsiębiorstwo Remontowo – Budowlane „Agad” Sp. z o.o. ul. Chrzanowskiego 23 B 87 – 100 Toruń |
335.806,00 PLN netto / 409.683,32 PLN brutto |
10.03.2008 r., godz. 8.20 |
04 |
Fabryka Okien i Drzwi BAS Sp. z o.o. ul. Smoluchowskiego 1 20 – 474 Lublin |
232.840,93 PLN netto / 284.065,93 PLN brutto |
10.03.2008 r., godz. 8.20 |
05 |
Bracia Nowaccy s.c. Andrzej Nowacki, Piotr Nowacki Plac Wiosny Ludów 2 61 – 831 Poznań |
321.062,35 PLN netto / 391.696,07 PLN brutto |
10.03.2008 r., godz. 8.20 |
06 |
Zakład Projektowo – Budowlany Korkosz Grażyna ul. Staszica 53 96 – 500 Sochaczew |
376.217,03 PLN netto / 458.984,78 PLN brutto |
10.03.2008 r., godz. 10.15 |
Uwagi: Podczas otwarcia ofert Zamawiający poinformował, że wpłynęły 6 ofert zabezpieczonych wadium, jak również, że zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 480.000 PLN brutto. Otwarcia ofert dokonano w obecności członków Komisji Przetargowej ze strony Zamawiającego (Stefan Grefkowicz, Jerzy Królik) oraz przedstawiciela jednego z Wykonawców – Pana Tadeusza Korkosza – Przedstawiciela Firmy Zakład Projektowo – Budowlany Korkosz Grażyna z Sochaczewa. |
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: realizacja prac budowlanych – remontowych polegających na wymianie drewnianej stolarki okiennej [komplet okien] w budynku III – kondygnacyjnym (dawny internat męski) oraz w budynku stołówki i sali konferencyjnej Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sochaczewie przy ulicy Piłsudskiego 63 wraz z przebudową wejścia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 – 7, 45.42.10.00 – 4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: zakończenie: 30.08.2008 roku.
4) Kryteria oceny ofert: Cena – 100 %
Tabela oceny ofert
Numer oferty |
Liczba pkt w kryterium cena – 100% (max 30 pkt) |
Liczba pkt w kryterium .................... |
Liczba pkt w kryterium .................... |
Liczba pkt w kryterium .................... |
Liczba pkt w kryterium .................... |
Razem |
1 |
20,1325 pkt |
--------------- |
--------------- |
---------------- |
---------------- |
20,1325 pkt |
2 |
25,6388 pkt |
--------------- |
--------------- |
---------------- |
---------------- |
25,6388 pkt |
3 |
20,8014 pkt |
--------------- |
--------------- |
---------------- |
---------------- |
20,8014 pkt |
4 |
30,0000 pkt |
--------------- |
--------------- |
---------------- |
---------------- |
30,0000 pkt |
5 |
21,7566 pkt |
--------------- |
--------------- |
---------------- |
---------------- |
21,7566 pkt |
6 |
18,5670 pkt |
--------------- |
--------------- |
---------------- |
---------------- |
18,5670 pkt |
Zamówienie pozyskała: Fabryka Okien i Drzwi BAS Sp. z o.o., z siedzibą przy ulicy Smoluchowskiego 1, 20 – 474 Lublin, zobowiązując się zrealizować przedmiot zamówienia za kwotę 284.065,93 złotych brutto.
Podpisanie umowy z Wykonawcą w zakresie przedmiotowego zamówienia będzie możliwe po upływie terminu, w którym Wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu przetargowym przysługują środki odwoławcze (protest).
Zamawiający prosi jednocześnie Wykonawców o niezwłoczne potwierdzenie otrzymania niniejszego zawiadomienia za pośrednictwem faksu zwrotnego na numer Zamawiającego (0 – 46) 864 – 18 – 71.
Z poważaniem
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP:
- Data udostępnienia w BIP: 2008-03-13
- Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-03-13 13:20:26
- Liczba odsłon: 211