Sochaczew: Polepszenie bazy lokalowej Domu Pomocy Społecznej w Sochaczewie poprzez adaptację budynku Prewentorium w Młodzieszynie i dobudowę pawilonu dla pensjonariuszy - wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysów inwestorskich
Numer ogłoszenia: 211278 - 2007; data zamieszczenia: 02.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sochaczewski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 65, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8641840 lub 73, fax 046 8641871.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.sochaczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Polepszenie bazy lokalowej Domu Pomocy Społecznej w Sochaczewie poprzez adaptację budynku Prewentorium w Młodzieszynie i dobudowę pawilonu dla pensjonariuszy - wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysów inwestorskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie kompletnych projektów budowlanych oraz wykonawczych we wszystkich branżach, ze wszystkimi uzgodnieniami, na budowę nowego obiektu dla pensjonariuszy z zapleczem i pomieszczeniami towarzyszącymi wraz z adaptacją istniejącego budynku po Prewentorium w Młodzieszynie dla potrzeb administracji Domu Pomocy Społecznej oraz parkingiem na terenie działki nr ewid. 299 o powierzchni
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4, 74.22.20.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
· Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) na zasadach określonych w niniejszym rozdziale SIWZ. Termin wniesienia wadium: do terminu składania ofert - do 27 listopada 2007 roku do godziny 1030. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium można wnieść w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego. Nr konta: 81 9283 0006 0011 2732 2000 0010 w Banku Spółdzielczym w Sochaczewie, ul. Reymonta 18 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego). Wadium wniesione w innej formie, niż gotówkowej, należy zdeponować u Skarbnika Powiatu w pokoju nr 1 w Starostwie Powiatowym w Sochaczewie przy ul. M. J. Piłsudskiego 65, w terminie jak wyżej..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne odbywać się będzie poprzez sprawdzenie oferty i określenie spełnienia wymogów formalnych oraz żądanych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów poprzez ocenę spełnia - nie spełnia:
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy - według wzoru przygotowanego przez Zamawiającego, stanowiący załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (w przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu), 2) oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 oraz art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg druku Zamawiającego (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu), 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu), 4) oświadczenie wykonawcy o akceptacji dokumentów przetargowych (w tym projektu umowy), wg wzoru na formularzu ofertowym (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu), 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu), 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu), 7) dowód wpłaty wadium, 8) wykaz właścicieli, osób zarządzających, bądź też przedstawicieli lub pełnomocników Wykonawcy (wraz ze wzorami podpisów), uprawnionych do podpisywania dokumentów w Firmie, wg druku Zamawiającego, 9) wypełniony wykaz usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia - należy wykazać wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej pracy projektowej dotyczącej budowy lub rozbudowy domu pomocy społecznej lub innego obiektu projektowanego o standardach takich jakie są wymagane dla domów pomocy społecznej, z podaniem wartości, dat wykonania i odbiorów. Do wykazu należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu), 10) wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - należy wykazać, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (projektanci oraz osoby sprawdzające) posiadają wymagane uprawienia w branżach: architektonicznej, konstrukcyjno - budowlanej, drogowej, instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych, instalacji teletechnicznych. Osoby te muszą należeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu). Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedstawiają wyżej wymienione dokumenty z uwzględnieniem przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zmawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://sochaczew-powiat.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sochaczewie ul. M. J. Piłsudskiego 65 96 - 500 Sochaczew.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2007 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sochaczewie ul. M. J. Piłsudskiego 65 96 - 500 Sochaczew Pokój Nr 11 (Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
rs_3421-07-2007_-_siwz_-_dokumentacja_projektowo_-_kosztorysowa_-_dps_prewentorium.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP:
- Data udostępnienia w BIP: 2007-11-02
- Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-11-02 15:46:09
- Liczba odsłon: 226