Sochaczew, dnia 10 grudnia 2020 roku

 

 

Wykonawcy wg rozdzielnika

 

 

Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert

 

„Konwojowanie wartości pieniężnych Starostwa Powiatowego w Sochaczewie w 2021 roku

 

 

sygn. postępowania: ZP.272.PU.18.2020

 

 

Zarząd Powiatu w Sochaczewie zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w postępowaniu na wybór Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi konwojowania wartości pieniężnych Starostwa Powiatowego w Sochaczewie z punktu kasowego mieszczącego się w obiekcie Zamawiającego przy ulicy Piłsudskiego 65 – do siedziby Oddziału Banko PEKAO S.A. przy ulicy 1 Maja 19 w Sochaczewie w 2021 roku.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 roku, poz.1843 z późn. zm.), gdyż wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 EURO (art.4 pkt.8 ustawy).

W sprawach nieuregulowanych zapisami ujętymi w niniejszym zapytaniu, zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 roku, poz.1740 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2020 roku, poz.838 z późn. zm.).

 

 

1. Zamawiający:

 

Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sochaczewie

ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 65

96 – 500 Sochaczew

Tel.: (46) 864 – 18 – 40

Faks: (46) 864 – 18 – 71

https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/

 

  1. Określenie przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest świadczenia usługi konwojowania wartości pieniężnych Starostwa Powiatowego w Sochaczewie z punktu kasowego mieszczącego się w obiekcie Zamawiającego przy ulicy Piłsudskiego 65 – do siedziby Oddziału Banko PEKAO S.A. przy ulicy 1 Maja 19 w Sochaczewie w 2021 roku:

Przedmiotem postępowania jest przyjęcie do wykonania czynności związanych z konwojowaniem wartości pieniężnych (odbieranych od kasjera Zamawiającego) od momentu pobrania ich z kasy Zamawiającego do momentu wpłacenia wartości pieniężnych przez pracownika Wykonawcy do kasy w Oddziale Banku PEKAO S.A. przy ulicy 1 Maja 19 w Sochaczewie, lub w odwrotnej kolejności tj. pobranie wartości pieniężnych przez pracownika Wykonawcy z kasy Banku i dostarczenie do kasy Zamawiającego, w godzinach wskazanych przez Zamawiającego (zazwyczaj w okolicach godziny 16.00 – po zakończeniu pracy kasy).

Ochrona i konwojowanie wartości pieniężnych będzie wykonywane przez pracowników Wykonawcy, przy użyciu własnych środków transportu Wykonawcy, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 roku (Dz. U z 2016 roku, poz.793) w sprawie wymagań, jakimi powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne.

Zamawiający szacuje, że w ciągu jednego roku wykonane będzie nie więcej niż 252 kursy konwojowania wartości pieniężnych. Jeden kurs oznacza przewóz wartości pieniężnych nie przekraczających 0,2 J.O. z kasy Zamawiającego do Oddziału Banku..

Przewidywana ilość konwojów do wykonania przez Wykonawcę nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do ich zlecenia w trakcie trwania umowy a zlecenie mniejszej ilości kursów nie może być podstawą do żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy z powodu ich ewentualnego niewykonania w ilości wskazanej powyżej.

CPV: 79.71.00.00-4, 98.34.11.40-8.

 

3. Termin wykonania zamówienia:

 

Czas obowiązywania niniejszej umowy ustala się na okres od dnia podpisania umowy (jednak nie wcześniej, niż od dnia 1 stycznia 2021 roku) do dnia 31 grudnia 2021 roku.

 

4. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia i pobrania dokumentacji:

 

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ul. Piłsudskiego 65, 96 – 500 Sochaczew lub telefonicznie pod numerem tel. (46) 864 – 18 – 45. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest: Ireneusz Góralczyk. Dopuszcza się kontakt poprzez e-mail na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl.

Zaproszenie do składania ofert, wraz z formularzem ofertowym, załącznikami, projektem umowy można pobrać w siedzibie Zamawiającego lub ze strony internetowej  BIP Starostwa Powiatowego w Sochaczewie https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/.

 

  1. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że działa zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia, tj. posiada aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony osób i mienia,
  2. wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej jedną usługę polegającą na konwojowaniu wartości pieniężnych o wartości minimum 10.000 złotych,
  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z tytułu ochrony osób i mienia na sumę nie mniejszą niż 50.000 złotych,
  4. wykonają usługę na własny koszt i ryzyko,
  5. zapewnią realizację zamówienia bez zaliczkowania w okresie realizacji umowy (rozliczenie po każdym pełnym miesiącu kalendarzowym świadczenia usługi),
  6. zapewnią minimum 14 dniowy termin płatności za każdy miesiąc świadczenia usług,
  7. nie byli skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.

 

  1. Zawartość oferty:

 

Oferta  powinna  zawierać następujące dokumenty:

  1. wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1,
  2. kserokopię zaświadczenia z właściwego rejestru, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (ewidencja działalności gospodarczej lub KRS) oraz kserokopię koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wystawionej przez właściwego ministra, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
  3. kserokopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z tytułu ochrony osób i mienia zgodnie z pkt 5.3 zapytania, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
  4. oświadczenie o niekaralności – załącznik Nr 2,
  5. parafowany projekt umowy – załącznik Nr 3.

Zamawiający przewiduje możliwość żądania wyjaśnień w zakresie złożonych ofert, jak również ich uzupełnienia w zakresie wymaganych dokumentów, za wyjątkiem poprawiania ceny przez Wykonawców.

 

  1. Kryteria wyboru.

 

Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny brutto za przedmiot zamówienia, która obejmować będzie wszystkie czynności związane ze świadczeniem usługi ochrony – wynagrodzenie za 1 kurs konwojowania wartości pieniężnych – 100%.

Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres trwania umowy.

Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmian przepisów ogólnie obowiązujących dotyczących podatku VAT.

Ocena ofert – ocenie poddane zostaną tylko oferty, które będą spełniały wszystkie warunki określone w niniejszym zapytaniu ofertowym i zawierały dokumenty i oświadczenia wymagane przez Zamawiającego.

 

  1. Opis sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty:

 

Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tę, która spełnia wszystkie postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz posiada najniższą cenę.

 

  1. Forma, miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:

 

Ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką) na druku „formularz ofertowy”, wraz załącznikami.

Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

Oferta i wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy lub przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy, zgodnie ze stosownymi dokumentami oraz przepisami prawa. W przypadku podpisania oferty przez osobę, która posiada pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy do oferty należy załączyć właściwe pełnomocnictwo lub inny dokument wskazujący umocowanie prawne tej osoby.

Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/ osób podpisujących ofertę.

Zaleca się ponumerowanie i spięcie (zszycie) w sposób trwały, wszystkich stron oferty w celu uniknięcia dekompletacji jej zawartości.

Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 18 grudnia 2020 roku do godz.12.00 w siedzibie Zamawiającego w Biurze Podawczym (parter budynku Starostwa Powiatowego) – osobiście lub dostarczyć za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego dnia 18 grudnia 2020 roku o godz.12.30 w pokoju Nr 217 (Mała Sala Konferencyjna).

Na kopercie należy umieścić nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, nazwę i adres Zamawiającego oraz napis: „Oferta na świadczenie usługi konwojowania wartości pieniężnych Starostwa Powiatowego w Sochaczewie w 2020 roku. Nie otwierać przed dniem 18 grudnia 2020 roku przed godziną 12.30”.

W przypadku ofert dostarczonych pocztą lub poprzez kuriera za dzień wpływu uznaje się dzień dostarczenia oferty do Zamawiającego.

Ze względu na panujący stan zagrożenia epidemicznego w związku z występowaniem koronawirusa SARS-CoV-2, Zamawiający zaleca złożenie oferty w formie elektronicznej oraz przesłanie jej wraz z załącznikami (zeskanowane dokumenty w plikach .pdf – dokumenty powinny być wcześniej wydrukowane, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy oraz opieczętowane) na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl. Termin doręczenia oferty upływa w dniu 18 grudnia 2020 roku o godz.12.00. Zamawiający informuje, że nie dysponuje narzędziami, które uniemożliwiłyby zapoznania się z treścią oferty złożonymi w powyższy sposób przed datą składania ofert, a w związku z tym informuje, by je składać za elektronicznym zwrotnym potwierdzeniem odbioru, co pozwoli zweryfikować Wykonawcy datę zapoznania się przez Zamawiającego ze złożoną ofertą oraz zapewni nienaruszenie zasad uczciwej konkurencji.

 

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie nie będzie podlegała ocenie.

 

10. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.

 

Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:

  1. nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału postępowaniu,
  2. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
  3. koszt wykonania usługi jest wyższy, niż suma środków przeznaczona na zrealizowanie zamówienia.

 

11. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę, adres Wykonawcy i cenę usługi, którego ofertę wybrano zostanie przekazana Wykonawcy odrębnym pismem, najpóźniej w terminie 30 dni od dnia składania ofert, a jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów – 7 dni od dnia na złożenie wyjaśnień lub uzupełnienie dokumentów. Zamawiający nie przewiduje procedur odwoławczych.

 

12. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:

 

W terminie wskazanym przez Zamawiającego wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy o treści zgodnej z załączonym wzorem i na warunkach złożonej oferty.

 

 

Sochaczew, dnia 10 grudnia 2020 roku                             

 

W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie

Jolanta Gonta /-/

Starosta Sochaczewski

Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4333961]

przewiń do góry