Sochaczew, dnia 11 lipca 2019 roku

 

 

 

Wykonawcy wg rozdzielnika

 

 

 

Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert

 

„Dostawa oprogramowania antywirusowego do komputerowych jednostek roboczych będących na wyposażeniu Starostwa Powiatowego w Sochaczewie

 

 

 

sygn. postępowania: ZP.272.PU.11.2019

 

 

Zarząd Powiatu w Sochaczewie zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w postępowaniu na wybór Wykonawcy w zakresie dostawy oprogramowania antywirusowego do komputerowych jednostek roboczych będących na wyposażeniu Starostwa Powiatowego w Sochaczewie.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 roku, poz.1986 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 EURO (art.4 pkt.8 ustawy).

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2019 roku, poz.1145).

 

1. Zamawiający:

 

Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sochaczewie

ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 65

96 – 500 Sochaczew

Tel.: (46) 864 – 18 – 40

Faks: (46) 864 – 18 – 71

https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/

 

2.   Określenie przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa oprogramowania antywirusowego Eset Endpoint Antivirus NOD32 Suite – 65 licencji oraz Eset Endpoint Security Suite – 25 licencji na okres 1 roku (uzależnione od warunków handlowych) do komputerowych jednostek roboczych będących na wyposażeniu Starostwa Powiatowego w Sochaczewie.

48.00.00.00-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Oprogramowanie stanowiące przedmiot zamówienia powinno zostać dostarczone Zamawiającemu na trwałym nośniku danych (płyta CD/DVD, pendrive) lub poprzez wskazanie dostępu do plików źródłowych przez internet. Wykonawca wraz z oprogramowaniem powinien dostarczyć wymaganą ilość licencji wraz z kluczami w sposób przewidziany dla dostawy oprogramowania.

Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie był przedmiotem praw osób trzecich.

Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił minimum 6 miesięcznej gwarancji na nośniki danych, jeżeli w takiej formie dostarcza oprogramowanie wraz z licencjami.

Uwaga! Gwarancja Wykonawcy nie może ograniczać gwarancji producenta.

Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia oferowany Zamawiającemu musi spełniać wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie oraz posiadać odpowiednie pozwolenia dopuszczające do obrotu na terytorium Polski, w tym w zakresie dysponowania prawami autorskimi do oferowanego oprogramowania.

Wykonawca zapewni opiekę techniczną w podstawowym zakresie w czasie korzystania z oprogramowania przez okres objęty licencją (1 rok) w dniach i godzinach pracy Zamawiającego (poniedziałek – piątek w godzinach 8.00 – 16.00).

Wykonawca zapewni aktualizację oprogramowania oraz bibliotek przez Internet w czasie trwania ważności abonamentu (1 rok).

Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

 

3. Termin wykonania zamówienia:

 

Wykonawca obowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia – tj. dostarczyć oprogramowanie wraz z licencjami do dnia 10 sierpnia 2019 roku.

 

4. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia i pobrania dokumentacji:

 

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ul. M. J. Piłsudskiego 65,           96 – 500 Sochaczew lub telefonicznie pod numerem tel. (46) 864 – 18 – 32 lub 864 – 18 – 89. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: Pan Ireneusz Góralczyk (sprawy formalno – prawne) oraz Pan Marcin Łużyński (opis przedmiotu zamówienia). Dopuszcza się kontakt poprzez pocztę elektroniczną na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl.

Zaproszenie do składania ofert, wraz z formularzem ofertowym, załącznikami, projektem umowy można pobrać w siedzibie Zamawiającego lub ze strony internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sochaczewie https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/.

 

5.    Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

      1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

      2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

      3. wykonają usługę na własny koszt i ryzyko,

      4. zapewnią realizację zamówienia bez zaliczkowania w okresie realizacji umowy,

      5. zapewnią minimum 30 – dniowy termin płatności po zrealizowaniu usługi,

      6. nie byli skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.

 

  1. Zawartość oferty:

 

Oferta  powinna  zawierać następujące dokumenty:

    1. wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1,

    2. kserokopię zaświadczenia z właściwego rejestru, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (ewidencja działalności gospodarczej lub KRS),

    3. oświadczenie o niekaralności – załącznik Nr 2,

      Zamawiający przewiduje możliwość żądania wyjaśnień w zakresie złożonych ofert, jak również ich uzupełnienia w zakresie wymaganych dokumentów, za wyjątkiem poprawiania ceny przez Wykonawców.

       

  1. Kryteria wyboru.

     

    Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej zaoferowanej ceny brutto za wynagrodzenia Wykonawcy za przedmiot zamówienia (za okres 1 roku – w zależności od dysponowania środkami finansowymi na realizację zamówienia oraz warunkami oferty handlowej).

    Kryteria cenowe:

    Wynagrodzenie Wykonawcy za dostawę oprogramowania                                                – 100 %

Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji.

 

8.    Opis sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty:

 

Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tę, która spełnia wszystkie postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz posiada najniższą cenę, zgodnie z kryteriami określonymi w punkcie 7 zapytania ofertowego.

 

  1. Forma, miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:

     

Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie elektronicznej i przesłać ją wraz z załącznikami (zeskanowane dokumenty w plikach .pdf – dokumenty powinny być wcześniej wydrukowane, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy oraz opieczętowane) na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl i it@powiatsochaczew.pl. Termin doręczenia oferty upływa w dniu 23 lipca 2019 roku o godz. 12.00. Po upływie tego terminu Zamawiający zapozna się ze złożonymi ofertami i dokona ich oceny.

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie nie będzie podlegała ocenie.

 

11. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.

 

Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:

  1. nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału postępowaniu,

  2. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,

  3. koszt realizacji dostawy jest wyższy, niż suma środków przeznaczona na zrealizowanie zamówienia.

     

12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę, adres Wykonawcy i cenę usługi, którego ofertę wybrano zostanie przekazana Wykonawcy odrębnym pismem, najpóźniej w terminie 7 dni od dnia składania ofert, a jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów – 7 dni od dnia na złożenie wyjaśnień lub uzupełnienie dokumentów. Zamawiający nie przewiduje procedur odwoławczych.

13. Informacja końcowe:

 

W terminie do 3 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty wybranemu Wykonawcy zostanie zlecona realizacja dostawy przedmiotu zamówienia w terminie określonym w zapytaniu.

Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę VAT w terminie do 7 dni od dnia przekazania kompletu oprogramowania stanowiącego przedmiot zamówienia.

Fakturę należy wystawiać na: Powiat Sochaczewski; ul. M. J. Piłsudskiego 65; 96 – 500 Sochaczew; NIP: 837 – 15 – 11 – 868, a jako płatnika wskazać: Starostwo Powiatowe w Sochaczewie; ul. M. J. Piłsudskiego 65; 96 – 500 Sochaczew.

Zapłata należności za realizację przedmiotu zamówienia nastąpi przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze VAT w terminie minimum 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.

Zapłatę uważa się za dokonaną w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.



 

Sochaczew, dnia 11 lipca 2019 roku


W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie

Tadeusz Głuchowski /-/

Wicestarosta Sochaczewski

w/z Starosty



zp.272.pu.11.2019_-_dostawa_oprogramowania_antywirusowego_-_zapytanie_ofertowe.doc

zp.272.pu.11.2019_-_dostawa_oprogramowania_antywirusowego_-_zapytanie_ofertowe.pdf

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
  • Data udostępnienia w BIP: 2019-07-26
  • Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2019-07-11 17:29:31
  • Liczba odsłon: 385
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3940453]

przewiń do góry