Sochaczew, dnia 31 maja 2019 roku

 

 

 

Wykonawcy zainteresowani wzięciem udziału w postępowaniu

 

 

 

Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert: Naprawa pokrycia dachowego stropodachów na dwóch budynkach Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sochaczewie

 

 

 

sygn. postępowania: ZP.272.PU.09.2019

 

 

Zarząd Powiatu w Sochaczewie zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do składania ofert w postępowaniu na wybór Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych, polegających na naprawie pokrycia dachowego stropodachów na dwóch budynkach Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sochaczewie.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 roku, poz.1986 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 EURO (art.4 pkt.8 ustawy).

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2018 roku, poz.1025 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 roku, poz.1202 z późn. zm.).

 

1. Zamawiający:

 

Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu

ul. Marszałka Jozefa Piłsudskiego 65

96 – 500 Sochaczew

Tel.: (46) 864 – 18 – 40

Faks: (46) 864 – 18 – 71

https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/

 

2.   Określenie przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiot zamówienia obejmuje realizację prac budowlanych w zakresie naprawy pokrycia dachowego stropodachów na dwóch budynkach (łącznik + sala gimnastyczna) Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sochaczewie przy ulicy M. J. Piłsudskiego 63.

  1. Naprawa pokrycia dachowego stropodachów na budynkach ZSRCKU – ŁĄCZNIK – zakres rzeczowy:

    1. Remont kominów wentylacyjnych,

    2. Obróbki blacharskie (ściany + kominy),

    3. Pokrycie dachów o powierzchni 516,4 m2 papą termozgrzewalną grubości 5,2 mm.,

    4. Demontaż i ponowny montaż na kotwach dystansowych drabiny metalowej,

    5. Demontaż i montaż instalacji odgromowej z użyciem nowych materiałów,

    6. Badania, pomiary i roboty uzupełniające instalacji odgromowej,

    7. Wywóz i utylizacja materiałów z demontażu.

  1. Naprawa pokrycia dachowego stropodachów na budynkach ZSRCKU – SALA GIMNASTYCZNA – zakres rzeczowy:

    1. Pokrycie dachów o powierzchni 678,68 m2 papą termozgrzewalną grubości 5,2 mm.,

    2. Demontaż i ponowny montaż na kotwach dystansowych drabiny metalowej,

    3. Demontaż i montaż instalacji odgromowej z użyciem nowych materiałów,

    4. Badania, pomiary i roboty uzupełniające instalacji odgromowej.

      Szczegółowy zakres prac z przedmiarem robót określony został w kosztorysie nakładczym (pełnym, bez cen) i przedmiarze robót.

      Kody CPV:

      45.00.00.00-7             Roboty budowlane

      45.21.42.00-2             Roboty budowlane obiektów związanych ze szkolnictwem

      45.26.10.00-4             Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

      45.31.23.10-3             Ochrona odgromowa

      Prace budowlane w ramach realizacji inwestycji należy prowadzić pod nadzorem uprawnionych osób zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, zasadami BHP na placu budowy oraz warunkami technicznymi wykonywania i odbioru prac budowlano – montażowych. Przy montażu elementów wyposażenia należy stosować się do zaleceń producenta wybranego systemu. Z uwagi na prowadzenie prac na obiekcie szkolnym, prace należy prowadzić w sposób zapewniający normalne funkcjonowanie placówki oraz z zachowaniem szczególnego bezpieczeństwa przebywających na terenie obiektu młodzieży szkolnej.

 

3. Termin wykonania zamówienia:

 

Wykonawca obowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do dnia 30 sierpnia 2019 roku (łącznie z podpisaniem protokołu odbioru końcowego bez uwag), z możliwością wydłużenia okresu realizacji prac związanych z wystąpieniem niesprzyjających warunków pogodowych. Rozpoczęcie prac będzie możliwe po dokonaniu uzgodnień z Zamawiającym, z uwzględnieniem występujących warunków pogodowych i przyjętej technologii wykonania prac budowlanych.

 

4. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia i pobrania dokumentacji:

 

Zamawiający informuje, że szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ul. M. J. Piłsudskiego 65, 96 – 500 Sochaczew lub telefonicznie pod numerem tel. (46) 864 – 18 – 45. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest: Pan Ireneusz Góralczyk (sprawy formalno – prawne). Wyjaśnienia dotyczące opisu przedmiotu zamówienia będą udzielane przez upoważnioną osobę po kontakcie z projektantem. Dopuszcza się kontakt poprzez pocztę elektroniczną na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl.

Zamawiający ponosi odpowiedzialność jedynie za treść wyjaśnień przekazywanych pisemnie lub publikowanych na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Sochaczewie.

Zaproszenie do składania ofert, wraz z formularzem ofertowym, załącznikami, projektem umowy można pobrać w siedzibie Zamawiającego lub ze strony internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sochaczewie https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/.

 

5.    Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

      1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie – Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu (lub remoncie) połaci dachowych krytych papą termozgrzewalną o wartości co najmniej 30.000 złotych,

      2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – Wykonawca dysponuje kierownikiem budowy w branżach wymaganych dla zrealizowania zamówienia (uprawnienia w branży budowlanej oraz w branży elektrycznej), z aktualną przynależnością do samorządu zawodowego,

      3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

      4. zrealizują roboty budowlane na własny koszt i ryzyko,

      5. zapewnią realizację zamówienia bez zaliczkowania w okresie realizacji umowy,

      6. zapewnią minimum 36 – miesięczny okres gwarancji na zrealizowane roboty budowlane,

      7. zapewnią minimum 30 – dniowy termin płatności po zrealizowaniu robót budowlanych,

      8. nie byli skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.

 

  1. Zawartość oferty:

 

Oferta  powinna  zawierać następujące dokumenty:

    1. wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1,

    2. kserokopię zaświadczenia z właściwego rejestru, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (ewidencja działalności gospodarczej lub KRS) oraz kserokopie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi oraz przynależności do samorządu zawodowego,

    3. oświadczenie o niekaralności – załącznik Nr 2,

    4. parafowany projekt umowy – załącznik Nr 3,

    5. kosztorys ofertowy, przygotowany w oparciu o przedmiar robót – załącznik Nr 4,

    6. zaświadczenia (kserokopie): o posiadaniu wymaganych uprawnień do nadzorowania robót przez osoby mające realizować zamówienie oraz przynależności do samorządu zawodowego – w branży budowlanej i w branży elektrycznej,

    7. pełnomocnictwo – jeżeli wymaga tego sposób reprezentacji Wykonawcy.

      Zamawiający przewiduje możliwość żądania wyjaśnień w zakresie złożonych ofert, jak również ich uzupełnienia w zakresie wymaganych dokumentów, za wyjątkiem poprawiania ceny przez Wykonawców.

       

  1. Kryteria wyboru.

     

    1. Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej zaoferowanej łącznej ceny brutto za wynagrodzenia Wykonawcy za przedmiot zamówienia.

                Kryteria cenowe:

                Wynagrodzenie Wykonawcy za roboty budowlane                                       – 100 %

    2. Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji.

    3. Cena ofertowa obejmuje również wynagrodzenie na wszystkie obowiązki Wykonawcy, niezbędne do zrealizowania zamówienia i podana została w poziomie cen z okresu złożenia oferty. W cenie ujęto między innymi koszty uzyskania niezbędnych badań, ekspertyz, opinii, itp., także koszty robót, których wykonanie niezbędne jest do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, jak np.: koszty wszystkich robót przygotowawczych, koszty utrzymania, dozoru i ubezpieczenia budowy, koszty uporządkowania placu budowy.

    4. Odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną cenę ofertową obejmuje także:

    1. organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy,

    2. ubezpieczenie budowy,

    3. po zakończeniu robót, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,

    4. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem umowy.

    1. Ceny jednostkowe przyjęte w kosztorysie ofertowym są cenami zryczałtowanymi i nie podlegają zmianie do zakończenia budowy.

 

8.    Opis sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty:

 

Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tę, która spełnia wszystkie postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz posiada najniższą cenę, zgodnie z kryteriami określonymi w punkcie 7 zapytania ofertowego.

 

  1. Forma, miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:

     

Ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką) na druku „formularz ofertowy”, wraz załącznikami.

Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 17 czerwca 2019 roku do godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego w Biurze Podawczym (parter budynku Starostwa Powiatowego) – osobiście lub dostarczyć za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego dnia 17 czerwca 2019 roku o godz. 12.30 w pokoju Nr 217 (Mała Sala Konferencyjna)

Na kopercie należy umieścić nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, nazwę i adres Zamawiającego oraz napis: „Naprawa pokrycia dachowego stropodachów na dwóch budynkach Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sochaczewie. Nie otwierać przed dniem 17 czerwca 2019 roku przed godziną 12.30”.

W przypadku ofert dostarczonych pocztą lub poprzez kuriera za dzień wpływu uznaje się dzień dostarczenia oferty do Zamawiającego.

Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie elektronicznej (jeżeli Wykonawca nie będzie załączał próbek) i przesłanie jej wraz z załącznikami (zeskanowane dokumenty w plikach .pdf – dokumenty powinny być wcześniej wydrukowane, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy oraz opieczętowane) na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl lub igoralczyk@powiatsochaczew.pl. Termin doręczenia oferty upływa w dniu 17 czerwca 2019 roku o godz.12.00. Zamawiający informuje, że nie dysponuje narzędziami, które uniemożliwiłyby zapoznania się z treścią oferty złożonymi w powyższy sposób przed datą składania ofert, a w związku z tym informuje, by je składać za elektronicznym zwrotnym potwierdzeniem odbioru, co pozwoli zweryfikować Wykonawcy datę zapoznania się przez Zamawiającego ze złożoną ofertą oraz zapewni nienaruszenie zasad uczciwej konkurencji.

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie nie będzie podlegała ocenie.

 

11. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.

 

Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:

  1. nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału postępowaniu,

  2. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,

  3. koszt wykonania usługi jest wyższy, niż suma środków przeznaczona na zrealizowanie zamówienia.

     

12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę, adres Wykonawcy i cenę usługi, którego ofertę wybrano zostanie przekazana Wykonawcy odrębnym pismem. Jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów – czynności te ulegną wydłużeniu o czas niezbędny na złożenie wyjaśnień lub uzupełnienie dokumentów. Zamawiający nie przewiduje procedur odwoławczych.

13. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:

 

W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego po dokonaniu wyboru oferty, wybrany w tym zakresie Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy o treści zgodnej z załączonym wzorem i na warunkach złożonej oferty

 

 

Sochaczew, dnia 31 maja 2019 roku    



W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie

Tadeusz Głuchowski /-/

Wicestarosta Sochaczewski

w/z Starosty      


zp.272.pu.09.2019_-_naprawa_dachow_w_zs_rcku_w_sochaczewie_-_zapytanie_ofertowe.doc

zp.272.pu.09.2019_-_naprawa_dachow_w_zs_rcku_w_sochaczewie_-_zapytanie_ofertowe.pdf

zp.272.pu.09.2019_-_naprawa_dachow_w_zs_rcku_w_sochaczewie_-_kosztorys_ofertowy_-_lacznik.pdf

zp.272.pu.09.2019_-_naprawa_dachow_w_zs_rcku_w_sochaczewie_-_kosztorys_ofertowy_-_sala_gimnastyczna.pdf

zp.272.pu.09.2019_-_naprawa_dachow_w_zs_rcku_w_sochaczewie_-_kosztorys_ofertowy_szczegolowy_-_lacznik.pdf

zp.272.pu.09.2019_-_naprawa_dachow_w_zs_rcku_w_sochaczewie_-_kosztorys_ofertowy_szczegolowy_-_sala_gimnastyczna.pdf

                 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
  • Data udostępnienia w BIP: 2019-06-19
  • Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2019-05-31 14:05:21
  • Liczba odsłon: 392
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3948714]

przewiń do góry