Sochaczew, dnia 25 stycznia 2019 roku

 

 

 

 

Wykonawcy wg rozdzielnika

 

 

 

 

Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert

 

„Przygotowanie koncepcji architektonicznej i wykonanie na jej podstawie kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie przebudowy boiska dla Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sochaczewie w ramach Powiatowego Budżetu Obywatelskiego na 2019 rok

 

 

sygn. postępowania: ZP.272.PU.02.2019

 

Zarząd Powiatu w Sochaczewie zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w postępowaniu na wybór Wykonawcy w zakresie świadczenia usług projektowych – przygotowania koncepcji architektonicznej i wykonanie na jej podstawie kompletnej dokumentacji projektowej (branżowych projektów budowlanych i wykonawczych) wraz z kosztorysami, przedmiarami robót, STWiOR i planem BIOZ, w zakresie przebudowy boiska dla Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sochaczewie w ramach Powiatowego Budżetu Obywatelskiego na 2019 rok.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 roku, poz.1986 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 EURO (art.4 pkt.8 ustawy).

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2018 roku, poz.1025 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 roku, poz.1202 z późn. zm.).

 

1. Zamawiający:

 

Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sochaczewie

ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 65

96 – 500 Sochaczew

Tel.: (46) 864 – 18 – 40

Faks: (46) 864 – 18 – 71

https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/

 

2.   Określenie przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przygotowanie koncepcji architektonicznej (wraz z wizualizacjami) i wykonanie na jej podstawie kompletnej dokumentacji projektowej (branżowych projektów budowlanych i wykonawczych) wraz z kosztorysami, przedmiarami robót, STWiOR i planem BIOZ, w zakresie przebudowy boiska dla Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sochaczewie przy ulicy M. J. Piłsudskiego 63 (działka Nr ewid.2005/20) w ramach Powiatowego Budżetu Obywatelskiego na 2019 rok. Przygotowana dokumentacja powinna pozwolić na uzyskanie stosownych pozwoleń i decyzji.

71.00.00.00–8            Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71.00.00.00–8            Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71.22.00.00–6            Usługi projektowania architektonicznego

71.24.00.00–2            Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

 

I. Założenia do projektowania dla Wykonawców:

 

  1. Przebudowa boiska w zakresie umożliwiającym głównie uprawianie lekkiej atletyki w zakresie określonym wnioskiem do Sochaczewskiego Powiatowego Budżetu Obywatelskiego na 2019 rok. Zgodnie z załączonym wnioskiem, projektowana przebudowa ma dotyczyć m.in. bieżni przy boisku ZS RCKU w Sochaczewie – w zakresie proponowanym przez wnioskodawców, a mianowicie:

  1. wymiany żużlowej nawierzchni dotychczasowej bieżni na odcinku około 340 m i szerokości 3,75 m. Wnioskodawcy proponują wykonania nowego podłoża z polistyremu lub tartanu, odpornego na obuwie z kolcami, przepuszczalne dla wody z jednostronnym spadkiem poprzecznym,

  2. budowy zeskoczni do skoku w dal, zlokalizowanej obok bramek na boisku trawiastym, składającej się z bieżni jednotorowej o długości łącznej 25 m i szerokości 1 m. Bieżnia z nawierzchnią tartanową stanowić będzie rozbieg dla skoku w dal. Byłaby to nawierzchnia sportowa, poliuretanowo – gumowa. Belka do odbicia będzie wykonana z żywicy epoksydowej, laminowana. Zeskocznia wypełniona piaskiem kwarcowym lub rzecznym o granulacji 0,2 mm na warstwie geowłókniny z warstwą filtracyjną. Brzegi zeskoczni z piaskiem należy proponuje się obramować zaimpregnowanymi krawędziami drewnianymi,

  3. budowy, również na boisku, rzutni do pchnięcia kulą o średnicy wewnętrznej 2,135 m z dokładnością do 5 mm. Sektor rzutu o nawierzchni tartanowej długości minimalnej 15 m.

  4. Boisko trawiaste, które okala bieżnia, posiada już odwodnienia. Proponuje się  wykonanie nowej podbudowy i właściwej nawierzchni, z wymianą nawierzchni trawiastej włącznie.

  5. Całość kompleksu sportowego proponuje się uzupełnić o elementy niezbędne dla osób korzystających z obiektu, w tym montaż 20 szt. ławek sportowych oraz wykonanie oświetlenia terenu w zakresie rzeczowym określonym na podstawie stosownych obliczeń. Wnioskodawcy sugerują wykorzystanie lamp solarnych (hybrydowych) typu LED.

  1. Wykonanie niezbędnych badań geologicznych, celem sprawdzenia możliwości terenu do posadowienia na nim obiektów sportowych i infrastruktury towarzyszącej.

  2. Uwzględnienie wymagań prawnych powszechnie obowiązujących lub MPZP w zakresie terenu biologicznie czynnego.

  3. Dokumentacja ma zostać opracowana dwuetapowo – w pierwszej kolejności ma zostać przedstawiona Zamawiającemu koncepcja architektoniczno wraz z wizualizacjami. Po akceptacji koncepcji przez Zamawiającego oraz wskazaniu ewentualnych modyfikacji i uwzględnieniu ewentualnych dodatkowych potrzeb – przygotowanie kompletnej dokumentacji – zgodnie z zakresem zapytania ofertowego.

  4. Przyjęte rozwiązania projektowe powinny zapewniać jak najlepszy stosunek rozwiązań funkcjonalno – użytkowych oraz jakościowych do przewidzianych do poniesienia kosztów budowy, a w szczególności pozwolić na wykonanie prac w kwocie przewidzianej na sfinansowanie inwestycji w ramach PBO (w załączeniu wstępna poglądowa uproszczona wycena kosztorysowa).

     

    II. Wymagana zawartość opracowania:

 

  1. Zamawiający oczekuje otrzymania wielobranżowej dokumentacji budowy zespołu boisk wielofunkcyjnych, opracowanej w zakresie pozwalającym na:

    1. dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych,

    2. ogłoszenie przetargu na wykonanie robot budowlanych w zakresie objętym opracowaniem i realizację pełnowartościowego przedmiotu zamówienia.

  1. Dokumentacja projektowa winna być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz spełniać obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego, przepisy techniczno – budowlane, przepisy powiązane i normy.

    Projekty budowlane i wykonawcze nie mogą zawierać znaków towarowych wyrobów budowlanych.

    Po stronie Wykonawcy leży uzyskanie map do celów projektowych.

    W ramach prac projektowo – kosztorysowych należy uwzględnić rozwiązania projektowe dotyczące usunięcia lub zastosowania środków technicznych mających na celu  zabezpieczenie ewentualnych kolizji istniejących instalacji z projektowanymi elementami obiektu.

    Wykonawca winien też przeprowadzić niezbędne badania geotechniczne, jeżeli będzie tego wymagało posadowienie poszczególnych obiektów lub urządzeń.

  2. Dokumentację projektową – kosztorysową należy opracować w szczególności zgodnie z:

  1. ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz. U. z 2018 roku, poz.1202 z późn. zm.),

  2. rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2018 roku, poz.1935),

  3. rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 roku w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych (Dz. U. z 2012 roku, poz.463),

  4. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015 roku, poz.1422 z późn. zm.),

  5. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 roku, poz.1129),

  6. ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2018 roku,           poz.799 z późn. zm.),

  7. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz.1389),

  8. rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 czerwca 2003 roku w sprawie uzgadniania projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej (Dz. U. Nr 121, poz.1137 z późn. zm.),  

  9. rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109, poz.719),

  10. rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 lipca 2009 roku w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych (Dz. U. Nr 124, poz.1030)

  11. oraz innymi uwarunkowaniami prawnymi regulującymi projektowanie i realizacje inwestycji budowlanych, a także przepisami szczególnymi, polskimi normami wprowadzającymi normy europejskie lub europejskie aprobaty techniczne.

  1. W stosunku do osób sporządzających branżowe projekty budowlane warunkiem koniecznym jest posiadanie odpowiednich uprawnień zawodowych w specjalnościach o których mowa w art.14 ust.1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane, a także dokumentu poświadczającego o przynależności do izby samorządu zawodowego.

  2. Zamawiane prace projektowe obejmują (dla każdego z obiektów):

    1. koncepcja architektoniczna wraz z wizualizacjami – 3 egzemplarze,

    2. projekt zagospodarowania terenu wykonany na aktualnej mapie do celów projektowych – 5 egzemplarzy, w tym 1 egzemplarz na oryginale aktualnej mapy do celów projektowych,

    3. projekty budowlane – 4 egzemplarze,

    4. projekty wykonawcze – 4 egzemplarze,

    5. kosztorysy i przedmiary robót – 2 egzemplarze,

    6. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z planem BIOZ – 2 egzemplarze.

      Komplet opracowania objętego przedmiotem zamówienia należy dostarczyć również na nośniku elektronicznym (pendrive lub płyta CD/DVD) – 2 egzemplarze.

      6.       W szczególności projekty powinny zostać opracowane w sposób obejmujący swym zakresem co najmniej:

    1. projekt zagospodarowania terenu,

    2. projekt architektoniczny, detale i wyposażenie,

    3. projekt konstrukcyjny,

    4. projekt odwodnienia terenu,

    5. projekt instalacji elektrycznej – dla oświetlenia terenu, tablicy wyników, nagłośnienia.

    6. projekty rozwiązań ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym,

    7. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż – w odniesieniu do zakresu zamówienia, uwzględniające nazwy i kody: grup, klas oraz kategorii robót określonych w rozporządzeniu Komisji WE nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007 roku, zmieniającego rozporządzenie (WE) nr 2195/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz dyrektywy 2004/17/WE i 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczące procedur udzielania zamówień publicznych w zakresie zmiany CPV,

    8. informację bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (tzw. BIOZ),

    9. badania geotechniczne – jeżeli będą tego wymagały przyjęte rozwiązania konstrukcyjne.

      Integralną częścią opracowań branżowych stanowią oświadczenia autorów i osób sprawdzających dotyczące:

    1. posiadania uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności i zakresie odpowiednim do przedmiotowego opracowania branżowego,

    2. przynależności do właściwej terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z wyszczególnieniem numeru ewidencyjnego, pod którym osoba ta została zarejestrowana,

    3. opracowania przedmiotowego projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej,

    4. przekazania praw autorskich Zamawiającemu w zakresie pozwalającym na wykorzystanie opracowania do dalszych celów – m.in. w zakresie przygotowania postępowania na realizację prac budowlanych.

      Do protokółu przekazania inwestorowi przedmiotu zamówienia należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy o kompletności projektów budowlanych z punktu widzenia celu, jakiemu mają służyć.

      Wszystkie projekty muszą być skoordynowane międzybranżowo, a kserokopie dokumentów dołączonych do projektów potwierdzone za zgodność z oryginałem.

      Na każdym etapie projektowania będzie wymagane zachowanie ścisłego kontaktu z Zamawiającym w zakresie rozwiązań funkcjonalnych, wizualnych, materiałowych i kosztowych. Dotyczy to w szczególności przygotowania koncepcji i uwzględnienia uwag do niej na etapie dalszych prac projektowych.

      Do projektów wykonawczych należy dołączyć przedmiary robót i szczegółowe kosztorysy inwestorskie oraz szczegółowe kosztorysy nakładcze (bez cen) – wszystkie w 2 egzemplarzach, opracowane zgodnie z obowiązującymi przepisami w rozbiciu na poszczególne branże.

      Zamawiający będzie żądał również projektów budowlanych w wersji elektronicznej w plikach PDF, kosztorysy w plikach PDF, jak również w plikach ATH z możliwością odtwarzania w programie kosztorysowym NORMA lub ZUZIA.

      Wykonawca przekaże autorskie prawa majątkowe do opracowania objętego zamówieniem.

      Wykonawca, własnym kosztem i staraniem pozyska mapy do celów projektowych.

      Również własnym kosztem i staraniem Wykonawca uzyska pozytywne opinie i uzgodnienia dla przyjętych rozwiązań technicznych i lokalizacyjnych przedmiotu zamówienia, w tym w zakresie zgodności z wymogami dotyczącymi ochrony przeciwpożarowej oraz bezpieczeństwem i higieną pracy.

 

3. Termin wykonania zamówienia:

 

Wykonawca obowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w ciągu 90 dni kalendarzowych liczonych od daty podpisania umowy, z zastrzeżeniem, że koncepcja architektoniczna wraz z wizualizacjami zostanie dostarczona w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia ostatecznego terminu realizacji zamówienia, gdy opóźnienie będzie wynikać z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Zamawiający w ciągu 5 dni kalendarzowych zaopiniuje pisemnie przedłożoną koncepcję architektoniczną.

 

4. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia i pobrania dokumentacji:

 

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ul. M. J. Piłsudskiego 65,           96 – 500 Sochaczew lub telefonicznie pod numerem tel. (46) 864 – 18 – 45 lub 864 – 18 – 61. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: Pan Jerzy Królik (opis przedmiotu zamówienia) i Pan Ireneusz Góralczyk (sprawy formalno – prawne). Dopuszcza się kontakt poprzez pocztę elektroniczną na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl.

Zaproszenie do składania ofert, wraz z formularzem ofertowym, załącznikami, projektem umowy można pobrać w siedzibie Zamawiającego lub ze strony internetowej  BIP Starostwa Powiatowego w Sochaczewie https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/.

 

5.    Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

      1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – Wykonawca dysponuje projektantami w branżach wymaganych dla zrealizowania zamówienia, z aktualną przynależnością do samorządu zawodowego,

      2. posiadają doświadczenie zawodowe w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tzn. wykonali przynajmniej jeden kompletny projekt na budowę / przebudowę / modernizację boiska sportowego i potwierdzą to stosownymi referencjami,

      3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

      4. wykonają usługę na własny koszt i ryzyko,

      5. zapewnią realizację zamówienia bez zaliczkowania w okresie realizacji umowy,

      6. zapewnią minimum 14 – dniowy termin płatności po zrealizowaniu usługi,

      7. nie byli skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.

         

  1. Zawartość oferty:

 

Oferta  powinna  zawierać następujące dokumenty:

    1. wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1,

    2. kserokopię zaświadczenia z właściwego rejestru, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (ewidencja działalności gospodarczej lub KRS),

    3. oświadczenie o niekaralności – załącznik Nr 2,

    4. parafowany projekt umowy – załącznik Nr 3,

    5. kserokopie uprawnień zawodowych w specjalnościach o których mowa w art.14 ust.1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 roku, poz.290 z późn. zm.), a także dokumentu poświadczającego o przynależności do izby samorządu zawodowego,

    6. referencje w zakresie wykonania kompletnej dokumentacji projektowej budowy / przebudowy boiska sportowego.

      Zamawiający przewiduje możliwość żądania wyjaśnień w zakresie złożonych ofert, jak również ich uzupełnienia w zakresie wymaganych dokumentów, za wyjątkiem poprawiania ceny przez Wykonawców.

       

  1. Kryteria wyboru:

     

    Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej zaoferowanej ceny brutto za wynagrodzenia Wykonawcy za przedmiot zamówienia.

    Kryteria cenowe:

    Wynagrodzenie Wykonawcy za usługi projektowe                          – 100 %

Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji.

 

8.    Opis sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty:

 

Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tę, która spełnia wszystkie postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz posiada najniższą cenę, zgodnie z kryteriami określonymi w punkcie 7 zapytania ofertowego.

 

  1. Forma, miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:

     

Ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką) na druku „formularz ofertowy”, wraz załącznikami.

Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 1 lutego 2019 roku do godz.10.00 w siedzibie Zamawiającego w Biurze Podawczym (parter budynku Starostwa Powiatowego) – osobiście lub dostarczyć za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego dnia 1 lutego 2019 roku o godz.10.15 w pokoju Nr 217 (Mała Sala Konferencyjna)

Na kopercie należy umieścić nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, nazwę i adres Zamawiającego oraz napis: „Oferta na przygotowanie koncepcji architektonicznej i wykonanie na jej podstawie kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie modernizacji boiska dla Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sochaczewie w ramach Powiatowego Budżetu Obywatelskiego na 2019 rok. Nie otwierać przed dniem 1 lutego 2019 roku przed godziną 10.15”.

 

 

W przypadku ofert dostarczonych pocztą lub poprzez kuriera za dzień wpływu uznaje się dzień dostarczenia oferty do Zamawiającego.

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie nie będzie podlegała ocenie.

 

11. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania:

 

Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:

  1. nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału postępowaniu,

  2. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,

  3. koszt wykonania usługi jest wyższy, niż suma środków przeznaczona na zrealizowanie zamówienia.

     

12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę, adres Wykonawcy i cenę usługi, którego ofertę wybrano zostanie przekazana Wykonawcy odrębnym pismem, po przeprowadzeniu procedury weryfikacyjnej, a jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów – nastąpi to po uzyskaniu wyjaśnień lub uzupełnienie dokumentów przez Wykonawców. Zamawiający nie przewiduje procedur odwoławczych.

13. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:

 

W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy o treści zgodnej z załączonym wzorem i na warunkach złożonej oferty

 

Sochaczew, dnia 25 stycznia 2019 roku


W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie

Jolanta Gonta /-/

Starosta Sochaczewski


zp.272.pu.02.2019_-_dokumentacja_na_modernizacje_boiska_dla_zs_rcku_w_sochaczewie_w_ramach_pbo_-_zapytanie_ofertowe.doc

zp.272.pu.02.2019_-_dokumentacja_na_modernizacje_boiska_dla_zs_rcku_w_sochaczewie_w_ramach_pbo_-_zapytanie_ofertowe.pdf

zp.272.pu.02.2019_-_dokumentacja_na_modernizacje_boiska_dla_zs_rcku_w_sochaczewie_w_ramach_pbo_-_wniosek_do_pbo.pdf

zp.272.pu.02.2019_-_dokumentacja_na_modernizacje_boiska_dla_zs_rcku_w_sochaczewie_w_ramach_pbo_-_zestawienie_ofert.pdf

zp.272.pu.02.2019_-_dokumentacja_na_modernizacje_boiska_dla_zs_rcku_w_sochaczewie_w_ramach_pbo_-_rozstrzygniecie.pdf

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
  • Data udostępnienia w BIP: 2019-02-20
  • Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2019-02-20 15:15:59
  • Liczba odsłon: 1339
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4328246]

przewiń do góry