Sochaczew, dnia 15 listopada 2018 roku


Wykonawcy wg rozdzielnika


Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert: „Ocena stanu technicznego i wycena wartości pojazdów usuniętych z drogi w trybie art.130a ustawy prawo o ruchu drogowym na terenie Powiatu Sochaczewskiego w latach 2018/9 – 2021


sygn. postępowania: ZP.272.PU.13.2018

Zarząd Powiatu w Sochaczewie zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w postępowaniu na wybór Wykonawcy w zakresie oceny stanu technicznego i wyceny wartości pojazdów usuniętych z drogi w trybie art. 130a ustawy prawo o ruchu drogowym na terenie Powiatu Sochaczewskiego w latach 2018/9 – 2021.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 roku, poz.1986 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 EURO (art.4 pkt.8 ustawy).

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2018 roku, poz.1025 z późn. zm.) i ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2018 roku, poz.1990 z późn. zm.).


1. Zamawiający:

Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sochaczewie

ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 65

96 – 500 Sochaczew

Tel.: (46) 864 – 18 – 40

Faks: (46) 864 – 18 – 71

https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/


2.   Określenie przedmiotu zamówienia:

Ocena stanu technicznego i wycena wartości pojazdów usuniętych z drogi w trybie art. 130a ustawy prawo o ruchu drogowym i nie odebranych przez właściciela lub osobę uprawniona w terminie trzech miesięcy od dnia jego usunięcia, w stosunku do których starosta na podstawie art.130a ust.10d występuje do sadu z wnioskiem o orzeczenie jego przepadku na rzecz Powiatu Sochaczewskiego.

Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oceny technicznej i oszacowanie wartości pojazdów, usuniętych z drogi w trybie art. 130a ustawy prawo o ruchu drogowym i nie odebranych przez właściciela lub osobę uprawniona w terminie trzech miesięcy od dnia jego usunięcia, w stosunku do których starosta na podstawie art. 130 a ust. 10d występuje do sadu z wnioskiem o orzeczenie jego przepadku na rzecz Powiatu Sochaczewskiego.

2. Wykonanie przedmiotu umowy będzie następować sukcesywnie według potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego.

3. Wykonawca zobowiązany będzie na zlecenie Zamawiającego do przybycia na własny koszt na miejsce przechowywania pojazdu na wyznaczonym parkingu, jego oględzin i wyceny. Zamawiający szacuje, iż w okresie umownym przedmiotowej usłudze będzie podlegało maksymalnie 165 pojazdów, po około 55 w każdym roku. Zamawiający zastrzega jednak, że jest to tylko szacunkowa ilość. Wykonawca będzie zobowiązany do wyceny pojazdów wg potrzeb Zamawiającego. Zamawiający wypłaci wynagrodzenie za faktycznie wykonane wyceny wg ceny jednostkowej wskazanej w formularzu ofertowym niezmiennej przez cały okres obowiązywania umowy.

4. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z projektem umowy, stanowiącym załącznik nr 2.

5. Wybrane przepisy związane z realizacją przedmiotu zamówienia:

a) Zgodnie z art.99 § 4 ustawy z dnia z dnia 17 czerwca 1966 roku o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. z 2017 roku, poz.1201) organ egzekucyjny może wezwać biegłego skarbowego dla oszacowania wartości innych zajętych ruchomości, jeżeli uzna to za potrzebne. Organ egzekucyjny może również w tych przypadkach zwrócić się o wyrażenie opinii do instytucji zajmującej się badaniem cen.

b) art.79 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r – Prawo o ruchu drogowym dotyczący warunków jakie powinien spełniać rzeczoznawca samochodowy.

6. Zapłata za przygotowanie oceny i wyceny będzie dokonana bezgotówkowo przelewem bankowym na rachunek Wykonawcy w terminie 21 dni od dnia doręczenia faktury VAT wystawionej Zamawiającemu – na podstawie comiesięcznych faktur zbiorczych.

7. Zamawiający wymaga, aby wycena była dostarczana Zamawiającemu w wersji papierowej oraz elektronicznej (np. plik .pdf).

8. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

9. Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej przewidziane przepisami ustawy PZP.


3. Termin wykonania zamówienia:

Wykonawca obowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia sukcesywnie od dnia …………….. 2018/9 roku (data zawarcia umowy) do dnia 31 grudnia 2021 roku. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wycenę pojazdów każdorazowo po otrzymaniu pisemnego lub mailowego zlecenia od Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia otrzymania zlecenia.


W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie

Tadeusz Głuchowski

Wicestarosta Sochaczewski

w/z Starosty


zp.272.pu.13.2018_-_wycena_pojazdow_usunietych_z_drog_na_terenie_powiatu_sochaczewskiego_-_zapytanie_ofertowe.doc

zp.272.pu.13.2018_-_wycena_pojazdow_usunietych_z_drog_na_terenie_powiatu_sochaczewskiego_-_zapytanie_ofertowe.pdf

zp.272.pu.13.2018_-_wycena_pojazdow_usunietych_z_drog_na_terenie_powiatu_sochaczewskiego_-_uniewaznienie.pdf


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
  • Data udostępnienia w BIP: 2019-04-12
  • Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2019-04-12 14:24:55
  • Liczba odsłon: 715
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4328252]

przewiń do góry