Sochaczew, dnia 12 grudnia 2017 roku

 

 

Wykonawcy wg rozdzielnika

 

 

Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert



„Sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji

Starostwa Powiatowego w Sochaczewie w 2018 roku”

 

sygn. postępowania: ZP.272.PU.21.2017

 

Zarząd Powiatu w Sochaczewie zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w postępowaniu na wybór Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Sochaczewie w 2018 roku.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 roku, poz.1579 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 EURO (art.4 pkt.8 ustawy).

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2017 roku, poz.459 z późn. zm.), ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 roku, poz.1260 z późn. zm.).

 

1. Zamawiający:

 

Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sochaczewie

ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 65

96 – 500 Sochaczew

Tel.: (46) 864 – 18 – 40

Faks: (46) 864 – 18 – 71

https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/

NIP: 837 – 15 – 11 – 868

 

2.   Określenie przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa w 2018 roku tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Sochaczewie do oznaczania różnego typu pojazdów oraz odbiór i złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.

Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym, rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 roku w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych, a w przypadku zmiany wymienionych przepisów zgodne z obowiązującymi przepisami na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia.

Tablice rejestracyjne muszą zostać dostarczone do siedziby Zamawiającego w terminie maksymalnie 72 godzin od momentu otrzymania pisemnego zamówienia przez Wykonawcę.

Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem, sukcesywne wykonywanie i dostawy tablic rejestracyjnych (wraz z wtórnikami) w ilościach określonych w tabeli poniżej,

1

Tablice samochodowe zwyczajne / indywidualne / tymczasowe jedno- i dwurzędowe (kpl) w tym wtórniki

8.125 kompletów

2

Tablice motocyklowe zwyczajne / indywidulane / tymczasowe (szt) w tym wtórniki

515 sztuk

3

Tablice motorowerowe zwyczajne / tymczasowe (szt) w tym wtórniki

310 sztuk

4

Tablice samochodowe zabytkowe jedno- i dwurzędowe (kpl) w tym wtórniki

10 sztuk

jak również protokolarny odbiór, w ciągu 10 dni od daty powiadomienia i fizyczne zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do złomowania w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie.

Przewidywane zapotrzebowanie na tablice rejestracyjne oszacowano na podstawie danych z lat ubiegłych oraz najlepszej wiedzy Zamawiającego co do potrzeb w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy, że złoży zamówienie (sumaryczne) w pełnym wymiarze. Jest to uzależnione od zapotrzebowania, jakie będzie w trakcie realizacji zamówienia.

Tablice będą dostarczane Zamawiającemu na podstawie ilości określonych w zamówieniu przesłanym Wykonawcy pocztą, faksem lub zgłoszonych telefonicznie. Wykonawca będzie dostarczał i odbierał tablice własnym środkiem transportu do/z siedziby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Sochaczewie, zlokalizowanego w Sochaczewie przy ulicy Marszałka Józefa Piłsudskiego 65.

Dostarczane tablice winny być opakowane w pudła kartonowe po 10 – 25 kompletów (lub sztuk – w zależności od rodzaju tablic), z czytelnym opisem numeru serii i numerami kolejnymi. Koszty związane z dostawą nowych tablic rejestracyjnych oraz odbiorem wycofanych z użytku ponosi Wykonawca, który w zaproponowanej cenie zapewnia użyczenia pojemników (kontenerów) na tablice przeznaczone do utylizacji.

Zamawiający przewiduje dostawy tzw. „awaryjne”, polegające na wykonaniu i dostarczeniu tablic rejestracyjnych, w tym wtórników tablic rejestracyjnych i tablic rejestracyjnych indywidualnych, w terminie 24 godzin od otrzymania pisemnego zamówienia.

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających Wykonawcy do 10% wartości zamówienia podstawowego, jeżeli w danej kategorii produktowej wystąpi taka potrzeba.

Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na wyprodukowane tablice rejestracyjne na okres 3 lat od daty odbioru dostawy. Gwarancją objęte będą wszystkie uszkodzenia tablic rejestracyjnych pod warunkiem ich prawidłowego użytkowania.

O brakach jakościowych tablic rejestracyjnych Zamawiający będzie informował Wykonawcę w ciągu 7 dni od dnia ich wykrycia lub zgłoszenia przez użytkownika. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego wad lub braków ilościowych tablic rejestracyjnych Wykonawca zobowiązuje się do ich wymiany na wolne od wad lub uzupełnienia w terminie 72 godzin od momentu zgłoszenia.

Koszty związane z dostarczeniem tablic rejestracyjnych do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca.

Odbiór tablic do kasacji będzie następować po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu odbioru z Wydziału Komunikacji, z częstotliwością wynikającą z jego potrzeb, nie rzadziej niż raz w miesiącu. Koszt odbioru i utylizacji zużytych tablic wliczony będzie w cenę oferty.

Zniszczenie tablic rejestracyjnych Wykonawca dokumentował będzie protokołem zniszczenia (ze wskazaniem numerów rejestracyjnych przekazanych tablic), podpisanym przez uprawnione osoby i przekazanym Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia odbioru wycofanych tablic rejestracyjnych. Za zachowanie terminu uznaje się datę nadania przesyłki w placówce operatora pocztowego.

Zgodnie z art.75a ust.2 pkt.2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku prawo o ruchu drogowym, Wykonawca w czasie realizacji umowy winien posiadać aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów.

Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu rozwiązania informatyczne do procesu zamawiania tablic rejestracyjnych, tj. udostępnić oprogramowanie do składania zamówień i ich przesyłania pocztą elektroniczną lub też dysponować zabezpieczoną platformą do składania zamówień on - line, oraz dołączyć do oferty instrukcję korzystania z oprogramowania / serwisu internetowego.

Kody CPV:

34.30.00.00-0 Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

31.52.32.00-0 Trwałe znaki informacyjne

44.42.34.00-5 Znaki i podobne elementy

Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

 

3. Termin wykonania zamówienia:

 

Wykonawca obowiązany jest realizować przedmiot zamówienia sukcesywnie – tj. dostarczać nowe tablice rejestracyjne oraz odbierać i utylizować wycofane z użytku w terminie od dnia podpisania umowy (nie wcześniej jednak, niż od 1 stycznia 2018 roku) do dnia 31 grudnia 2018 roku.


W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie

Tadeusz Głuchowski /-/

Wicestarosta Sochaczewski

w/z Starosty


zp.272.pu.21.2017_-_sukcesywne_dostawy_tablic_rejestracyjnych_do_sp_w_sochaczewie_w_2018_roku_-_zapytanie_ofertowe.doc

zp.272.pu.21.2017_-_sukcesywne_dostawy_tablic_rejestracyjnych_do_sp_w_sochaczewie_w_2018_roku_-_zapytanie_ofertowe.pdf

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
  • Data udostępnienia w BIP: 2017-12-28
  • Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2017-12-12 15:35:29
  • Liczba odsłon: 361
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3945851]

przewiń do góry