Sochaczew, dnia 30 października 2017 roku

 

 

Wykonawcy wg rozdzielnika

 

 

Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert

 

„Zakup wraz z dostawą samochodu 9 – osobowego typu bus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewożenia 1 – 2 osób na wózku inwalidzkim dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie, w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze D

 

 

sygn. postępowania: ZP.272.PU.17.2017

Zarząd Powiatu w Sochaczewie zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w postępowaniu na wybór Wykonawcy w zakresie sprzedaży wraz z dostawą samochodu 9 – osobowego typu bus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewożenia 1 – 2 osób na wózku inwalidzkim dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie, w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze D.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 roku, poz.1579) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 EURO (art.4 pkt.8 ustawy).

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2017 roku, poz.459 z późn. zm.).

 

1. Zamawiający:

 

Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sochaczewie

ul. Marszałka Jozefa Piłsudskiego 65

96 – 500 Sochaczew

Tel.: (46) 864 – 18 – 40

Faks: (46) 864 – 18 – 71

https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/

 

2.   Określenie przedmiotu zamówienia:

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest wraz z dostawą samochodu 9 – osobowego typu bus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewożenia 1 – 2 osób na wózku inwalidzkim dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie, w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze D (dofinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych) do siedziby Starostwa Powiatowego przy ulicy Marszałka Józefa Piłsudskiego 65 w Sochaczewie, zgodnie z zapisami niniejszego zapytania oraz załącznika technicznego określającego w sposób szczegółowy przedmiot zamówienia.

  2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2017 roku, wolny od wad fizycznych i prawnych, roszczeń osób trzecich, oraz aby posiadał kompletną dokumentację pojazdu niezbędną do jego rejestracji oraz eksploatacji.

  3. Zamawiając wymaga, aby dostarczony samochód spełniał następujące wymagania:

  1. wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz.1260 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy;

  2. pojazd musi posiadać homologację (z wyłączeniem ciężarowej) na przewóz 9 (dziewięciu) osób oraz na przewóz osób niepełnosprawnych, umożliwiającą zgodnie z obowiązującymi przepisami dopuszczenie pojazdów do ruchu;

  3. pojazd musi spełniać wymogi Rozporządzenia Komisji (UE) nr 459/2012 z dnia 29 maja 2012 roku, zmieniającego rozporządzenie (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady oraz rozporządzenie Komisji (WE) nr 692/2008 w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych (Euro 6) w zakresie emisji spalin;

  4. pojazd musi posiadać w języku polskim kartę pojazdu, instrukcję obsługi, instrukcję zabezpieczenia pasażera na wózku inwalidzkim, książkę serwisową i gwarancyjną oraz inne niezbędne dokumenty wymagane prawem.

  1. Zamawiający wymaga minimalnych okresów gwarancji:

    1. okres gwarancji mechanicznej: min. 24 miesiące bez limitu kilometrów,

    2. okres gwarancji na powłokę lakierniczą: min. 36 miesięcy,

    3. okres gwarancji na perforację nadwozia: min. 120 miesięcy.

  2. Zamawiający dokona odbioru samochodu protokołem odbioru w siedzibie Wykonawcy. Na dzień podpisania protokołu odbioru Wykonawca dostarczy wszelkie niezbędne dokumenty, w szczególności potrzebne do rejestracji pojazdu, jak również dokumenty potwierdzające parametry pojazdu wymagane przez Zamawiającego, w tym:

    1. kartę pojazdu,

    2. książkę gwarancyjną wraz z listą Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO),

    3. instrukcję obsługi w języku polskim,

    4. instrukcję zabezpieczenia pasażera na wózku inwalidzkim,

    5. komplet kluczyków,

    6. niezbędną dokumentację techniczną w tym min. świadectwa homologacji samochodu, wyciąg z homologacji lub inny dokument od producenta bądź upoważnionego przedstawiciela producenta potwierdzający homologację pojazdu oraz silnika pojazdu w zakresie emisji zanieczyszczeń zawartych w spalinach.

    7. inne wymagane prawem dokumenty pojazdu.

  3. Przedmiot zamówienia został opisany zgodnie z oznaczeniem Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

    34.11.52.00-8 Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób.

  4. Zamawiający odmówi odbioru pojazdu w przypadku jego niezgodności z wymaganiami Zamawiającego (opisem przedmiotu zamówienia) lub brakami w zakresie wymaganych akcesoriów i dokumentacji.

  5. Zapłata za zakup i dostawę samochodu będzie dokonana bezgotówkowo przelewem bankowym na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia doręczenia faktury VAT wystawionej Zamawiającemu.

  6. Przedmiot zamówienia oferowany Zamawiającemu musi spełniać wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie oraz posiadać odpowiednie pozwolenia dopuszczające do obrotu na terytorium Polski.

  7. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

  8. Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej przewidziane przepisami ustawy PZP.

 

3. Termin wykonania zamówienia:

 

Wykonawca obowiązany jest zrealizować data zawarcia umowy) do dnia 31 grudnia 2017 roku.


W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie

Jolanta Gonta /-/

Starosta Sochaczewski


zp.272.pu.17.2017_-_dostawa_busa_dla_potrzeb_dps_w_mlodzieszynie_-_zapytanie_ofertowe.doc

zp.272.pu.17.2017_-_dostawa_busa_dla_potrzeb_dps_w_mlodzieszynie_-_zapytanie_ofertowe.pdf

zp.272.pu.17.2017_-_dostawa_busa_dla_potrzeb_dps_w_mlodzieszynie_-_wyjasnienia_-_06-11-2017.pdf

zp.272.pu.17.2017_-_dostawa_busa_dla_potrzeb_dps_w_mlodzieszynie_-_wyjasnienia_-_07-11-2017.pdf

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
  • Data udostępnienia w BIP: 2017-11-24
  • Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2017-11-07 14:23:30
  • Liczba odsłon: 643
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3950206]

przewiń do góry