Sochaczew, dnia 10 stycznia 2017 roku
Wykonawcy wg rozdzielnika
Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert: „Zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sochaczewie w 2017 roku”
sygn. postępowania: ZP.272.PU.01.2017
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 roku, poz.2164 z późn. zmianami) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 EURO (art.4 pkt.8 ustawy).
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz.93 z późn. zm.).
1. Zamawiający:
Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, reprezentowane przez Starostę Sochaczewskiego
ul. Marszałka Jozefa Piłsudskiego 65
96 – 500 Sochaczew
Tel.: (46) 864 – 18 – 40
Faks: (46) 864 – 18 – 71
https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w 2017 roku artykułów biurowych (m.in. papieru do kserokopiarek formatu A3 i A4, kopert, segregatorów, teczek kartonowych, skoroszytów, materiałów piśmienniczych oraz materiałów do bindowania) do siedziby Starostwa Powiatowego przy ulicy Marszałka Józefa Piłsudskiego 65 w Sochaczewie, zgodnie z zapisami niniejszego zapytania oraz załącznika określającego ilościowo – asortymentowy opis zamówienia.
W imieniu Zamawiającego
Tadeusz Głuchowski
/-/
Wicestarosta Sochaczewski
w/z Starosty
Uwaga:
zmiany w załączniku asortymentowo - cenowym, dotyczącym skoroszytów (poz.63 oraz poz.64 zestawienia) - wyróżnione na czerwono. Przy przygotowywaniu oferty prosimy o uwzględnienie dokonanych zmian i złożenie oferty w oparciu o formularz załączony do poprawionego poniżej zapytania ofertowego.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
- Data udostępnienia w BIP: 2017-01-27
- Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-01-27 13:01:07
- Liczba odsłon: 940
- Historia dokumentu: