Sochaczew, dnia 24 grudnia 2013 roku

Wykonawcy wg rozdzielnika

Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert

„Bezpośrednia, stała ochrona fizyczna osób i mienia

na terenie obiektu Starostwa Powiatowego w Sochaczewie

przy ulicy M. J. Piłsudskiego 65 w 2014 roku”

sygn. postępowania: RŚ. 272.PP.1.2013

Zarząd Powiatu Sochaczewskiego zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w postępowaniu na wybór Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej osób i mienia, zwanej dalej ochroną, na terenie obiektów Starostwa Powiatowego w Sochaczewie, mieszczących się przy ulicy Piłsudskiego 65 w 2014 roku.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 roku, poz.907 z późn. zmianami) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 14 000 EURO (art.4 pkt.8 ustawy)

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz.93 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 roku, Nr 145, poz.1221 z późn. zm.).

1. Zamawiający:

Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu

ul. Marszałka Jozefa Piłsudskiego 65

96 – 500 Sochaczew

Tel.: (46) 864 – 18 – 40

Faks: (46) 864 – 18 – 71

https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/

2.   Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej osób i mienia, zwanej dalej ochroną, na terenie obiektów Starostwa Powiatowego w Sochaczewie, mieszczących się przy ulicy Piłsudskiego 65. Szczegółowy opis realizacji usługi został określony w specyfikacji technicznej oraz projekcie umowy, stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia.

1.             CPV: 79.71.00.00-4, 98.34.11.20-2, 98.34.11.40-8.

3. Termin wykonania zamówienia:

Czas obowiązywania niniejszej umowy ustala się na okres od dnia podpisania umowy (jednak nie wcześniej, niż od dnia 1 stycznia 2014 roku do dnia 31 grudnia 2014 roku.

4. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia i pobrania dokumentacji:

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ul. M. J. Piłsudskiego 65, 96 – 500 Sochaczew lub telefonicznie pod numerem tel. (46) 864 – 18 – 45. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: Pan Stefan Grefkowicz i Pan Ireneusz Góralczyk. Dopuszcza się kontakt poprzez pocztę elektroniczną na adres: rzecznik@op.pl.

Zaproszenie do składania ofert, wraz z formularzem ofertowym, załącznikami, projektem umowy można pobrać w siedzibie Zamawiającego lub ze strony internetowej  BIP Starostwa Powiatowego w Sochaczewie https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/.

5.    Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1)            posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – Wykonawca posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej i stałej, wystawioną przez właściwego ministra,

2)            wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej jedną usługę polegającą na bezpośredniej, stałej ochronie fizycznej osób i mienia w budynku lub budynkach użyteczności publicznej (przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony dla administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej obsługi bankowej, handlu, turystyki, obsługi pasażerów w transporcie drogowym, lotniczym, lub wodnym, poczty lub telekomunikacji; za budynek publiczny uznaje się także budynek biurowy),

3)            znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4)            wykonają usługę na własny koszt i ryzyko,

5)            zapewnią realizację zamówienia bez zaliczkowania w okresie realizacji umowy (rozliczenie po każdym pełnym miesiącu kalendarzowym świadczenia usługi),

6)            zapewnią minimum 14 dniowy termin płatności za każdy miesiąc świadczenia usług,

7)            nie byli skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.

6.   Zawartość oferty:

Oferta  powinna  zawierać następujące dokumenty:

1)            wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1,

2)kserokopię zaświadczenia z właściwego rejestru, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (ewidencja działalności gospodarczej lub KRS) oraz kserokopię koncesji,

3)oświadczenie o niekaralności – załącznik Nr 2,

4)podpisany projekt umowy – załącznik Nr 3.

Zamawiający przewiduje możliwość żądania wyjaśnień w zakresie złożonych ofert, jak również ich uzupełnienia w zakresie wymaganych dokumentów, za wyjątkiem poprawiania ceny przez Wykonawców.

7.   Kryteria wyboru.

Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny brutto za przedmiot zamówienia, która obejmować będzie wszystkie czynności związane ze świadczeniem usługi ochrony – wynagrodzenie za okres 1 roku.

Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji.

8.    Opis sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty:

Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tę, która spełnia wszystkie postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz posiada najniższą cenę.

9.   Forma, miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:

Ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką) na druku „formularz ofertowy”, wraz załącznikami.

Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 30 grudnia 2013 roku do godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego w pokoju Nr 214 (Sekretariat Starostwa Powiatowego) – osobiście lub dostarczyć za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego dnia 30 grudnia 2013 roku o godz. 12.15 w pokoju Nr 217 (Mała Sala Konferencyjna)

Na kopercie należy umieścić nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, nazwę i adres Zamawiającego oraz napis: „Oferta na sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na wykonaniu dachów na budynkach Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sochaczewie”.

W przypadku ofert dostarczonych pocztą lub poprzez kuriera za dzień wpływu uznaje się dzień dostarczenia oferty do Zamawiającego.

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie nie będzie podlegała ocenie.

11. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.

Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:

1)            nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału postępowaniu,

2)            wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,

3)            koszt wykonania usługi jest wyższy, niż suma środków przeznaczona na zrealizowanie zamówienia.

12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę, adres Wykonawcy i cenę usługi, którego ofertę wybrano zostanie przekazana Wykonawcy odrębnym pismem, najpóźniej w terminie 7 dni od dnia składania ofert, a jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów – 7 dni od dnia na złożenie wyjaśnień lub uzupełnienie dokumentów. Zamawiający nie przewiduje procedur odwoławczych.

13. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:

W terminie do 5 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy o treści zgodnej z załączonym wzorem i na warunkach złożonej oferty

  

Sochaczew, dnia 24 grudnia 2013 roku                                            

 

 

Tadeusz Korys

 

/-/

 

Starusta Sochaczewski

 

 

rs.272.pp.01.2013_-_ochrona_fizyczna_starostwa_w_2014_roku_-_zapytanie_ofertowe.pdf

rs.272.pp.01.2013_-_ochrona_fizyczna_starostwa_w_2014_roku_-_rozstrzygniecie.pdf

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
  • Data udostępnienia w BIP: 2013-12-30
  • Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-12-30 18:59:11
  • Liczba odsłon: 587
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4328245]

przewiń do góry