Sochaczew: Przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych
zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sochaczewie
- księgowość - od podstaw do samodzielnego księgowego


Numer ogłoszenia: 149553 - 2007; data zamieszczenia: 24.08.2007

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Janusza Kusocińskiego 11, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8622424, fax 046 8622455.

 

·                    Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-sochaczew.pl/pup/ lub www.pup.sochaczew.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OPIS

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych
zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sochaczewie
- księgowość - od podstaw do samodzielnego księgowego.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia zawodowego dla 15 (piętnastu) osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sochaczewie w zakresie nauki księgowości - od podstaw do samodzielnego księgowego, zgodnie z zapisami załącznika Nr 1, określającego szczegółowo przedmiot zamówienia.
Przedmiotowe zamówienie obejmie szkolenie grupy 15 (piętnastu) osób bezrobotnych z terenu Powiatu Sochaczewskiego (zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sochaczewie). Osoby objęte szkoleniem zostaną wytypowane przez Zamawiającego spośród osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w okresie do 24 miesięcy w wieku powyżej 25 lat.
W koszt usługi szkoleniowej realizowanej przez Wykonawcę wchodzić będzie: uzgodniona należność przysługująca Wykonawcy (jednostce szkoleniowej), koszty ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków NNW dla uczestników szkolenia, koszty materiałów szkoleniowych, bazy edukacyjnej (np. wynajęcia pomieszczeń), przeprowadzonych egzaminów niezbędnych dla zrealizowania szkolenia, a także koszty zaświadczeń o ukończeniu szkolenia dla absolwentów kursu.
Celem szkolenia jest: przekazanie słuchaczom wiedzy teoretycznej i praktycznej umożliwiającej samodzielne prowadzenie księgowości w małych i średnich firmach.
Program szkolenia powinien obejmować m.in.: tematykę systemu rachunkowości, metodologiczny i dydaktyczny podział rachunkowości, bilans jednostki gospodarczej, operacje gospodarcze i ich ewidencję, plan kont, księgi rachunkowe, sprawozdawczość, wynik finansowy, prowadzenie księgowości przy użyciu komputera.
Wymagania Zamawiającego dotyczące szkolenia:
- przeprowadzenie zajęć merytorycznych,
- przeprowadzenie zajęć praktycznych,
- liczba godzin szkolenia - 120 (zajęcia po nie więcej, niż 4 - 5 godzin dziennie),
- czas trwania szkolenia - maksymalnie 1,5 miesiąca (preferowane zakończenie - do 30.11.2007 roku),
- miejsce szkolenia: Sochaczew,
- zapewnienie każdemu uczestnikowi szkolenia oddzielnego stanowiska pracy, w szczególności podczas zajęć praktycznych,
- zabezpieczenie materiałów dydaktycznych, podręczników, pomocy naukowych i materiałów biurowych, a także legalnego oprogramowania z ważnymi licencjami,
- zapewnienie kadry szkoleniowej z uprawnieniami oraz z doświadczeniem niezbędnym dla zrealizowania programu przedmiotowego szkolenia,
- zapewnienie warunków organizacyjno - bytowych zgodnych z wymogami bezpieczeństwa w zakresie BHP, ppoż. oraz sanitarnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi,
- zapewnienie wydania uczestnikom zaświadczenia o ukończonym szkoleniu, zgodnie z zapisami rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz.216), wraz z umieszczonym logiem UE i EFS,
- oznakowanie materiałów dydaktycznych oraz sal wykładowych zgodnie z wymogami projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich - Działanie 1.3. schemat a).

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4, 80.42.30.00-5.

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 

·                    Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium..



III.2) WARUNKI UDZIAŁU

 

·                    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne odbywać się będzie poprzez stosowanie reguły spełnia - nie spełnia, dokonanej po analizie dokumentów.

·                    Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy - według wzoru przygotowanego przez Zamawiającego, stanowiący załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
2) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg druku Zamawiającego,
3) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg druku Zamawiającego,
4) oświadczenie wykonawcy o akceptacji dokumentów przetargowych, wg wzoru na formularzu ofertowym,
5) parafowany projekt umowy,
6) potwierdzenie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych dokonanego przez Wojewódzki Urząd Pracy,
7) pełna informacja dotycząca miejsca prowadzenia szkolenia (budynek, sale wykładowe i komputerowe) wraz z oświadczeniem Wykonawcy potwierdzającym, przystosowanie wszystkich pomieszczeń pod względem sanitarnym i przeciwpożarowym do prowadzenia szkoleń,
8) pełny harmonogram szkolenia przedstawiony przez Wykonawcę uwzględniający poszczególne dni zajęć w podziale na godziny,
9) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
10) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
11) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.sochaczew.pl lub sochaczew-powiat.bip.org.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Sochaczewie
ul. Kusocińskiego 11
96 - 500 Sochaczew.

 

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2007 godzina 11:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Sochaczewie
ul. Kusocińskiego 11
96 - 500 Sochaczew
Sekretariat.

 

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

zp-07-2007_-_siwz_-_szkolenie_-_ksiegowosc.doc

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP:
  • Data udostępnienia w BIP: 2007-08-24
  • Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-08-24 14:28:22
  • Liczba odsłon: 222

[Liczba odsłon: 4328168]

przewiń do góry