Sochaczew, dnia 12 września 2012 roku

 

 

 

Wykonawcy wg rozdzielnika

 

 

 

Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert

 

 

 

sygn. postępowania: RŚ. 272.PP.3.2012

 

 

 

Zarząd Powiatu Sochaczewskiego zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w postępowaniu na wybór Wykonawcy w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności ogólnobudowlanej nad robotami budowlanymi polegającymi na wykonaniu dachów na budynkach stołówki i łącznika Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego (MOW) „Dom na Szlaku” im. gen. Tadeusza Kutrzeby w Załuskowie 8.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 roku, Nr 113, poz.759 z późn. zmianami) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 14 000 EURO (art.4 pkt.8 ustawy)

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

 

1. Zamawiający:

 

Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu

ul. Marszałka Jozefa Piłsudskiego 65

96 – 500 Sochaczew

Tel.: (46) 864 – 18 – 40

Faks: (46) 864 – 18 – 71

https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/

 

2.      Określenie przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na wykonaniu dachów na budynkach stołówki i łącznika Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego (MOW) „Dom na Szlaku” im. gen. Tadeusza Kutrzeby w Załuskowie 8.

Prace budowlane w MOW obejmują budynek stołówki i łącznika – roboty rozbiórkowe stropodachów, instalacji odgromowej i rynien spustowych oraz komina, podmurowanie kominów, wykonanie dachów dwuspadowych konstrukcji drewnianej, krytych blachą trapezową, wykonanie obróbek blacharskich, wykonanie rynien i rur spustowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wraz z dokumentacją budowlaną, dostępny jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Zamawiającego w zakładce „Przetargi” – sygnatura postępowania: RŚ. 272.08.2012 – ogłoszenie z dnia 12 sierpnia 2012 roku.

Do podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należeć będzie:

1.                  Reprezentowanie Inwestora na terenie budowy przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z zawartą umową pomiędzy Zarządem Powiatu Sochaczewskiego a Wykonawcą robót budowlanych, przepisami i obowiązującymi polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej;

2.                  Sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowywanych materiałów i wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowaniu wyrobów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;

3.                  Nadzorowanie budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż min. 2 razy w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego. Każdorazowy pobyt na placu budowy winien być potwierdzony wpisem do dziennika budowy;

4.                  Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych;

5.                  Stwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz wskazywanie wad do usunięcia, a także na żądanie Inwestora kontrolowanie rozliczenia robót;

6.                  Wykonanie badań kontrolnych wykonanych robót, gdy badania te będą niezbędne dla zapewnienia realizacji prac budowlanych w należyty sposób;

7.                  Wykonywanie pozostałych czynności wyszczególnionych w projekcie umowy.

 

3. Termin wykonania zamówienia:

 

Czas obowiązywania niniejszej umowy ustala się na okres od dnia podpisania umowy do dnia wygaśnięcia gwarancji po zakończeniu realizacji inwestycji, nie dłużej niż na 5 lat. Wykonawca prac budowlanych winien zakończyć je do dnia 15 grudnia 2012 roku.

 

4. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia i pobrania dokumentacji:

 

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ul. M. J. Piłsudskiego 65, 96 – 500 Sochaczew lub telefonicznie pod numerem tel. (46) 864 – 18 – 45. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami  jest: Pan Stefan Grefkowicz.

Zaproszenie do składania ofert, wraz z formularzem ofertowym, załącznikami, projektem umowy można pobrać w siedzibie Zamawiającego lub ze strony internetowej  BIP Starostwa Powiatowego w Sochaczewie https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/.

 

5.      Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – Wykonawca posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz posiada aktualny wpis do właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa,

2)      wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej jedną usługę polegającą na wykonywaniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie budowy bądź przebudowy dachów,

3)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4)      wykonają usługę na własny koszt i ryzyko,

5)      zapewnią realizację zamówienia bez zaliczkowania w okresie realizacji umowy,

6)      zapewnią 30 dniowy termin płatności po dokonaniu odbioru końcowego robót,

7)      nie byli skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.

 

6.      Zawartość oferty:

 

Oferta  powinna  zawierać następujące dokumenty:

1)      wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1,

2)      oryginalny dokument lub kserokopię zaświadczenia z właściwego rejestru, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (ewidencja działalności gospodarczej lub KRS),

3)      oświadczenie o niekaralności – załącznik Nr 2,

4)      podpisany projekt umowy – załącznik Nr 3,

5)      dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz posiadanie aktualnego wpisu do właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa.

Zamawiający przewiduje możliwość żądania wyjaśnień w zakresie złożonych ofert, jak również ich uzupełnienia w zakresie wymaganych dokumentów, za wyjątkiem poprawiania ceny przez Wykonawców.

 

7.      Kryteria wyboru.

 

Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny brutto za przedmiot zamówienia, która obejmować będzie wszystkie czynności związane z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.

Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji.

 

8.      Opis sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty:

 

Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tę, która spełnia wszystkie postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz posiada najniższą cenę.

 

9.      Forma, miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:

 

Ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką) na druku „formularz ofertowy”, wraz załącznikami.

Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 19 września 2012 roku do godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego w pokoju Nr 214 (Sekretariat Starostwa Powiatowego) – osobiście lub dostarczyć za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego dnia 19 września 2012 oku o godz. 12.30 w pokoju Nr 217 (Mała Sala Konferencyjna)

Na kopercie należy umieścić nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, nazwę i adres Zamawiającego oraz napis: „Oferta na sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na wykonaniu dachów na budynkach Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Załuskowie”.

W przypadku ofert dostarczonych pocztą lub poprzez kuriera za dzień wpływu uznaje się dzień dostarczenia oferty do Zamawiającego.

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie nie będzie podlegała ocenie.

 

11. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.

 

Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:

1)      nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału postępowaniu,

2)      wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

 

12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę, adres Wykonawcy i cenę usługi, którego ofertę wybrano zostanie przekazana Wykonawcy odrębnym pismem, najpóźniej w terminie 7 dni od dnia składania ofert, a jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów – 7 dni od dnia na złożenie wyjaśnień lub uzupełnienie dokumentów. Zamawiający nie przewiduje procedur odwoławczych.

13. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:

 

W terminie do 5 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy o treści zgodnej z załączonym wzorem i na warunkach złożonej oferty.


W imieniu Zarządu Powiatu w Sochaczewie

Tadeusz Koryś

/-/

Starosta Sochaczewski


rs_272.pp.3.2012_-_nadzor_inwestorski_dachy_mow_-_zaproszenie_ofertowe.pdf

rs_272.pp.3.2012_-_nadzor_inwestorski_dachy_mow_-_rozstrzygniecie.pdf

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
  • Data udostępnienia w BIP: 2012-09-21
  • Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-09-21 16:28:31
  • Liczba odsłon: 594
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4341685]

przewiń do góry