Sochaczew, dnia 12 września 2012 roku
Wykonawcy wg rozdzielnika
Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert
sygn. postępowania: RŚ. 272.PP.2.2012
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 roku, Nr 113, poz.759 z późn. zmianami) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 14 000 EURO (art.4 pkt.8 ustawy)
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy Kodeksu Cywilnego.
1. Zamawiający:
Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu
ul. Marszałka Jozefa Piłsudskiego 65
96 – 500 Sochaczew
Tel.: (46) 864 – 18 – 40
Faks: (46) 864 – 18 – 71
https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na wykonaniu dachów na budynkach Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego (ZS RCKU) im. Bohaterów Walk nad Bzurą 1939 roku w Sochaczewie przy ulicy Marszałka Józefa Piłsudskiego 63.
Prace budowlane w ZS RCKU obejmują budynki:
a) internatu („B”) – izolacja termiczna stropodachu, położenie dachu dwuspadowego o konstrukcji wiązarowej, przykrycie dachu blachą trapezową, podmurowanie kominów, wykonanie rynien i rur spustowych, wykonanie instalacji odgromowej wg projektu branżowego;
b) starej sali gimnastycznej („C”) – izolacja termiczna stropodachu, położenie dachu dwuspadowego o konstrukcji wiązarowej, przykrycie dachu blachą trapezową, podmurowanie kominów, wykonanie rynien i rur spustowych, wykonanie instalacji odgromowej wg projektu branżowego;
c) starego skrzydła dydaktycznego („D”) – izolacja termiczna stropodachu, położenie dachu dwuspadowego o konstrukcji krokwiowej opierających się na płatwiach lub wiązarowej, przykrycie dachu blachą trapezową, podmurowanie kominów, wykonanie rynien i rur spustowych, wykonanie instalacji odgromowej wg projektu branżowego;
d) nowego skrzydła dydaktycznego („E”) – izolacja termiczna stropodachu, położenie dachu dwuspadowego o konstrukcji wiązarowej, przykrycie dachu blachą trapezową, podmurowanie kominów, wykonanie rynien i rur spustowych, wykonanie instalacji odgromowej wg projektu branżowego;
e) łącznika do internatu i łącznika do budynku dydaktycznego („F”) – izolacja termiczna stropodachu, położenie dachu dwuspadowego, przykrycie dachu blachą trapezową, wykonanie rynien i rur spustowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wraz z dokumentacją budowlaną, dostępny jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Zamawiającego w zakładce „Przetargi” – sygnatura postępowania: RŚ. 272.07.2012 – ogłoszenie z dnia 12 sierpnia 2012 roku.
Do podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należeć będzie:
1. Reprezentowanie Inwestora na terenie budowy przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z zawartą umową pomiędzy Zarządem Powiatu Sochaczewskiego a Wykonawcą robót budowlanych, przepisami i obowiązującymi polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
2. Sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowywanych materiałów i wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowaniu wyrobów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;
3. Nadzorowanie budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż min. 2 razy w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego. Każdorazowy pobyt na placu budowy winien być potwierdzony wpisem do dziennika budowy;
4. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych;
5. Stwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz wskazywanie wad do usunięcia, a także na żądanie Inwestora kontrolowanie rozliczenia robót;
6. Wykonanie badań kontrolnych wykonanych robót, gdy badania te będą niezbędne dla zapewnienia realizacji prac budowlanych w należyty sposób;
7. Wykonywanie pozostałych czynności wyszczególnionych w projekcie umowy.
3. Termin wykonania zamówienia:
Czas obowiązywania niniejszej umowy ustala się na okres od dnia podpisania umowy do dnia wygaśnięcia gwarancji po zakończeniu realizacji inwestycji, nie dłużej niż na 5 lat. Wykonawca prac budowlanych winien zakończyć je do dnia 15 grudnia 2012 roku.
4. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia i pobrania dokumentacji:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ul. M. J. Piłsudskiego 65, 96 – 500 Sochaczew lub telefonicznie pod numerem tel. (46) 864 – 18 – 45. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest: Pan Stefan Grefkowicz.
Zaproszenie do składania ofert, wraz z formularzem ofertowym, załącznikami, projektem umowy można pobrać w siedzibie Zamawiającego lub ze strony internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sochaczewie https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/.
5. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – Wykonawca posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz posiada aktualny wpis do właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa,
2) wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej jedną usługę polegającą na wykonywaniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie budowy bądź przebudowy dachów,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) wykonają usługę na własny koszt i ryzyko,
5) zapewnią realizację zamówienia bez zaliczkowania w okresie realizacji umowy,
6) zapewnią 30 dniowy termin płatności po dokonaniu odbioru końcowego robót,
7) nie byli skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.
6. Zawartość oferty:
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
1) wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1,
2)oryginalny dokument lub kserokopię zaświadczenia z właściwego rejestru, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (ewidencja działalności gospodarczej lub KRS),
3)oświadczenie o niekaralności – załącznik Nr 2,
4)podpisany projekt umowy – załącznik Nr 3,
5)dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz posiadanie aktualnego wpisu do właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa.
Zamawiający przewiduje możliwość żądania wyjaśnień w zakresie złożonych ofert, jak również ich uzupełnienia w zakresie wymaganych dokumentów, za wyjątkiem poprawiania ceny przez Wykonawców.
7. Kryteria wyboru.
Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny brutto za przedmiot zamówienia, która obejmować będzie wszystkie czynności związane z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.
Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji.
8. Opis sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tę, która spełnia wszystkie postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz posiada najniższą cenę.
9. Forma, miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką) na druku „formularz ofertowy”, wraz załącznikami.
Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 19 września 2012 roku do godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego w pokoju Nr 214 (Sekretariat Starostwa Powiatowego) – osobiście lub dostarczyć za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego dnia 19 września 2012 oku o godz. 12.15 w pokoju Nr 217 (Mała Sala Konferencyjna)
Na kopercie należy umieścić nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, nazwę i adres Zamawiającego oraz napis: „Oferta na sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na wykonaniu dachów na budynkach Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sochaczewie”.
W przypadku ofert dostarczonych pocztą lub poprzez kuriera za dzień wpływu uznaje się dzień dostarczenia oferty do Zamawiającego.
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie nie będzie podlegała ocenie.
11. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału postępowaniu,
2) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze
najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę, adres Wykonawcy
i cenę usługi, którego ofertę wybrano zostanie przekazana Wykonawcy odrębnym
pismem, najpóźniej w terminie 7 dni od dnia składania ofert, a jeżeli zajdzie
potrzeba uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów – 7 dni od dnia na
złożenie wyjaśnień lub uzupełnienie dokumentów. Zamawiający nie przewiduje
procedur odwoławczych.
13. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
W terminie do 5 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy o treści zgodnej z załączonym wzorem i na warunkach złożonej oferty.
W imieniu Zarządu Powiatu w Sochaczewie
rs_272.pp.2.2012_-_nadzor_inwestorski_dachy_zs_rcku_-_zaproszenie_ofertowe.pdf rs_272.pp.2.2012_-_nadzor_inwestorski_dachy_zs_rcku_-_rozstrzygniecie.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
- Data udostępnienia w BIP: 2012-09-21
- Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-09-21 16:27:36
- Liczba odsłon: 623
- Historia dokumentu: