Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

Giżyce: Zakup i sukcesywna dostawa 90 ton węgla w okresie do 30 kwietnia 2013 roku dla potrzeb Domu Dziecka w Giżycach
Numer ogłoszenia: 250298 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka w Giżycach , Giżyce 37, 96-521 Giżyce, woj. mazowieckie, tel. 24 277 49 02, faks 24 277 49 02.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa 90 ton węgla w okresie do 30 kwietnia 2013 roku dla potrzeb Domu Dziecka w Giżycach.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy 90 ton węgla sortymentu Eko groszek i Orzech I, wraz z transportem i rozładunkiem o parametrach i na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ..

    II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    • Ilość węgla w SIWZ oraz w formularzu ofertowym należy traktować jako szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszania końcowej łącznej ilości zamawianego towaru w stosunku do ilości szacunkowej podanej w SIWZ i umowie - w zależności od warunków pogodowych i związanego z tym zużycia lub zwiększenia końcowej łącznej ilości zamawianego towaru do 20 % od ilości szacunkowej podanej w SIWZ i umowie.

    II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) ZALICZKI

    • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Wykonawca musi wykazać, że jest pośredniczącym podmiotem węglowym w myśl art.31a ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 roku o podatku akcyzowym (Dz. U. z 2011 roku, Nr 108, poz.626 z późn. zmianami). Potwierdzenie spełnienia warunku - na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę dokumentu przy zastosowaniu formuły: spełnia - nie spełnia.

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 1 dostawę, której przedmiotem była dostawa węgla sortymentu eko groszek wraz z rozładunkiem o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) oraz wykaże, iż dostawa ta została wykonana należycie. Potwierdzenie spełnienia warunku - na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wykazu dostaw przy zastosowaniu formuły: spełnia - nie spełnia.

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

      • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

      III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    a) potwierdzenia od właściwego Naczelnika Urzędu Celnego o wpisie do ewidencji pośredniczących podmiotów węglowych, b) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ,

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1) przedmiotu, zakresu i sposobu realizacji umowy, 2) terminu realizacji umowy, 3) zmiany wysokości stawki podatku VAT i związanej z tym ceny brutto, 4) zmiany osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, 5) warunków płatności.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/?tree=przetarg
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Dziecka w Giżycach Giżyce 37 96 - 521 Brzozów.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Dom Dziecka w Giżycach Giżyce 37 96 - 521 Brzozów Sekretariat.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

     

    W imieniu Zamawiającego

    mgr Andrzej Skupiński

    /-/

    Kierownik Administracyjno - Gospodarczy

    w zastępstwie Dyrektora Domu Dziecka w Giżycach

     

    dostawa_wegla_dla_dd_w_gizycach_do_30_kw_2013_roku_-_przetarg_07-2012_-_ogloszenie.pdf

    dostawa_wegla_dla_dd_w_gizycach_do_30_kw_2013_roku_-_przetarg_07-2012_-_siwz.doc

    dostawa_wegla_dla_dd_w_gizycach_do_30_kw_2013_roku_-_przetarg_07-2012_-_siwz.pdf

    Informacje o dokumencie:
    • Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
    • Data udostępnienia w BIP: 2012-07-25
    • Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
    • Data ostatniej aktualizacji: 2012-07-20 10:28:11
    • Liczba odsłon: 406
    • Historia dokumentu:

    [Liczba odsłon: 3945581]

    przewiń do góry