Sochaczew: Wykonanie instalacji gazowej doziemnej i wewnętrznej dla kotłowni budynku szkoły i budynku warsztatowego Zespołu Szkół im. Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Teresinie
Numer ogłoszenia: 232382 - 2011; data zamieszczenia: 05.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sochaczewski reprezentowany przez Zarząd Powiatu , ul. Marszałka J. Piłsudskiego 65, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8641840 lub 73, faks 046 8641871.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.sochaczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji gazowej doziemnej i wewnętrznej dla kotłowni budynku szkoły i budynku warsztatowego Zespołu Szkół im. Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Teresinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację prac budowlano - montażowych w budynku Zespołu Szkół im. Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Teresinie, położonego przy Alei XX - Lecia 12, woj. mazowieckie, w zakresie wykonania instalacji gazowej doziemnej i wewnętrznej dla kotłowni znajdujących się w budynku szkoły i w budynku warsztatowym (obejmujące m.in.: roboty ziemne i roboty instalacyjne, sprawdzenie poprawności działania instalacji), określonych w dokumentacji budowlanej, kosztorysie nakładczym i książce przedmiarów robót, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią wykonania oraz specyfikacją wykonania i odbioru robót. W ramach realizacji inwestycji należy również wykonać m.in. prace przygotowawcze, rozbiórkowe oraz porządkowe. Całość zadania należy zrealizować zgodnie z zapisami SIWZ (wraz z załącznikami), jak również zgodnie z zasadami bezpieczeństwa oraz ze sztuką budowlaną. 2. Przedmiotowe zadanie realizowane będzie w zakresie rzeczowym zgodnym z technologią wykonania przedstawioną w dokumentacji budowlanej i książce przedmiarów robót. 3. Prace budowlane w ramach realizacji inwestycji należy prowadzić pod nadzorem uprawnionych osób zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, specyfikacją wykonania i odbioru robót, zasadami BHP na placu budowy oraz warunkami technicznymi wykonywania i odbioru prac budowlano - montażowych. Przy montażu elementów wyposażenia należy stosować się do zaleceń producenta wybranego systemu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.30.00-0, 45.11.12.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 1.000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych) na zasadach określonych w niniejszym rozdziale SIWZ. 2. Termin wniesienia wadium: do terminu składania ofert - do dnia 25 sierpnia 2011 roku, do godz. 12.00. 3. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt.4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). Wadium można wnieść w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego. Nr konta: 81 9283 0006 0011 2732 2000 0010 w Banku Spółdzielczym w Sochaczewie, ul. Reymonta 18 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego). Wadium wniesione w innej formie, niż gotówkowej, należy zdeponować u Skarbnika Powiatu w pokoju nr 221 w Starostwie Powiatowym w Sochaczewie przy ul. M. J. Piłsudskiego 65, w terminie jak wyżej.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą przewidzianą na pełnienie funkcji kierownika budowy z uprawnieniami w branży instalacyjnej - gazowej, c. o., wodno - kanalizacyjnej. Ocena spełnienia warunku na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów przy uzyciu formuły: spełnia - nie spełnia.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000 złotych. Ocena spełnienia warunku na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów przy uzyciu formuły: spełnia - nie spełnia.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy do złożonej oferty winni załączyć: 1) formularz ofertowy - według wzoru przygotowanego przez Zamawiającego, stanowiący załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, łącznie z określeniem części zamówienia, jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć je podwykonawcom, 2) wykaz właścicieli, osób zarządzających, bądź też przedstawicieli lub pełnomocników Wykonawcy (wraz ze wzorami podpisów), uprawnionych do podpisywania dokumentów w Firmie, wg druku Zamawiającego, 3) wypełniony druk Zamawiającego Warunki gwarancji, 4) potwierdzenie wniesienia wadium, 5) kosztorys ofertowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. W przypadku wcześniejszego zakończenia realizacji robót objętych przedmiotem umowy przez Wykonawcę, strony przewidują możliwość skrócenia terminu realizacji, o którym mowa w § 4 ust.1 lit.b po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony. 3. W przypadku konieczności wykonania robót zamiennych lub w przypadku konieczności wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej w wyniku których konieczne będzie wydłużenie realizacji przedmiotu umowy strony przewidują możliwość wydłużenia terminu realizacji, o którym mowa w § 4 ust.1 lit.b o okres potrzebny do zrealizowania ww. zmian lub wykonania robót zamiennych po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony. 4. W przypadku wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających, ze względów technologicznych prowadzenie robót - pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań aby roboty mogły zostać zrealizowane w określonym umową terminie - strony przewidują możliwość wydłużenia terminu realizacji, o którym mowa w § 4 ust.1 lit.b o okres potrzebny do zrealizowania ww. zmian lub wykonania robót zamiennych po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony - z zastrzeżeniem, iż okres wydłużenia terminu realizacji nie może być dłuższy niż okres trwania ww. warunków pogodowych powodujących brak możliwości prowadzenia prac.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/?tree=przetarg
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sochaczewie ulica Marszałka Józefa Piłsudskiego 65 96 - 500 Sochaczew.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sochaczewie ulica Marszałka Józefa Piłsudskiego 65 96 - 500 Sochaczew Pokój Nr 214 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
W imieniu Zarządu Powiatu w Sochaczewie
/-/
Tadeusz Koryś
Starosta Sochaczewski
rs_272.06.2011_-_wykonanie_instalacji_gazowej_do_zs_w_teresinie_-_siwz.doc
rs_272.06.2011_-_wykonanie_instalacji_gazowej_do_zs_w_teresinie_-_proj_bud_-_opis.pdf
rs_272.06.2011_-_wykonanie_instalacji_gazowej_do_zs_w_teresinie_-_kosztorys_nakladczy.pdf
rs_272.06.2011_-_wykonanie_instalacji_gazowej_do_zs_w_teresinie_-_przedmiar.pdf
rs_272.06.2011_-_wykonanie_instalacji_gazowej_do_zs_w_teresinie_-_rys_1.pdf
rs_272.06.2011_-_wykonanie_instalacji_gazowej_do_zs_w_teresinie_-_rys_2.pdf
rs_272.06.2011_-_wykonanie_instalacji_gazowej_do_zs_w_teresinie_-_rys_3.pdf
rs_272.06.2011_-_wykonanie_instalacji_gazowej_do_zs_w_teresinie_-_rys_4.pdf
rs_272.06.2011_-_wykonanie_instalacji_gazowej_do_zs_w_teresinie_-_rys_5.pdf
rs_272.06.1.2011_-_wykonanie_instalacji_gazowej_do_zs_w_teresinie_-_uniewaznienie_przetargu.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
- Data udostępnienia w BIP: 2011-08-25
- Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-08-25 16:08:33
- Liczba odsłon: 592
- Historia dokumentu: