Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot. zamówienia publicznego

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SOCHACZEWIE

ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA:

„Dozór, ochronę fizyczną bazy Powiatowego Zarządu Dróg w Sochaczewie przy ul. Gwardyjskiej 10”

 1. Zamawiający:

 Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie, ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew

Osoby do kontaktów: 1) w sprawach formalnych – Marta Drązikowska-Grad

                                   2) w sprawach merytorycznych – Danuta Kamińska

tel.: 046 8622568, faks: 046 8622146, e-mail: pwzdrog@poczta.onet.pl

Rodzaj Zamawiającego – administracja samorządowa

2. Przedmiot zamówienia:

1. Nazwa zamówienia: Dozór, ochrona fizyczna bazy Powiatowego Zarządu Dróg w Sochaczewie                                               przy ul. Gwardyjskiej 10.

2. Rodzaj zamówienia: usługi.

3. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dozorze mienia Zamawiającego tj.: bazy Powiatowego Zarządu Dróg w Sochaczewie przy ul. Gwardyjskiej 10 celem zabezpieczenia go przed kradzieżą z włamaniem. Wykonawca zobowiązany jest do strzeżenia mienia Zamawiającego w zakresie określonym umową oraz regulaminem służby wartowniczej. Ustala się czas pracy strażników w dni robocze w godz. od 15.00 do 7.00 oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta oraz dni wolne od pracy.

4. Wspólny słownik zamówień (CPV):

79710000-4   Usługi ochroniarskie

79713000-5   Usługi strażnicze

5. Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

6. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

3. Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

4. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2011 r. do dnia 31.12. 2012 r.

5. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1)      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

·         posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

·         posiadania wiedzy i doświadczenia;

·         dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

·         sytuacji ekonomicznej i finansowej. 

2)      W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału                      w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Pzp.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1.Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: Wykonawca wykazał/nie wykazał spełniania warunku udziału w postępowaniu.

2.Wiedza i doświadczenie:

Wykonawca winien wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,           a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 usługi polegające na dozorze mienia o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł brutto każda, oraz załączyć dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń zgodnie z formułą: Wykonawca wykazał/nie wykazał spełniania warunku udziału w postępowaniu.

3. Potencjał techniczny:

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: Wykonawca wykazał/nie wykazał spełniania warunku udziału w postępowaniu.

4.Osoby zdolne do wykonania zamówienia:

Wykonawca winien dysponować osobami odpowiedzialnymi za świadczenie usług, odpowiednio wykwalifikowanymi, posiadającymi  zezwolenie na wykonywanie zadań związanych z ochroną mienia tj. licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej pierwszego stopnia.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń zgodnie z formułą: Wykonawca wykazał/nie wykazał spełniania warunku udziału w postępowaniu.

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: Wykonawca wykazał/nie wykazał spełniania warunku udziału w postępowaniu.

Wykonawca, który nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony           z postępowania.

6. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy:

  1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:

1.      Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

2.      Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania  i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

3.      Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia       i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

  1. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:
  1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,           w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków                  o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,              a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

  1. Dokumenty podmiotów zagranicznych:

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  1. Inne dokumenty:

I.                   Oferta zostanie sporządzona na formularzu ofertowym.

II.                Do oferty należy dołączyć:

1.Upoważnienie do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedstawionych w ofercie.

2. Zaakceptowany projekt umowy - akceptacja warunków zawartych w projekcie umowy wyrażona jest poprzez parafowanie przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy lub przez pełnomocnika każdej strony projektu umowy.

7. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

8. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

9. Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej: www.sochaczew-powiat.bip.org.pl. Specyfikację można również uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg               w Sochaczewie, ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew.

10. Termin i miejsce składania ofert: 26.11.2010 r. do godz. 10:00, siedziba Zamawiającego, pok. nr 10.

Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.11.2010 r. godz. 10:30, siedziba Zamawiającego, pok. nr 7.

11. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

12. Zamawiający nie przewiduje istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

13. Inne informacje:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców,     u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie przewiduje unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 18.11.2010 r.

Sochaczew, dnia 18.11.2010 r.

Zatwierdził:

Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg

w  Sochaczewie

Małgorzata Dębowska

 Do pobrania:

SIWZ

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Cholewa Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 2010-12-14
  • Informacja zaktualizowana przez: Cholewa Tomasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-12-02 13:57:48
  • Liczba odsłon: 383
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3901197]

przewiń do góry