Sochaczew: Usługa zorganizowania i przeprowadzenia warsztatów z zakresu psychologiczno-pedagogicznego - Akademia Liderów, dla ostatecznych beneficjentów projektu pt. Strategiczny program rozwoju umiejętności i kompetencji uczniów Powiatu Sochaczewskiego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 278477 - 2010; data zamieszczenia: 07.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Edukacji w Sochaczewie , ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 65, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 46 864 18 70, faks 46 864 18 70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pze.az.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zorganizowania i przeprowadzenia warsztatów z zakresu psychologiczno-pedagogicznego - Akademia Liderów, dla ostatecznych beneficjentów projektu pt. Strategiczny program rozwoju umiejętności i kompetencji uczniów Powiatu Sochaczewskiego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu psychologiczno-pedagogicznego pod nazwą skróconą - Akademia Liderów; pełną Akademia Liderów - warsztaty psychologiczno-pedagogiczne, dla ostatecznych beneficjentów projektu pt. Strategiczny program rozwoju umiejętności i kompetencji uczniów Powiatu Sochaczewskiego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Akademia Liderów - warsztaty psychologiczno-pedagogiczne odbywać się będą w formie sesji warsztatowych przez okres 3 lat - planowany początek październik 2010 roku, w ramach zajęć grupowych, po 2 godziny lekcyjne (min. 45 min. zegarowych)/raz na 2 tygodnie/1 grupę (wg harmonogramu warsztatów psychologiczno - pedagogicznych opracowanego w szczegółach przez Wykonawcę we współpracy z Asystentem Operacyjnym Projektu w danej szkole). Zajęcia mają na celu rozwój zachowań zwiększających efektywność funkcjonowania uczestnika i skuteczność przyszłego pracownika. 2. Rekrutacja na warsztaty zostanie przeprowadzona przez Wykonawcę we współpracy z Zamawiającym - Asystentem Operacyjnym Projektu. Wykonawca opracuje na potrzeby realizacji również szczegółowy regulamin rekrutacji. Organizacyjnie do przygotowania harmonogramów, grafików warsztatów w pełni do dyspozycji Wykonawcy gotowy będzie Asystent Operacyjny Projektu wyznaczony w danej szkole. 3. Prognozowana liczba uczniów warsztatów psychologiczno - pedagogicznych wynosi w całym Projekcie - 380. W jednym roku szkolnym przyjmuje się minimum około 120 osobową grupę/projekt. Zamawiający założył również, iż możliwe jest dorekrutowanie do 20 osób w całym okresie projektu ze wszystkich szkół w przypadku większego niż wyjściowe zapotrzebowania. 4. Zajęcia odbywać mają się w następujących szkołach objętych projektem: - Zespół Szkół Centrum Kształcenia Praktycznego w Sochaczewie (ZSCKP) - adres: 96-500 Sochaczew, ulica Marszałka Józefa Piłsudskiego 65, - Zespół Szkół im. Jarosława Iwaszkiewicza w Sochaczewie (ZSJI) - adres: 96-500 Sochaczew, ulica Chodakowska 16, Chopina 99a, - Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sochaczewie (ZSRCKU) - adres: Marszałka Józefa Piłsudskiego 63, - Zespół Szkół w Teresinie (ZST) - adres: 96-515 Teresin, Al. XX-lecia 12..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 32.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych) na zasadach określonych w niniejszym rozdziale SIWZ. 2. Termin wniesienia wadium: do terminu składania ofert - do dnia 15 października 2010 roku, do godz. 9.00. 3. Wadium może być wnoszone w: pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt.4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). Wadium można wnieść w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego. Nr konta: 19 9283 0006 0007 2674 2000 0010 w Banku Spółdzielczym w Sochaczewie, ul. Reymonta 18 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego). Wadium wniesione w innej formie, niż gotówkowej, należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 4 Powiatowego Zespołu Edukacji w Sochaczewie przy ul. M. J. Piłsudskiego 65, w terminie jak wyżej.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawcy muszą wykazać, że zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie na usługę, tożsamą z przedmiotem zamówienia tj. usługę o wartości łącznej nie niższej, niż 50.000 złotych oraz złożą dokumenty potwierdzające jej należyte wykonanie; Wykonawca posiada na rynku organizacji szkoleń, kursów z zakresu zagadnień psychologiczno - pedagogicznych doświadczenie minimum 10 letnie, co poprze stosowną dokumentacją bądź oświadczeniem - warunek konieczny. Zastosowanie formuły oceny: spełnia - nie spełnia.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje minimum 10 trenerami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje - wykształcenie wyższe umożliwiające przeprowadzenie warsztatów, w tym minimum jednej osoby z tytułem naukowym doktora, który będzie prowadził warsztaty; wykazu osób, które będą nadzorować warsztaty od strony merytorycznej - ich tytuły naukowe i poświadczenia wykształcenia); Wykonawca przedstawi dla udokumentowania doświadczenia przy realizacji projektów szkoleniowych z zakresu psychologiczno - pedagogicznego oraz ugruntowanej pozycji na rynku stosowną dokumentację (kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem) referencje od firm, instytucji itp.). Zastosowanie formuły oceny: spełnia - nie spełnia.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca, na podstawie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, musi wykazać, że posiada środki lub zdolność kredytową na kwotę minimum 50.000 złotych. Zastosowanie formuły oceny: spełnia - nie spełnia.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto Wykonawcy do złożonej oferty winni załączyć: 1) formularz ofertowy - według wzoru przygotowanego przez Zamawiającego, stanowiący załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, łącznie z określeniem części zamówienia, jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć je podwykonawcom, 2) wykaz właścicieli, osób zarządzających, bądź też przedstawicieli lub pełnomocników Wykonawcy (wraz ze wzorami podpisów), uprawnionych do podpisywania dokumentów w Firmie, wg druku Zamawiającego, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy - o ile sposób reprezentowania nie wynika z innych załączonych dokumentów, 4) oświadczenie wykonawcy, że deklaruje gotowość do uczestnictwa we wszystkich wydarzeniach promocyjno - informacyjnych o projekcie (w tym gotowy jest do ponoszenia kosztów z tym związanych) - wykonawca przedstawi je na formularzu ofertowym.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/?tree=przetarg
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Edukacji w Sochaczewie ul. M. J. Piłsudskiego 65 96 - 500 Sochaczew.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zespół Edukacji w Sochaczewie ul. M. J. Piłsudskiego 65 96 - 500 Sochaczew Pokój Nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Strategiczny program rozwoju umiejętności i kompetencji uczniów Powiatu Sochaczewskiego jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Umowa o dofinansowanie nr umowy: UDA-POKL.09.02.00-14-022/10-00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
W imieniu Zamawiającego:
Marek Fergiński
/-/
Dyrektor Powiatowego Zespołu Edukacji w Sochaczewie
pze-01j-9.2-2010_-_przetarg_na_uslugi_-_warsztaty_psych-pedag_-_siwz.doc
pze-01j-9.2-2010_-_przetarg_na_uslugi_-_warsztaty_psych-pedag_-_zmiana_ogloszenia_08-10-2010.doc
pze-01j-9.2-2010_-_przetarg_na_uslugi_-_warsztaty_psych-pedag_-_rozstrz_przetargu_-_s_1.jpg
pze-01j-9.2-2010_-_przetarg_na_uslugi_-_warsztaty_psych-pedag_-_rozstrz_przetargu_-_s_2.jpg
pze-01j-9.2-2010_-_przetarg_na_uslugi_-_warsztaty_psych-pedag_-_rozstrz_przetargu_-_s_3.jpg
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
- Data udostępnienia w BIP: 2010-10-19
- Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-10-19 15:29:32
- Liczba odsłon: 810
- Historia dokumentu: