Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty grupa I

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty grupa II str. 1

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty grupa II str. 2

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty grupa II str. 3

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty grupa III str. 1

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty grupa III str. 2

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty grupa III str. 3

Ogłoszenie o zawarciu umowy

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SOCHACZEWIE

ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA:

Dostawę paliw płynnych, olei silnikowych i  smarnych

I. ZAMAWIAJĄCY

 Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie ul. Gwardyjska 10 96-500 Sochaczew,

ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew, tel. (046) 862-25-68 , fax (046) 862-21-46,

 e-mail : pwzdrog@poczta.onet.pl

Osoby do kontaktów:

1.     w sprawach formalnych – Marta Drązikowska- Grad,                                                                                                                                                                         

2.     w sprawach technicznych – Agnieszka Majszak

w godz. od 7.00 do 15.00

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

2.1. Dostawa  paliw płynnych , olei silnikowych i smarnych z podziałem na części (GRUPY):

GRUPA I. Dostawa  paliw płynnych:

- benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej 95 w ilości 15 000 l

- olej napędowy w ilości 50 000 l

GRUPA II: dostawa olei silnikowych i smarnych do pojazdów i sprzętu drogowego

GRUPA III. dostawa olei silnikowych i smarnych do drobnego sprzętu drogowego tj: pilarek, kosiarek itp.

2.2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:

- zakup paliw wraz z tankowaniem bezpośrednio do zbiorników samochodów i sprzętu

- zakup paliw  do kanistrów dla drobnego sprzętu drogowego o małej pojemności zbiorników

- zakup paliw płynnych (część I) na terenie miasta Sochaczewa

 

- zakup paliw w formie bezgotówkowej

 2.3.Nomenklatura

Wspólny słownik zamówień (CPV):

09132100-4   Benzyna bezołowiowa

09134100-8   Olej napędowy

09211000-1   Oleje smarowe i środki smarowe

09211100-2   Oleje silnikowe

2.4.Dopuszcza się składanie ofert częściowych

2.5. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej 

2.6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień  uzupełniających

2.7.Wielkość lub zakres zamówienia

Wielkość lub zakres zamówienia: jak w pkt. 2.1  oraz wg zapisów SIWZ

 Czas trwania zamówienia ; do dnia 31.12.2010 r.

III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

3.1 Wymagane wadium: nie pobiera się

3.2 Warunki wymagane od Wykonawców

3.2.1. nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 i spełnianie warunków zawartych w art. 22 ustawy p.z.p.;                                                                                                                                                                   3.2.2. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności w zakresie przedmiotu zamówienia;                                 3.2.3. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

3.2.4. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

3.2.5. posiadanie stacji paliw na terenie miasta Sochaczewa (dotyczy zamówienia  z GRUPY I )

3.3 Dokumenty lub oświadczenia, na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków

3.3.1 Oferta zostanie sporządzona na formularzu ofertowym ( na załączonym druku- załącznik nr 2 do  specyfikacji) – w którym należy podać cenę netto oraz cenę brutto całości przedmiotu zamówienia. Cena oferty powinna być wyliczona na podstawie załącznika nr 2 a do specyfikacji.

3.3.2. Do oferty należy dołączyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .

3.3.3. Upoważnienie do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedstawionych w ofercie

3.3.4 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  na druku stanowiącym załącznik Nr 3   do  specyfikacji.

3.3.5. Zaakceptowany projekt umowy-akceptacja warunków zawartych w projekcie umowy wyrażona jest poprzez parafowanie przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy lub przez pełnomocnika każdej strony projektu umowy.

 IV.TRYBY

4.1 tryb udzielenia zamówienia- przetarg nieograniczony

4.2  Kryteria oceny ofert: waga cena 100 %

4.3 Informacje administracyjne

4.4  Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień:

specyfikacja dostępna na stronie internetowej adres: http://www.sochaczew-powiat.bip.org.pl, w siedzibie Zamawiającego

lub za zaliczeniem pocztowym, oferent pokrywa koszt wysyłki.

 dodatkowe wyjaśnienia pod adresem : pwzdrog@poczta.onet.pl , w siedzibie Zamawiającego

4.5 Termin składania ofert 20.07.2009 r. do godziny- 10:00 , siedziba zamawiającego  pok.10

4.6 Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostatecznego terminu składania ofert

4.7  Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.07.2009 r. godzina 10:30, siedziba zamawiającego I p. pok.7

V. INNE INFORMACJE

5.1  Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE : Nie

5.2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

5.3  Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

5.4 Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.

5. 5 Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu .................... r. pod numerem:..........................

 

Sochaczew, dnia 09.07.2009 r.

 

 

 

Podpisał:

             Dyrektor

Powiatowego Zarządu Dróg

 w Sochaczewie

Małgorzata Dębowska

 

SIWZ

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Załącznik nr 2a

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Cholewa Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 2009-08-05
  • Informacja zaktualizowana przez: Cholewa Tomasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-08-05 02:09:21
  • Liczba odsłon: 771
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4328201]

przewiń do góry