Ogłoszenie nr 134221-2007 z dnia 03.08.2007 r.

http://www.portal.uzp.gov.pl/pl/site/uzp/bzp/pokaz?recordId=954497

 


Sochaczew: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz naprawa podestu
i schodów zewnętrznych w budynku w Zespole Szkół im. Jarosława Iwaszkiewicza w Sochaczewie przy ulicy Chopina 99 A


Numer ogłoszenia: 134221 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sochaczewski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 65, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8641840 lub 73, fax 046 8641871.


  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.sochaczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OPIS


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz naprawa podestu
i schodów zewnętrznych w budynku w Zespole Szkół im. Jarosława Iwaszkiewicza w Sochaczewie przy ulicy Chopina 99 A.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację prac budowlanych - remontowych polegających na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej oraz remoncie podestu i schodów zewnętrznych budynku w Zespole Szkół im. Jarosława Iwaszkiewicza w Sochaczewie przy ulicy Chopina
99 A, określonych w dokumentacji technicznej oraz kosztorysie nakładczym i przedmiarze robót.
Do zakresu robót przewidzianych do realizacji przez Wykonawcę należeć będzie: montaż stolarki okiennej i drzwiowej PCV wraz z obróbkami; rozebranie ścianek z pustaków szklanych; zamontowanie nadproży prefabrykowanych i ich ocieplenie; dobetonowanie płyty żelbetowej podestu klatki schodowej; wykonanie podmurowania na podeście i zabetonowanej płycie; ocieplenie z zewnątrz nadproży i podmurowań; osadzenie na kotwach metalowych ościeżnic okiennych w nowych płaszczyznach - pionowej i poziomej; poszerzenie podestu od podwórza; remont wejścia głównego; wykonanie opaski przy murkach wejściowych - strony zewnętrznej; zabezpieczenie okien i podłóg; wykonanie obróbek ościeży po uprzednim zeskrobaniu farby i zagruntowaniu; wykonanie malowania farbą emulsyjną lub olejną (w miejscach występowania lamperii) ościeży; wykonanie obróbek blacharskich parapetów zewnętrznych; ułożenie terakoty i cokolików z płytek na klej; pozostałe prace wykończeniowe w tym tynkowanie oraz nałożenie gładzi szpachlowej; wywóz gruzu oraz prace porządkowe - zgodnie z dokumentacją budowlaną oraz kosztorysem nakładczym stanowiącym załącznik techniczny do SIWZ (Załącznik Nr 1 do SIWZ).


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4, 45.26.25.21-9, 45.41.00.00-4, 45.44.21.10-1.


II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM



III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości 1.500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset złotych) na zasadach określonych w niniejszym rozdziale SIWZ.
    Termin wniesienia wadium: do terminu składania ofert - do dnia 28 sierpnia 2007 roku, do godz. 10.30.

    Wadium może być wnoszone w:
    1) pieniądzu;
    2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    3) gwarancjach bankowych;
    4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
    5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824).
    Wadium można wnieść w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego.
    Nr konta: 81 9283 0006 0011 2732 2000 0010 w Banku Spółdzielczym w Sochaczewie, ul. Reymonta 18 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego).
    Wadium wniesione w innej formie, niż gotówkowej, należy zdeponować u Skarbnika Powiatu w pokoju nr 1 w Starostwie Powiatowym w Sochaczewie przy ul. M. J. Piłsudskiego 65, w terminie jak wyżej..



III.2) WARUNKI UDZIAŁU


  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu:
    O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:
    1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
    2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

    2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne odbywać się będzie poprzez sprawdzenie oferty i określenie spełnienia wymogów formalnych oraz żądanych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów poprzez ocenę spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy - według wzoru przygotowanego przez Zamawiającego, stanowiący załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, łącznie z określeniem części zamówienia, jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć je podwykonawcom,
    2) oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 oraz art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg druku Zamawiającego,
    3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    4) oświadczenie wykonawcy o akceptacji dokumentów przetargowych (w tym projektu umowy), wg wzoru na formularzu ofertowym,
    5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
    6) dokument stwierdzający posiadanie uprawnień do realizacji zamówienia oraz wykaz personelu nadzoru technicznego przewidzianego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Wymóg ten dotyczy kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych - ich kwalifikacji i posiadanych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Informacje muszą zostać złożone przez Wykonawcę na formularzu Zamawiającego: Kwalifikacje techniczne, łącznie z kopiami uprawnień do kierowania robotami, odpowiednimi do przedmiotu zamówienia,
    7) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
    8) wykaz właścicieli, osób zarządzających, bądź też przedstawicieli lub pełnomocników Wykonawcy (wraz ze wzorami podpisów), uprawnionych do podpisywania dokumentów w Firmie, wg druku Zamawiającego,
    9) wypełniony druk Zamawiającego Warunki gwarancji,
    10) potwierdzenie wniesienia wadium,
    11) kosztorys ofertowy


SEKCJA IV: PROCEDURA



IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://sochaczew-powiat.bip.org.pl


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sochaczewie
ul. M. J. Piłsudskiego 65
96 - 500 Sochaczew.


IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2007 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sochaczewie
ul. M. J. Piłsudskiego 65
96 - 500 Sochaczew
pokój nr 11 (Sekretariat).


IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



rs_3421-02-2007_-_wymiana_stolarki_w_zs_iwaszkiewicz_w_sochaczewie_-_siwz.doc 

rs_3421-02-2007_-_wymiana_stolarki_iwaszkiewicz_-_dokumentacja_techniczna.rar
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP:
  • Data udostępnienia w BIP: 2007-08-03
  • Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-08-03 15:00:35
  • Liczba odsłon: 335

[Liczba odsłon: 4328187]

przewiń do góry