Sochaczew, dnia 23 lipca 2008 roku

 

 

 

Wykonawcy wg rozdzielnika

 

 

 

INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU PRZETARGU

 

 

 

Sprawa nr: RŚ. 3421/10/01/2008

 

dot.: przetargu nieograniczonego na „Bezpośrednią, stałą ochronę fizyczną osób i mienia na terenie obiektów Starostwa Powiatowego w Sochaczewie przy ulicy Ziemowita 8/10

 

 

Zarząd Powiatu Sochaczewskiego informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Bezpośrednią, stałą ochronę fizyczną osób i mienia na terenie obiektów Starostwa Powiatowego w Sochaczewie przy ulicy Ziemowita 8/10” oferty złożyło pięciu Wykonawców, zainteresowanych zrealizowaniem usługi. Wymogi formalne spełnione zostały przez czterech Wykonawców.

Oferta Nr 1, złożona przez Koncesjonowaną Agencję Detektywistyczno – Ochroniarską „System” Jóźwik i S-ka sp. j., z siedzibą w Sochaczewie przy ulicy Trojanowskiej 19, została odrzucona na podstawie art.89 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku, Nr 223, poz.1655), z uwagi na fakt, że jej treść nie odpowiadała treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – Wykonawca złożył ofertę w oparciu o SIWZ przygotowaną do wcześniejszego postępowania na świadczenie usług ochrony, które swym zakresem obejmowało dłuższy okres ochrony (12 miesięcy zamiast 11 w bieżącym postępowaniu). To spowodowało, że oferta nie jest porównywalna z pozostałymi, gdyż obejmuje cenę za inny zakres świadczenia usług. Zamawiający w powyższej sytuacji był zmuszony do odrzucenia oferty i nie brania jej pod uwagę przy ocenie ofert.

 

Zbiorcze zestawienie ofert

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko

oraz adres wykonawcy

Cena za 1 miesiąc ochrony

Cena za 11 miesięcy ochrony (okres umowy)

Data wpływu

01

Koncesjonowana Agencja Detektywistyczno – Ochroniarska „System” Jóźwik i S-ka sp. j.

ul. Trojanowska 19

96 – 500 Sochaczew

6.060,96 PLN brutto

72.731,52 PLN brutto (za 12 m. – na niewłaściwym formularzu)

14.07.2008 r.,

godz. 8.20

02

„Centrum Ochrony Security” Sp. z o.o.

ul. Jabłoniowa 5 A

41 – 200 Sosnowiec

6.893,24 PLN brutto

75.825,64 PLN brutto

14.07.2008 r.,

godz. 13.00

03

G4S Security Sp. z o.o. – lider konsorcjum

G4S Security Services S.A. – partner

ul. Prosta 69

00 – 838 Warszawa

11.067,84 PLN brutto

121.746,24 PLN brutto

14.07.2008 r.,

godz. 14.20

04

Konsorcjum: Agencja Ochrony Argus Sp. z o.o.

ul. M. J. Piłsudskiego 16B/5, 96 – 500 Sochaczew oraz Argus Group 1 Sp. z o.o.

ul. Łucka 15/1318, 00 – 842 Warszawa

5.761,03 PLN brutto

63.371,29 PLN brutto

15.07.2008 r., godz. 10.45

05

Agencja Ochrony „Juwentus” P.U.H. Sp. j.

Kalińska M. B. Kaliński R. Michalski J.

ul. Obrzeźna 20/22

02 – 691 Warszawa

8.816,94 PLN brutto

96.986,34 PLN brutto

15.07.2008 r., godz. 10.57

Uwagi: Podczas otwarcia ofert Zamawiający poinformował, że wpłynęły 2 oferty, jak również, że zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 55.000 PLN brutto. Otwarcia ofert dokonano w obecności: przedstawicieli Wykonawców oraz przedstawicieli Zamawiającego – Stefana Grefkowicza, Jerzego Królika i Pauliny Ćwiek. W wyznaczonym terminie wadium złożyło 5 Wykonawców.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego wymagało podjęcia decyzji w zakresie konieczności wydatkowania większej ilości środków, niż Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, gdyż w innym przypadku postępowanie to musiałoby być unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, z uwagi na fakt, że cena najkorzystniejszej ważnej oferty przewyższała kwotę, którą Zamawiający mógł przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zarząd Powiatu podjął w tym przypadku decyzję o przeznaczaniu większej ilości środków na realizację usługi ochrony obiektu przy ulicy Ziemowita, a tym samym o wyborze Wykonawcy, który pozyskał zamówienie.

Rozstrzygnięcie postępowania: ochrona fizyczna – obiekt przy ulicy Ziemowita 8/10

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej osób i mienia, zwanej dalej ochroną, na terenie obiektów Starostwa Powiatowego w Sochaczewie, mieszczących się przy ulicy Ziemowita 8/10.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.60.00.00-5, 74.61.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.

4) Kryteria oceny ofert:

1. Cena – 100 %

Numer oferty

Liczba pkt w kryterium cena – 100% (max 10 pkt)

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Razem

1

(odrzucona)

---------------

---------------

----------------

----------------

(odrzucona)

2

8,3575 pkt

---------------

---------------

----------------

----------------

8,3575 pkt

3

5,2052 pkt

---------------

---------------

----------------

----------------

5,2052 pkt

4

10,0000 pkt

---------------

---------------

----------------

----------------

10,0000 pkt

5

6,5340 pkt

---------------

---------------

----------------

----------------

6,5340 pkt

Zamówienie pozyskało konsorcjum: Agencja Ochrony ARGUS Sp. z o.o., z siedzibą: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 16 B/5, 96 – 500 Sochaczew wraz z Argus Group 1 Sp. z o.o., z siedzibą: ul. Łucka 15/1318, 00 – 842 Warszawa, zobowiązując się zrealizować usługę ochrony stanowiącą przedmiot zamówienia za łączną kwotę 63.371,29 złotych brutto.

Podpisanie umowy z Wykonawcą w ramach przedmiotowego zamówienia będzie możliwe po upływie terminu, w którym Wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu przetargowym przysługują środki odwoławcze (protest).

Zamawiający zwraca się jednocześnie z prośbą do wszystkich Wykonawców o niezwłoczne potwierdzenie otrzymania niniejszego zawiadomienia za pośrednictwem faksu zwrotnego na numer Zamawiającego (0 – 46) 864 – 18 – 71.

 

Z poważaniem

 

W imieniu Zarządu Powiatu Sochaczewskiego

/-/

Tadeusz Koryś

Starosta Sochaczewski

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP:
  • Data udostępnienia w BIP: 2008-07-23
  • Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-07-23 18:06:12
  • Liczba odsłon: 418

[Liczba odsłon: 4328223]

przewiń do góry