Podstawa prawna
Art. 132 ust. 6 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 poz. 110)
Wymagane dokumenty
Wypełniony formularz wniosku (wypełnia właściciel(e)).
Załączniki w oryginale:
- zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym potwierdzające usunięcie stwierdzonych usterek lub skutków kolizji
- pokwitowanie zatrzymania dowodu przez Policję
Do wglądu
- dowód osobisty
- dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia OC
Miejsce złożenia dokumentów
Starostwo Powiatowe w Sochaczewie ul.M.J.Piłsudskiego 65 , tel 046 864 18 90.
Opłaty
Bez opłat
Termin i sposób załatwienia
Od ręki
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Wydziału Komunikacji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Warszawie w terminie 14 dni od dnia doręczenia stronie decyzji odmownej.
Uwagi
W przypadku gdy dane wnioskodawczy są niezgodne z danymi w dowodzie rejestracyjnym, wymagane są wszystkie dokumenty potwierdzające fakt przeniesienia prawa własności.
Kontakt: Monika Ertmanowicz, Joanna Wągrodzka, Paulina Winnicka.Mariola Pawlikowska
w poniedziałki w godz. 8.00 - 17.30, w pozostałe dni w godz.8.00-15.00.
UWAGA!
W poniedziałek w godz.8.00-10.00 i 16.00-17.30 jest ograniczona liczba stanowisk.
Do pobrania:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Joanna Wągrodzka
- Data udostępnienia w BIP: 2015-12-23 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Aneta Wlazło
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-02-15 18:30:54
- Liczba odsłon: 3100
- Historia dokumentu: