Podstawa prawna
Art. 83a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r poz.1990 z późniejszymi zmianami).
Wymagane dokumenty
Wniosek o dokonanie wpisu/wzór wniosku w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004r (Dz.U.nr.223 poz.2264).
Załączniki
- oświadczenie o treści zawartej w art. 83a ust. 4 ustawy - Prawo o ruchu drogowym.
Miejsce złożenia dokumentów
Starostwo Powiatowe ul.M.J.Piłsudskiego 65 tel.0 46 864 18 39,
Opłaty
Opłata skarbowa
- za dokonanie wpisu - 412,00 zł
- za dokonanie zmiany wpisu - 206,00zł
Termin i sposób załatwienia
Wydział dokonuje wpisu w ciągu 3 dni od daty złożenia podania
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Wydziału Komunikacji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Warszawie w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
Uwagi
-
Stację kontroli pojazdów może prowadzić przedsiębiorca:
- który posiada siedzibę lub miejsce zamieszkania na terytorium RP
- w stosunku do którego nie została otwarta likwidacja lub nie ogłoszono upadłości
- który nie był prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowej lub przestępstwo przeciwko dokumentom - dotyczy osoby fizycznej lub członków organów osoby prawnej
- posiadający wyposażenie kontrolno-pomiarowe oraz warunki lokalowe gwarantujące wykonywanie odpowiedniego zakresu badań
- posiadający poświadczenie zgodności wyposażenia i warunków lokalowych z wymaganiami odpowiednio do zakresu prowadzonych badań
- zatrudniający uprawnionych diagnostów
Kontakt: Paweł Masłowski - poniedziałki w godz.10.00 - 18.00, wtorek-piątek w godz. 8.00 - 16.00
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Paweł Masłowski
- Data udostępnienia w BIP: 2014-12-23 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Paweł Masłowski
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-01-07 14:31:50
- Liczba odsłon: 2576
- Historia dokumentu: